Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 47 052
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viisi Tepsin miestä. Lisäksi jokunen muun joukkueen kannattaja saattaa olla nähty, mutta enpä osaa yhdistää.
Olen kyllä "toimittajantapainen, mutten varmastikaan se SaiPa2000:n tarkoittama, ainakaan en tiedä nähneeni SaiPa2000:aa koskaan livenä.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Tapasinpa jälleen erään JA:n nimimerkin eräässä Lapin hiihtokeskuksessa.

Ahkeran rinteiden hinkkaamisen jälkeen vetäydyimme parantamaan nestetasapainoa erääseen paikalliseen rinneravintolaan, jota joku voisi sanoa jopa juottolaksi.

Siellä sitten ilmeisen kovaäänisesti keskustelin kaverini kanssa, yllätten jääkiekosta ja mainitsin sanan Jatkoaika. Samantien naapuripöydästä kääntyi n. 30v. helsinkiläisherrasmies, joka myös kirjoittelee tällä lähes legendaarisen maineen saavuttaneella keskustelupalstalla. Uteluista huolimatta en saanut selville herrasmiehen nimimerkkiä. Jos kuitenkin nyt haluat ilmoittautua ja ottaa näin vastaan kiitokset tarjotusta oluesta...
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ifk tatuointi

Tuli tässä yht´äkkiä mieleen kun olin laivalla joskus tosi kauan aikaa sitten olisko joku 3-5 vuotta niin joku vanhan jarrun kanssa tuli puhetta jääkiekosta.No juttu eteni siihen asti kun vjarru näytti ifk tatskaatais olla jossain käsivarressa.Eli jos jollain on ifk tatuointi kädessä ketä täällä käy kirjoittelemassa niin"tunnenpahan" yhden jatkoaikalaisen :rolleyes:
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Täysin henkilökohtaisesti en taida tuntea ketään, harmillinen tilanne. Niin no - luulisin, että en tunne ketään, tosiasia voikin olla aivan joku muu... "Ai, terve äiti."
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
En voi sanoa tuntevani ketään (tietääkseni).

Yhden kanssa ollaan kyllä hyvinkin tuttuja, hän on myös Blues-porukkaa. Muusta tänne kirjoittelevasta Blues-possesta luulen pystyväni joitain nimimerkkejä yhdistämään hallilla/reissuissa pyöriviin kasvoihin..

Itseäni en tiedä kenenkään muun tunnistavan kuin tuon edellämainitun yhden henkilön..
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tunne varmuudella kaksi henkilöä. Tietenkin tuttujani voi täällä enemmänkin hyvin olla, mutta tuskin, luulenpa että tuntisivat nickistä... :confused:
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Narri

En tunne ketään henkilökohtaisesti, mutta tiedän tyyppejä, jotka lukee jatkoaikaa. Mutta siitä en ole varma kirjoittaako kukaan tutuistani tänne.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Yhteen taitaa jäädä ja senkin varmuus on "vain" 99%, mutta uskon Taito-Ojasen tuntevani.
 

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Parin tunnen niin hyvin, että voisi sanoa kaveriksi. Sitten jo useamman tiedän ulkonäöltä, kun on livenä nähnyt. Sitten ircin kautta tietää/tuntee jo aika montakin henkilöä.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Kaksi tunnen ja yhden tiedän.
 

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Parin tunnen niin hyvin, että voisi sanoa kaveriksi. Sitten jo useamman tiedän ulkonäöltä, kun on livenä nähnyt. Sitten ircin kautta tietää/tuntee jo aika montakin henkilöä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viime viikonlopun jälkeen olen nähnyt parikymmentä lisää. Ei voi muuta sanoa, kuin "huhhuh"...
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Viestin lähetti vilpertti
Viime viikonlopun jälkeen olen nähnyt parikymmentä lisää. Ei voi muuta sanoa, kuin "huhhuh"...

Aivan. Viikonlopun jälkeen voin todeta että vaikka vanhojakin tuttuja näki niin paljon uusia tuli myös. Minä en ollut porukassa edes se ainoa hämärä, vaikka niin luulinkin!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En tunne täältä ketään enkä taasen usko kenenkään tuntevan minua mistään yhteydestä. (Oikeastaan se on onni ettei minua tunne koska olen hyvin rasittava persoona).

Täältä maailmanlaidalta,

vlad#16.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nostetaan tämä todella vanha ketju ylös ja tarkastellaan asiaa uudestaan. Jatkoaika on ollut olemassa nyt jo jonkun aikaa ja tässä ketjussa ihmiset tunsivat vain muutamia tyyppejä ennen. Itse tunsin pari vuotta sitten tasan yhden kaverin jatkoajasta.

Nyt on tuttavia (luen tuttaviksi ne joille menen sanomaan moro ja juttelemaan jos kadulla näen tai vaikka hallilla) jo useita kymmeniä. Helsingissä asuessani on tullut Hifk kannattajat erityisen tutuiksi. Jokeri kannattajia taidan tuntea vain tasan yhden. Bluessista kaksi. Ässäläisiä on toistakymmentä. Lukon kannattajia ei tule mieleen kuin 1. Tapparan kannattajia pari kappaletta. Tps:ää pari kappaletta.

Kaiken kaikkiaan tämä jatkoaika on tuonut minulle paljon uusia tuttuja. Toiminta on kehittinyt ja ollaan oltu risteilyllä ja eri joukkueiden fanit ovat järjestäneet tapaamisia. Jatketaan samaan malliin.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Livenä olen jutellut muistaakseni kahdeksan jatkislaisen kanssa. Sen lisäksi uskoisin bonganneeni myös Afanin.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokunen

Sen verran tunnen porukkaa, että olen aktiivisista kirjoittajista jutellut naamasta naamaan yhden kärppä-fanin ja yhden meikäläisen kanssa. Sen lisäksi olen ollut puhelinyhdynnässä ainakin neljän naapurin kanssa. Mikähän niissä julleissa on, ku ne tykkää soitella mulle? (virnistävä hymiö)
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti theref
Monta, ehkäpä jopa liian monta =)

Samaten. Tuttuja alkaa olla täällä jo ihan kiitettävästi. Risteilyllä ja eri sortin kuppilailloissa on moni nimimerkki tullut tutuksi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yhden tunnen hyvin. Muutaman kanssa käydään säännöllistä ajatustenvaihtoa joko puhelimitse/sähköpostilla.
 

Rocco

Jäsen
Tunnen ainakin seitsemän. Tosin tiedän nimimerkin ja naaman välisen yhteyden ainakin kahdeltakymmeneltä tapaukselta mutta en voi sanoa että tunnen kyseisiä henkilöitä. Ovatpa vaan lokeroituneet päähän että "Tuo hujoppi tuossa on xxxxx ja tuo kääpiö on zzzzzzz ja tuo karstainen juoppo on yyyyyyy"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös