Itse tuli oltua humalassa ensimmäisen kerran 12-vuotiaana, jolloin kesken kouluviikon pyysimme (kaksos)veljeni kanssa paria kaveria yökylään. Yhdessä tuumin sitten illan mittaan kasvoi hullu idea ''Miksei ruvettaisi dokaamaan?''. Kun tämä kehittyi siihen pisteeseen, että oltiin onnistuneen ''lokittamisreissun''(taisi muuten vanha salibandyvalmentaja käydä hakemassa meille ne kaljat, en muista aivan tarkalleen... tiedän, eettisyys on kaukana...) jälkeen kotona kaljojen kanssa ei siinä muu auttanut, kuin ruveta kiskomaan mallasoluita naamariin. Aamulla sitten oltiin kaikki oksennuksen peitossa ja mustelmilla, mutta ei siinä silti muu auttanut, kuin lähteä köksäntunnille. No, en minä siellä kauaa saanut istua, vaiko makoilla, vaan maikka heitti minut pihalle luokasta ja minä painelin poissaololupa-lappu kädessä kotiin nukkumaan.
Mutsi oli samaan aikaa iltaduunissa, eikä tietenkään osannut odottaa hänen 12-vuotiaiden lastensa ryyppäävän himassa, yllätys siis odotti kotona...
Mutsi oli samaan aikaa iltaduunissa, eikä tietenkään osannut odottaa hänen 12-vuotiaiden lastensa ryyppäävän himassa, yllätys siis odotti kotona...