Kuinka idiootti häädetään?

  • 21 906
  • 118

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti Tunkki
Mielestäni idiootin häätäminen on taidetta parhaimmillaan. Se vaatii vaan kovaa itsekuria, säätämistä ja vainoa. On turha väittää, etteivätkö idiootit rikastaisi meidän pusikkoamme. On kuitenkin aiheellista spekuloida mahdollisen idiootin ja idiootittaren liittoa, ns. kaksoisidiootikkoa. Sitäpaitsi, taide ja musiikki - yhtä kaikki.

Ööh... kuulostaa hienolta mutta tajusin sataprosenttisesti vain kaksi ensimmäistä lausetta - tai siis ensimmäisen. Miten idiootin häätämisessä tarvitaan vainoa? Jos idiootti vainoaa minua niin täytyykö minun vaihtaa osia ja ruveta vainoamaan idioottia!? Mitä pusikkoa!? Kaksoisidiootikko!? Taide ja musiikki!?

Tarvitsen vastauksia.

Niin ja Erva ja Vlad: Vieläkö saunan takana on tilaa...?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Heheheh...minä haen haulikkoni ja päästän teidät tuskista.

Taitaa sitäpaitsi siitepöly laskeutua tällaisella sateella, pysyvät kimalaiset pesässä. Pesässä...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti goldenawe
Heheheh...minä haen haulikkoni ja päästän teidät tuskista.

Tarkoitatko muuten minua vai tungettelijaa... Vai molempia? Vai niitä ketkä tänne kirjoittelee Unelman sukupuusta? Vai ihan kaikkia?
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos se tarkottaa vaikka mua! Pääsis enkeliks pilven reunalle!:D Tai sitten Helvettiin pikku piruks!:
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti smasa
Tarkoitatko muuten minua vai tungettelijaa... Vai molempia? Vai niitä ketkä tänne kirjoittelee Unelman sukupuusta? Vai ihan kaikkia?

Josko hän tarkoittaa meitä saunan takana olevia. Sinua, minua ja ervaa.

vlad.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti vlad
Josko hän tarkoittaa meitä saunan takana olevia. Sinua, minua ja ervaa.

vlad.

...eli mä pääsin siis teidän porukkaan saunan taakse? Jee! \o/
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
On hyvä että on kavereita jotka välittävät. Jospa pistänkin sen haulikon piiloon ja kutsun teidät kaikki puolikkaalle keskioluelle. Pistämisellä tarkoitan laittamista. Puolikkaalla tarkoitan että pullo kahteen pekkaan. Pekalla en tarkoita henkilöitä kuin määrällisesti. Unelmalle tiikerijäätelöä.

Happy end.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Käyhän se näinkin. Varaa kuitenkin mulle kanssa tiikerijäätelöä. Ikää tuohon puolikkaaseen oluseen ei ole enkä muutenkaan alkkomahoolijuomista perusta... mutta jos nyt otatte loukkauksena sen, etten ota vastaan tarjottua rauhan maljaa, niin asiasta voidaan toki keskustella.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Itse häädän kutsumattoman olmin tekemällä itse lähtöä samaan aikaan kun turilas yrittää punkea sisätiloihin leiriytymisaikeissa:

"Olinkin juuri lähdössä, ihan pakko hoitaa yks (tähän kohtaan joku vaikka duuniin sopiva termi)". Toimii, eikä tarvitse olla turhan tyly.

Jos muu ei auta, niin vanha kunnon "Painu vittuun" onkin varmasti sitten se parhain keino. Eikä sekään nyt niin tylyä ole.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti pale
Itse häädän kutsumattoman olmin tekemällä itse lähtöä samaan aikaan kun turilas yrittää punkea sisätiloihin leiriytymisaikeissa:

"Olinkin juuri lähdössä, ihan pakko hoitaa yks (tähän kohtaan joku vaikka duuniin sopiva termi)". Toimii, eikä tarvitse olla turhan tyly.

Hmm... töissä en ole, mutta opiskeluun tätä on vaikea kääntää. Enhän mä kuitenkaan ole lähdössä pois kotoa jos rupean tekemään läksyjä. Toisaalta ei ole kauhean uskottava selitys, jos joka ikisellä kerralla "Mulla on niin paljon kouluhommia". Tai mistä sitä tietää... Lukiossahan niitä tunnetusti piisaa. Silloinhan kyseessä ei olisi emävale, medium-vale, eikä edes valkoinen vale vaan täysi tosi.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Viestin lähetti smasa
Hmm... töissä en ole, mutta opiskeluun tätä on vaikea kääntää. Enhän mä kuitenkaan ole lähdössä pois kotoa jos rupean tekemään läksyjä. Toisaalta ei ole kauhean uskottava selitys, jos joka ikisellä kerralla "Mulla on niin paljon kouluhommia". Tai mistä sitä tietää... Lukiossahan niitä tunnetusti piisaa.

Siitä vaan hiomaan, oletkin himo-opiskelija jota ei sovi häiritä miten sattuu. Muista kulissit: Pystyt hetkessä levittelemään uskomattoman määrän auki olevia kirjoja, muistiinpanoja (kunhan nyt jotain papereita) ym. sälää. Ainahan voit olla lähdössä juuri hakemaan oppilastoveriltasi tuikitärkeätä tutkielmaa. Mielikuvitusta, tee siitä itsellesi hauska tapahtuma.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti pale
Siitä vaan hiomaan, oletkin himo-opiskelija jota ei sovi häiritä miten sattuu. Muista kulissit: Pystyt hetkessä levittelemään uskomattoman määrän auki olevia kirjoja, muistiinpanoja (kunhan nyt jotain papereita) ym. sälää. Ainahan voit olla lähdössä juuri hakemaan oppilastoveriltasi tuikitärkeätä tutkielmaa. Mielikuvitusta, tee siitä itsellesi hauska tapahtuma.

No jos mun lähipiiriltä kysytään niin varmasti ne sanoo että mä OLEN himo-opiskelija! Mulla on hauskaa jo nyt kun aloin suunnittelemaan näitä mahdollisuuksia... Ehkä tämä tästä!

HLÖ: "onks nää sun opiskelutarvikkeet?"
MÄ: "joo..."
HLÖ: "ai, puhelinluettelo ja kolme vuosikertaa Jääkiekkolehtiä?"
MÄ: "niin... no... *krhm*"
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti goldenawe
[B Unelmalle tiikerijäätelöä.
Happy end. [/B]

Oukki doukki! Käy mulle, koskas tuun?:D

7kk.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Pakko heittää vähän up-to-date -tilannetietoja. Ehkä "kaverini" on tajunnut sen, ettei seura kiinnosta. Eipä ole puhelin tai ovikello soinut pariin viikkoon. Kyseinen kaveri ei ole koulussakaan tunkeutunut kehittämään "henkevää" keskustelua... johtuuko siitä, että harvemmin näyttäytyykään siellä. Toinen vaihtoehto on se, että hän on käynyt katselemassa tätä keskustelua ja kattonut meikäläisen cp:n...

Älkää nyt käsittäkö tätä ketjua kuitenkaan väärin. En minä kyseistä henkilöä vihaa, mutta hänen seuransa ei kiinnosta. Jossain vaiheessa kaveri kävi vain liian tungettelevaksi, ja siksi tämän ketjun väsäsin.

Joka tapauksessa olen tyytyväinen. Vaikka Teiltä saadut hyvät vinkit ovat toistaiseksi jääneet käyttämättä, ei "kaveria" ole näkynyt. Ilmankos olenkin niin rauhallinen ja tasapainoinen...?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tai sitten se kaverisi lukee Jatkoaikaa...?

No, pääasia että jotain positiivistakin tapahtui.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Niin niin, sitähän mä tarkoitin. Ehkä se on käyny täällä, muistaakseni ennen tämän ketjun avaamista mainitsin kirjoittelevani Jatkiksessa...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Hah, unohdin koko tämän ketjun, mutta onneksi tuli luettua Kadonneet jatkoaikalaiset-ketjua!

Nou hätä enää, ei ole ahdistelijaa näkynyt! Etäällä pysyminen oli se paras vaihtoehto, ja "hukattuani" hepun DVD-levyn, johon oli poltettu pelejä (oikeasti heitin sen roskikseen, koska se mainitsi jotain levyllä mahdollisesti piilevistä viruksista) olen saanut olla rauhassa. Ei ole veijari ehdotellut mitään ainakaan puoleen vuoteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös