Kuka Jokereiden seuraava valmentaja?

  • 65 684
  • 426

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Pääasia on ettei ensi kauden valmentaja ole Jortikka. Ei tässä nyt enempään jaksa katsoa tuota pygmikiekkoa. Itseasiassa kuka tahansa valmentaja, joka tuo takaisin Jortikalle kelpaamattomat Laineen ja Helgen käy allekirjoittaneelle. (juu tiedän ettei näin tule käymään)
 

NHL

Jäsen
Viestin lähetti cobol

2. Jortikka ei ole analysoinyt riittävästi SM-liigan kaukaloiden kaventumista ja pelaajien keskimittojen kasvamista sitten TPS:n kultavuosien.

Eikai sillä koolla ole niin väliä. Tekniikka ratkaisee :D
Tuli vielä mieleen yks Irwinin biisikin.
Nojoo, seuraava valmentaja on Jypin Alatalo.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jortikka maajoukkueeseen, Ara Jokereihin ja Summanen HIFK:hon? Vaiko Summanen takaisin Jokereihin?
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Gags
Jortikka maajoukkueeseen, Ara Jokereihin ja Summanen HIFK:hon? Vaiko Summanen takaisin Jokereihin?

Vaikka Summasen aikana yksi mestaruus tulikin, niin en toivo näkeväni Summasta Jokerijoukkueen valmentajana. Mielummin Jortikka saa jatkaa kuin Summanen.Kuitenkin paras vaihtoehto on Aravirta tai ulkomaalainen valmentaja.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ei Summanen ole Jokereihin palaamassa. Enkä usko, että Hjalliskaan olisi ottamassa. Jortikasta tulee seuraava maajoukkueen pysyvä valmentaja, jos hän itse niin haluaa. Karjalassa on kehissä muut miehet.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti cobol
Ei Summanen ole Jokereihin palaamassa. Enkä usko, että Hjalliskaan olisi ottamassa. Jortikasta tulee seuraava maajoukkueen pysyvä valmentaja, jos hän itse niin haluaa. Karjalassa on kehissä muut miehet.

Ei kannata Jortsunkaan sotkea käsiään tuohon soppaan, antaa maajoukkueen kivaveli kerhon ihan itse ratkaista soppansa.

Kyllä Jutila on paras mahdollinen mies Suomen maajoukkueen päävalmentajaksi joten pidetään me vain Jortsu täällä kun Hannu itsekin Hesarissa ilmoitti halustaan jatkaa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei Raatoa Jokereihin, Hifk:hon tai Bluesiin. Mä olen muutoin tuopin pystyssä JHagille.

Rami ottaa nyt vähän aikaa happea perheen parissa ja jos Keski-Euroopasta, Ruotsista tai jostakin muualta sopivasta paikasta löytyy tarvetta uudelle koutsille kesken kauden, Rami pakkaa kamansa. Ensi kaudella sitten suoraan sopimus Keski-Eurooppaan tai Pohjois-Amerikkaan.

Jokereissa jatkaa Jortsu, Hifk:ssa Ara ja Bluesissa Mr. Joku, mutta ei Raato.
 

Jeffrey

Jäsen
Viestin lähetti pappi
Vaikka Summasen aikana yksi mestaruus tulikin, niin en toivo näkeväni Summasta Jokerijoukkueen valmentajana. Mielummin Jortikka saa jatkaa kuin Summanen.Kuitenkin paras vaihtoehto on Aravirta tai ulkomaalainen valmentaja.

Samaa mieltä muusta paitsi tosta Arasta. Oma mielipiteeni olisi että Erkka Westerlund Jokereihin naapurimme on viimeksi kukoistanut juuri Westerlundin alaisuudessa. Joten mun puolesta tervetuloa Erkka!
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti cobol
Jortikasta tulee seuraava maajoukkueen pysyvä valmentaja, jos hän itse niin haluaa.

Tämähän menee toistaiseksi siis suunnitellusti. Kirjoitinhan tähän ketjuun jo 29.9.: "Jortikka HIFK:hon? Sopii hyvin, ellei hänelle sitten tule maajoukkuekeikkaa ensi toukokuusta alkaen."

Mutta miksei Summanen kelpaisi Hjallikselle?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Maple Leaf
Tämähän menee toistaiseksi siis suunnitellusti. Kirjoitinhan tähän ketjuun jo 29.9.: "Jortikka HIFK:hon? Sopii hyvin, ellei hänelle sitten tule maajoukkuekeikkaa ensi toukokuusta alkaen."

Jaa että sinäkö näitä valmentajamuutoksia taustalla suunnittelet ja junailet? Olisi pitänyt arvata että jäljet johtavat sylttytehtaalle. Kerro toki miksi maajoukkueen päävalmentaja sai potkut vaikka oli pelaajien luottamus ja menestystä tuli?
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Gags
Jaa että sinäkö näitä valmentajamuutoksia taustalla suunnittelet ja junailet? Olisi pitänyt arvata että jäljet johtavat sylttytehtaalle. Kerro toki miksi maajoukkueen päävalmentaja sai potkut vaikka oli pelaajien luottamus ja menestystä tuli?

Kyllä, muodostamme muutaman muun keskeisen jääkiekkovaikuttajan kanssa salaliiton, joka kokoontuu aina täydenkuun aikaan Pohjoiseen Metsään uhraamaan 12 neitsyttä Urbanian jääkiekkojumalalle. Tanssimme dervissien lailla käsi kädessä vastapäivään kultareunaisten kaapujemme helmojen liehuessa ja toistelemme maagisia loitsuja.

Kysymykseesi vastaan Summasen erottamisesta päättäneen Kalervo Kummolan tänään Iltalehdessä julkaistuin, suhteellisen selkein sanoin: "Jossain tulee raja vastaan miten ihmisten kanssa voi käyttäytyä".

Mutta miksei Summanen, pelaajien luottomies ja menestystäkin saavuttava valmentaja sitten kelpaa Hjallikselle?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mikäs kiire Summasella nyt olisi mihinkään? Liksa juoksee vuoden 2006 loppuun. Nyt on hyvä vetää henkeä ja kehittää itseään valmentajana ja ottaa vaikka jossain vaiheessa pesti jostain ulkomailta. Kotimaa taitaa olla nähty vähäksi aikaa.

Summasen viimeinen kausi Jokerien puikoissa oli ainakin pelillinen katastrofi. Itse en sellaista enää halua nähdä. Jopa tämä Jortikan pelityyli on viihdyttävämpi.

Eiköhän Jortikka jatka meillä, ellei nyt sitten yllättäen saa maajoukkuekomennusta. Kale taitaa kuitenkin hakea taas jotain kaikkien kaveria päävalmentaksi, että pääsee itse enemmän esille. Jortikka on liian lähellä Summasta tyyliltään.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Maple Leaf
Kysymykseesi vastaan Summasen erottamisesta päättäneen Kalervo Kummolan tänään Iltalehdessä julkaistuin, suhteellisen selkein sanoin: "Jossain tulee raja vastaan miten ihmisten kanssa voi käyttäytyä".

Eli kun pelaajat kuitenkin ovat tukensa antaneet, tämän täytyy tarkoittaa muuta henkilöstöä. Eli valmentaja ei olekaan joukkuessa pelaajia varten, vaan kiekkojohtoa varten? Ei hyvä.

Minä uskon että Summanen kelpaisi Hjallikselle, kelpaisi ainakin minulle. Mutta Hjalliksella saattaa olla parempi vaihtoehto käytössä/käytettävissä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Maple Leaf
Mutta miksei Summanen, pelaajien luottomies ja menestystäkin saavuttava valmentaja sitten kelpaa Hjallikselle?

Asia on Hjalliksen ja Summasen välinen, joten ei siitä enempää. Summanen ei kuitenkaan palaa Jokereihin.
 

Metro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Asia on Hjalliksen ja Summasen välinen, joten ei siitä enempää. Summanen ei kuitenkaan palaa Jokereihin.

Niin. Jos toivomuskerho saa kokoontua niin ei Ramia enää Jokereihin kiitos. Tämänhetkinen Jortikka-kiekkokin on viihdearvoltaan ja kiinnostavuudeltaan aivan eri luokkaa kuin Summasen aikainen totaalipuolustaminen.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Mielestäni Jari Kurrilla olisi Jokereissa huomattavasti enemmän käyttöarvoa, kuin maajoukkueessa. En sano, että Jokerien päävalmentajana, mutta kakkosena toki.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti MC61
Mielestäni Jari Kurrilla olisi Jokereissa huomattavasti enemmän käyttöarvoa, kuin maajoukkueessa. En sano, että Jokerien päävalmentajana, mutta kakkosena toki.

Ja pistettäisiin vai Wade Immonen pihalle että saataisiin meille mies joka ei omien sanojensa mukaan ole valmentaja?

Vai Wadestako tulisi meille silloin ykkönen?
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti flintstone
Ja pistettäisiin vai Wade Immonen pihalle että saataisiin meille mies joka ei omien sanojensa mukaan ole valmentaja?

Vai Wadestako tulisi meille silloin ykkönen?

Itse en usko , että Wadesta olisi ykkösvalmentajaksi. Kurri olisi taas erittäin hyvä kykyjenetsijä jonka laista Jokerit erityisesti tarvitsee. Veikkaan että Jortikka saattaa hyvinkin jatkaa vielä.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti flintstone
Ja pistettäisiin vai Wade Immonen pihalle että saataisiin meille mies joka ei omien sanojensa mukaan ole valmentaja?

Vai Wadestako tulisi meille silloin ykkönen?

Onhan tuo Wadekin ollut eräässä vaiheessa kolmoskoutsina/joukkueenjohtajana.

Mutta Kurri näyttää siirtyvän maajoukkueessa 1.1.2005 siihen rooliin, jonka hän olisi myös jokereissa voinut täyttää, eli "manageri" - mitä ikinä tuo titteli sisältääkään.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hannu Jortikka

Milloinhan saadaan tietoa siitä jatkaako Jortikka Jokereiden peräsimessä ensi kaudella?Itse olen sitä mieltä , että ei jatka varsinkin jos pelit eivät rupea kulkemaan.Olisikohan Kari Heikkilä seuraava valmentaja?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Hannu Jortikka

Viestin lähetti pappi
Olisikohan Kari Heikkilä seuraava valmentaja?
Happea tänne ja pian. papille kans. Mun mielestä vaikka mä voisin olla seuraava koutsi ennen Kari Heikkilää. Onneksi tämä ajatus ei ole esiintynyt edes painajaisissani, olisi ihan liian paha. Ihan mitä vaan muuta, mutta ei Heikkilää kiitos.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Re: Re: Hannu Jortikka

Viestin lähetti bozik
Happea tänne ja pian. papille kans. Mun mielestä vaikka mä voisin olla seuraava koutsi ennen Kari Heikkilää.

Allekirjoitan. Ei tänne ikinä, kiitos. Heikkilää siis, bozik voisi olla mielenkiintoinen ratkaisu.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Hannu Jortikka

Viestin lähetti bozik
Happea tänne ja pian. papille kans. Mun mielestä vaikka mä voisin olla seuraava koutsi ennen Kari Heikkilää. Onneksi tämä ajatus ei ole esiintynyt edes painajaisissani, olisi ihan liian paha. Ihan mitä vaan muuta, mutta ei Heikkilää kiitos. [/QUOTE

Valmentaja bozik voisi olla mielenkiintoinen yllätys nimi. Vakavissaan ajatellen valmentaja kysymystä niin ei Heikkilä ole minun ykkös suosikki vaikka nostinkin nimen esille. Kyllä edelleen liputan avoimesti Hannu Aravirran puolesta.
 
Viimeksi muokattu:

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Re: Re: Re: Hannu Jortikka

Viestin lähetti Gags
... bozik voisi olla mielenkiintoinen ratkaisu.
Jep, Jokerit saisi kiekkoliigan ensimmäisen etävalmentajan! No, onhan mm. multimediaviestit keksitty. Tiedä sitten miten bozikin uskottavuuden kanssa käy kun aina ennen tulisen nostatuspuheen alkamista kännykästä kuuluisi vaimea "piip".
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Hannu Jortikka

Viestin lähetti aika epeli
Jep, Jokerit saisi kiekkoliigan ensimmäisen etävalmentajan! No, onhan mm. multimediaviestit keksitty. Tiedä sitten miten bozikin uskottavuuden kanssa käy kun aina ennen tulisen nostatuspuheen alkamista kännykästä kuuluisi vaimea "piip".

Olin vielä vähän aikaa sitten Jortikan jatkon puolesta, mutta mikäli valmentajaksi on saatavissa kovasti huhuissa pyörinyt bozik, niin olen avoimesti hänen kannallaan. Bozik on tiettävästi ilmaissut itsekin alustavaa kiinnostusta Jokereiden valmentajaksi.

Tässä tilanteessa valinta Bozikin ja Jortikan välillä on helppoa - vähän kuin valitsisi voimahyökkääjäksi Nielikäisen ja Neelyn tai sentteriksi Häppölän ja Modanon välillä. Bozik on Jortikkaan verrattuna täysin eri planeetalta ja jonkin sortin vihreää uffo-miestä Ilmalaan nyt kaivataan. Bozikilla tiettävästi vihertävät ainakin varpaiden välit, vaikka muuten hän onkin olemukseltaan pikemminkin kalpea ja klyyvari taas jokseenkin punakka kuten myös hänen hailakat silmänsä.

Kuuleman mukaan myös pelaajamarkkinat reagoivat erittäin mielenkiintoisella tavalla bozikin mahdolliseen pestaamiseen. Puolet Hifkin ja Bluesin pelaajista on jo ilmoittanut halunsa purkaa sopimuksensa nykyisten seurojen kanssa ja siirtyä Jokereihin. Tiettävästi myös Ville Peltonen, Steve Konowalchuk, Martin Brodeaur, Jarmo Myllys, Mats Sundin, Kari Takko, Todd Bertuzzi, Niklas Lidström, Ville Siren ja Scott Hannan ovat kaikki saatavilla Jokereihin kolmen vuoden sopimuksilla.

Bozikin tiedetään toistaiseksi vaatineen tulevaan pelaajistoonsa vain Kurikan Ryhdistä ja Ylöjärven Ilveksestä tutuksi tullutta Kalle Laukkosta. Tiettävästi neuvotteluja on käyty myös Haukiputaan Ahmojen Janne Ponton ja Kuusamon Pallo-Karhujen lupaavan Veli-Matti Virtasen kanssa. Varsinaisena ässänä hihassa voidaan pitää bozikin toivetta saada toinenkin Nivalan Cowboy liigaan, varteenotettavimpana vaihtoehtona pidetään Nivalalaisten kapteenia Janne Räsästä.

Bozikia pidetään erityisen hyvänä pelaajien kehittäjänä hänen juniorivalmennustaustansa takia ja siksi tämän kaltainen hankintalinja pelaajistossa koetaan hyväksi: kehitettävää riittää.

Bozikin kokemukset etäkannattamisesta rohkaisevat myös valmennuksen saralla etävalmennukseen. On luultavasti joukkueen kannaltakin parasta, että he näkevät valmentaajaansa mahdollisimman vähän. Kakkosvalmentajaksi ovat vahvimmin ehdolla Timo Tuomi, Juhani Tamminen, Alpo Suhonen, Vova Jursinov jr., Ismo Lehkonen, Raimo Summanen ja Bozikin oma suosikki Vakio. Vaihtoehdoista huolimatta päädyttäneen Jouko Lukkarilaan.

Jäämme mielenkiinnolla odottamaan bozikin palkkatoivetta, jonka täyttämiseksi joutunemme järjestämään täällä Jatkoajassa pienimuotoisen kolehdin, sillä Kalle Laukkosen hankinnan jälkeen paalu on aika finaalissa, eikä bozikin kaltainen velho ilmaiseksi soittele humalaisia kannustuspuheluita pelaajilleen. Mieshän on nero!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös