Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 47 035
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006

The Rock

Jäsen
Mä tunnen tasan kaksi jatkoaikalaista ja ne ovat juippi ja Vili#16.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä niitä kymmenen löytyy tällä hetkellä joiden kanssa on tullut juteltua joskus muutenkin kuin netissä.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Yhten tunnen aikas hyvin, melko uusi jatkoaikalainen.
Joidenkin kanssa olen ollut tekstien kautta yhteydessä.
Työkaverit tietää, että kirjoittelen, mutta eivät välttämättä myös sinänsä typerää, hätäpäissään keksittyä nickiä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Vastasin nopeasti 3-5, mutta kyllä niitä loppujen lopuksi on lähemmäs kymmentä, jos ei kenties ylikin. Siis sellaisia, joita ainakin moikaan, jos vastaan kävelevät.
 

Lint

Jäsen
Ois aika kauheeta jos paljastuis,
että yks ja sama henkilö ois joidenkin taululle aktiivisesti
kirjotttavien nimimerkkien takana. Tai siis itseasiassa näin kävi yhellä messageboardilla. Joku ukko oli keksinyt itselleen neljä
eri nickiä ja kehitellyt eri nickeillensä erilaisia
persoonallisuuksia ym... Taulun muut käyttäjät oli aika shokissa kun kävi ilmi että oikeestaan taulun neljä innokkainta ja kiivainta keskustelijaa oli loppupeleissä joku yks ja sama sekopää...
Kun asia oli tullut julki, oli aika hupaisaa käydä lukemassa näiden
neljän nimimerkin kirjoituksia...Miesparkahan oli käynyt keskustelua itsensä kanssa erittäin lahjakkaasti.
:p
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Viestin lähetti Lint
Ois aika kauheeta jos paljastuis,
että yks ja sama henkilö ois joidenkin taululle aktiivisesti
kirjotttavien nimimerkkien takana. Tai siis itseasiassa näin kävi yhellä messageboardilla. Joku ukko oli keksinyt itselleen neljä
eri nickiä ja kehitellyt eri nickeillensä erilaisia
persoonallisuuksia ym... Taulun muut käyttäjät oli aika shokissa kun kävi ilmi että oikeestaan taulun neljä innokkainta ja kiivainta keskustelijaa oli loppupeleissä joku yks ja sama sekopää...
Kun asia oli tullut julki, oli aika hupaisaa käydä lukemassa näiden
neljän nimimerkin kirjoituksia...Miesparkahan oli käynyt keskustelua itsensä kanssa erittäin lahjakkaasti.
:p

Joo, näinhän täälläkin on, sillä hallitsen tämän Janos- nickin lisäksi nimimerkkejä JHag, Tunkki ja n0lla :D :D :D
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
kolme nimimerkkiä tunnen hyvin, kolme olen tavannut joten tunnistan jos vastaan tulee. Eli kuusi yhteensä:D
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
En taida tuntea ketään tänne kirjoittavaa henkilökohtaisesti. Luulen tietäväni erään Ässä fanin ihan muista yhteyksistä...?
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Neljän ihmisen naaman osaan yhdistää nimimerkkiin ainakin äkkiseltään laskien. Jos oma lasketaan, niin viiden :)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tiedän / luulen tietäväni / arvaan

Niin, itse tunnen / tiedän kolme varmaa ja muutaman epävarman Jatkoaikalaisen.
Siis eivät ko. henkilöt ole sinänsä epävarmoja Jatkoaikalaisia vaan heidän henkilöitymänsä, vai voiko noin sanoa?

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Blues-kirjoittajista tunnen varmuudella viisi, joista yksi on tainnut kirjoittaa vain pari viestiä tänne. Muusta porukasta osaan kyllä ulkonäköön yhdistää saman verran.
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
jonkun moderaatoreista(tai entinen moderaatori)

saatan tietää...joku jolla oli kepit jalassa manboyn keikalla tavastian backstatella viime kesänä.tai syksyllä tai keväällä kun ei noista saatana syksyista ja keväistä tiedä mikä milloin mutta kumminkin
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Kyllä niitä taitaa toistakymmentä olla. Suurin osa luonnollisesti Ilveksen kannattajia, mutta muutama tappara löytyy, lisäksi muutama jypin kannattaja ja parin muun joukkueen kannattajia 1-2.

-ipa rules
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
tunnen rizen,ja tiedän pari muuta,esim cairns
 

JanJ

Jäsen
Oon tavannut n. 40 Jatkoaikalaista livenä.
BigRedBobinkin näin joskus Semifinalin ovella mutta
en viittinyt häiritä, hän oli sen verran kiireisen näköinen :)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tunnen täältä vain yhden tyypin henk.kohtaisesti, nimittäin Jokeri-ikin, joka on ollut melko hiljaa täällä, eipä oo paljoo jätkää näkyny:)
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En tunne ketään..

Vastaus on nolla.

Tulee mieleen You got mail-elokuva.

Salaperäisyys on mahdollisuuteni. Luulen tosin että henkilöllisyyteni on selvitettävissä suhtellisen helposti.

Asialinjalla ollaan!
 

zeitgeist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tavoitteelliset pikkuseurat
Muutama on tullut bongattua livenä - etupäässä tuona Toimintaryhmä Aladivarifanien kultaisella kaudella 1999-2000.

Kohokohta oli spontaani pinna nimimerkistä Kotkafani Ukin hallissa, kuulin takaani ÄLYKÄSTÄ JA ASIANTUNTEVAA ERITTELYÄ JÄÄKIEKOSTA, mikä on sen verran harvinaista siellä, että tein oikean arvauksen.
 

JanJ

Jäsen
Re: jonkun moderaatoreista(tai entinen moderaatori)

Viestin lähetti Lukkolainen
saatan tietää...joku jolla oli kepit jalassa manboyn keikalla tavastian backstatella viime kesänä.tai syksyllä tai keväällä kun ei noista saatana syksyista ja keväistä tiedä mikä milloin mutta kumminkin

_o/

Minähän se. Keväällä.
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Re: jonkun moderaatoreista(tai entinen moderaatori)

Viestin lähetti JanJ


_o/

Minähän se. Keväällä.

Morjensta morjensta sitten:) Arvuutelinkin et se voisit olla sinä..
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti JanJ
Oon tavannut n. 40 Jatkoaikalaista livenä.
BigRedBobinkin näin joskus Semifinalin ovella mutta
en viittinyt häiritä, hän oli sen verran kiireisen näköinen :)
No katos. :) Useinhan sitä tulee Tavastian/Semifinalin nurkilla notkuttua, enkä minä koskaan varmaan niin kiireinen ole, että häiritse vaan seuraavalla kerralla, jos siltä tuntuu. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös