Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 46 669
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Mä tiän missä te KAIKKI asutte! No ei, tunnen yhden duden joka on postannut vaan yhden postin. Hyvä niin. Siitä kiitokset ja terveiset koko yhteisön puolesta! ;)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
En tunne ketään, mutta.. eikun tunnenhan. Kaksi ainakin kirjoittaa tänne. Olen myös nähnyt ja jutellut neljän tai viiden JA:laisen kanssa.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Nopean laskutoimituksen suoritettuani päädyin tulokseen 5.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Taitaa olla nolla.... Tai mitä nyt The Hawksin näin intissä (terveisiä vaan Säkylään :D) ja yhden jatkoaikalaisen kanssa olen "mailiystävä". Hän tietää kyllä ketä tarkoitan, ei nimiä ;)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä ainakaan tiettävästi ketään. Jos sitä ei lasketa mukaan, että parin tyypin naamat olen bongannut heidän kotisivuiltaan ja nähnyt jäähallissa...

Sitten on käynyt ilmi, että nimimerkki bystanderin kanssa ollaan samaa koulua käyty, mutta en osaa mihinkään naamaan yhdistää. Parista muusta taas on epäilyksiä, että saattaisivat nykyään olla samassa koulussa, ei naamoista myöskään havaintoa.

Parempi ehkä niin... Moto tahtoo pitää nettipersoonansa irrallaan oikeasta maailmasta. :)
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Tunnen täältä kolme. Kaverit tietää kyllä keitä ovat, joten se nimimerkeistä. Yksi on Lukon kannattaja, toinen TPS:n ja kolmas Ässien. En usko, että ketkään muut minua tunnistaa kuin nämä kolme. Ihan hyvä niin.
 

Wolves

Jäsen
Kaksi ainakin tulee mieleen. Toinen on tuo jyrsijä-tyyppinen kaveri ja toinen on se toimittaja-poika...mitkäs niiden nimet nyt oli ;)
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhtään en tunne henkilökohtaisesti, mutta yhden nimimerkin osaan yhdistää kasvoihin. Lisäksi tiedän, että pari koulutoveria, joiden kanssa en ole juuri missään tekemisissä, ainakin lukee Jatkoaikaa.

Hiilen oikeaa henkilöllisyyttä tai ulkonäköä ei tietääkeni kukaan jatkoaikalainen tunne ja hyvä niin, sillä nämä asiat on tarkoituskin pitää salassa.
 

tsei_tsei

Jäsen
Mä en ole ihan varma, mitä tarkoitettiin, että tunnen henkilökohtaisella kontaktilla. Vastasin kuitenkin, että yli 20. Yli 20 kaveria nimittäin olen nähnyt ja suuremman osan kanssa niistä olen myös jutellut enemmän tai vähemmän. Aika harvan kohdalla tosin uskallan väittää kuitenkaan todella tuntevani henkilön. Muutaman tyypin lisäksi osaan yhdistää naamasta nimimerkkiin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tunnen kolome. Kukaan heistä ei kirjoita tänne läheskään niin paljon kuin minä, ja kukaan heistä ei kannata Kerhoa.

Hui. Kuinkahan moni teistä tietää, kuka minä olen tai ainakin osaa yhdistää nimimerkin naamaan..
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
10-20

Minä kai poikkean jollakin lailla porukasta, koska tunnen/olen nähnyt ainakin kymmenen rekisteröitynyttä käyttäjää.

Parhaiten tunnen Flonaldon, tommilinin, frankit, Noosen ja Kiisan, tai heidän kanssaan olen kaikkein eniten tekemisissä.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
JA-konkareiksi laskettavista nimimerkeistä tunnistan kolme henkilöä. Näistä tosi vain yksi tietää omanpseudonyymini, jota olen yrittänyt kovasti varjella.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Pari tiedän/tunnen, molemmat meikäläisiä. Sitten ulkonäöltä tuttuja joiden kanssa on tullut jubailtuakin tuolla maailmalla jossakin vaiheessa on muutama lisää. Jokunen Tappara, yksi meikäläinen ja yksi HPK-hemmo. Nämä kaikki tietävät kaiketi myöskin minut.

Sitten on vielä kolmas ryhmä, ehkä n. 5kpl. henkilöitä jotka yhdistän johonkin tiettyyn nimimerkkiin vaikka 100% varmuutta ei asiasta kyllä ole. Tämä ryhmä käsittää yhden naapurin ja loput on meikäläisiä.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Muutaman tunnen. Tietysti tekijänä voisin sanoa että tiedän aika monta.

Terveisiä Arnoldille Poriin! Tässä tämä g-kausi menee, taidan vempata huomisen ampumaleirin. Ei paljoa kiinnosta :D
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mää tiedän reilusti yli parikymmentä, mutta kaikkia nimiä ei osais yhdistää naamoihin.
Montako tunnen...?
10 kappaletta tuli äkkiä mieleen. Ja kaikki ihan henk.koht. tunnen ja olen nähnytkin muutaman kerran.


EDIT:
Kyllä nyt menee jo yli kolmekymmentä, joita tunnen. Kiitos viime viikonlopun.
 
Viimeksi muokattu:

Stobe5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sm-liiga: HPK
NHL: NJ
tuttujako?

"tunnen 3-5", mikäs se tollanen luku on, jos jonkun tuntee, niin tuskin se on vaihteleva luku, siksi ilmoitankin itse selkeästi, että on tunnen tasan yhden, puolituttuja ei lasketa.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhtään nimerkkiä en tiedä. Tiedossa kuitenkin on, että ainakin 5 henkilöä, jotka tunnen, lukevat Jatkoaikaa (enemmän tai vähemmän) ja ovat maininneet asiasta. Sinänsä harmittaa tämä "nimimerkki", mutta pakko kai se on hyväksyä kun silloin joskus oli hölmö eikä keksinyt mitään nokkelaa nimimerkkiä.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja heti perään jatkokysymys....

Onko muilla ollut samoja "ongelmia"? Ja pitäisikö jokaisella olla nimimerkki?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös