Shedden. Kakkosvalmentajaksi Porissa hyvää työtä tehnyt Karri Kivi, niin saadaan taktiset ja tekniset kuviot kuntoon.
Tämän voisin kyllä ostaa itse, mikäli KJ ei jatkaisi. Mitä enemmän asiaa olen ajatellut niin Sheddenin valintaa tukisi todella tärkeä seikka kaiken muun hyvän, esim HIFK henkisyyden lisäksi. Tämä seikka siis on se, että Daki todella haluaa oppia uutta. Varsinkin jos Hakkarainen jäisi kuvioihin, mikä on ensisijaisen tärkeää, voisi Doug olla hyvä valinta. Shedden ei ole samanlainen pässinpää kuin Baxter. Hän haluaa oppia itseään taitavammilta taktikoilta, ja uskon että J. Jalosen kanssa vietetty aika ei mennyt hukkaan. JHag on myös oikeassa siinä, että Sheddenin tytökalut kaudella 05-06 eivät olleet hääppöiset. Lähes tyhjästä nyhjäistiin liigan kovin ykkösketju, ja tästä kuuluu suuri kunnia Sheddenille.
Tämä kaikki lienee kuitenkin täysin fantasiaa, sillä KJ jatkanee sopimuksensa loppuun. Niin oudolta kuin se voi kuulostaa, jos IFK:ssa ei olisi jaeltu viimeisen kymmenen vuoden aikana potkuja päävalmentajalle niin tiheästi, voisi KJ:n kenkiä. Nyt näytettäisiin jälleen kerran pelaajille, että jos ei valmentaja miellytä niin "vähän fleguillaan niin kyllä se kenkää saa ennen meitä". Minulle kävisi myös sellainen tilanne, että KJ:lla olisikin ollut vain vuoden soppari, ja nyt puikkoihin siirtyisi Shedden, mutta näillä mennään sanoi Virmasen Masa.
Tietenkin KJ:n jatkon edellytyksenä on se, että hänellä on esittää selvät lääkkeet tähän ahdinkoon. Niitä me emme täällä voi kommentoida muuta kuin perstuntumalta peilaamalla viimekausiin ja aikaisempiin suorituksiin, joista löytyy aina jotain tukemaan kunkin omaa pointtia. Nybondaksen ja muun johdon tehtävä sen sijaan on hoitaa nämä asiat Kojon kanssa, ja toivottavasti näin on tehty pitkin kautta ja asioista todella keskustellaan. Fanien ei tulisi joutua tällaisia miettimään, vaan meidän pitäisi pystyä luottamaan siihen, että seurajohto selvittää tämänkaltaiset asiat. HIFK:n faneille ei tämäkään ole helppoa, sillä mitä syitä meillä on luottaa nykyjohdon arvostelukykyyn? Niinpä. Kyllä on murheelliseen tilanteeseen rakas seura ajautunut, mutta edelleen maan parhaat fanit heti putoamisen jälkeen täyttävät Jatkoaikaa keskustelulla siitä, miten parempi huominen koittaa HIFK:llekin.