Kuinka idiootti häädetään?

  • 21 906
  • 118

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meiän luokalla on yks älyttömän ärsyttävä likka (parin muun joukossa) ja jostain syystä aina lukukauden alkaessa se tarrautuu muhun kiinni. Joka päivä se tulee mun ja mun kavereitten kanssa sinne minne me ollaan menossa tai muuten vaan "seuraks".
Viime keväänä suutuin sille oikein tosissani. Huusin keskellä katua, et: "V***u etkö tajuu ettei me jakseta sun v**un tyhmiä juttuja ja sitä et sä v**un p****ainen seuraat meitä v***u soikoot joka paikkaan!"
Ei tajunnu. Oikein innolla ootan nyt et huomenna alkaa koulu...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
Huusin keskellä katua, et: "V***u etkö tajuu ettei me jakseta sun v**un tyhmiä juttuja ja sitä et sä v**un p****ainen seuraat meitä v***u soikoot joka paikkaan!"

Niin, ko. kimalainen taitaa olla aikamoinen pissis...

Täältä tähän
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaiken huippu siinä oli et kummitäti käveli ohi sillon. Oli siinä sitte vähän selittelemistä, et miks nyt tuli tuollein huudeltua ja varsinkin kun siellä oli vanhempaakin sukupuolta kuulemassa.

Ei kyll hermot kestä jos se jatkaa samaa rataa. Yks sen vakiolauseista on: "Miten te jaksatte aina puhua HPK:sta ja jääkiekosta?" Ottaa pattiin....
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
...varsinkin kun siellä oli vanhempaakin sukupuolta kuulemassa.

Niin, kumpikohan näistä kahdesta mahtaa olla se vanhempi sukupuoli? Toisaalta, eikös Raamatussa mainittu, että nainen on veistelty miehen kylkiluusta.

Asian tässä valossa päädynkin veikkaamaan, että miessukupuoli on vanhempi kuin naissukupuoli. Voin tosin olla, ja luultavasti olenkin, väärässä.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tämä keskusteluhan saa jo varsin syvällisiä piirteitä! Aivan mahtavaa matskua...

"Mä kans sit hermostuin et kui sä voit väittää että sä et oo flirtannu sen gaa vaik mun yx gimmafrendi näki sun roikkuvan sen kainalos koko illan"
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viestin lähetti Unelma
Yks sen vakiolauseista on: "Miten te jaksatte aina puhua HPK:sta ja jääkiekosta?" Ottaa pattiin....

Eli siis sen kummitädin vai sen jolle sää rähjäsit?

EDIT: Ja eikö sen raivoomisen olisi voinut suorittaa jossakin muualla, kun keskellä katua. Se kun voi olla vaarallista paitsi raivoomisen objektille, myös sinulle itsellesi...
 
Viimeksi muokattu:

kibe#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli kadulla oli miehiä ja kummitätisi, jonka vakiolauseita on "Miten te jaksatte aina puhua HPK:sta ja jääkiekosta?"? Ymmärsinkö oikein?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Vai oletko jopa samalla luokalla kummitätisi kanssa joka tykkää tarrautua sinuun kiinni?
Ja jouduit selittelemään muille miksi huutelit keskellä katua kummitädillesi, etkä puhunutkaan HPK:sta...?
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tää alkaa meneen jo huvittavaks. Vedet valu silmistä ku luki noita.:D

Siis nyt ihan alusta: meiän luokalla on yks tosi ärsyttävä likka. Ja se LIKKA roikkuu koko ajan mun perässä. Ja se hokee sitä lempilausettaan et:"miten te jaksatte koko ajan puhuu HPK:sta ja jääkiekosta". Ja sillon ku mä aloin rähjään sille siellä kadulla, se oli koko päivän roikkunu mussa ja roikku edelleen. Siinä kadulla kulki vanhempaa sukupolvee (oli kiire harkkoihin varsinki kun reppu hajos, joten kirjoitin vahingossa sukupuolta) mukaan lukien mun kummitäti, joka on jo mummeli ollu ennen ku oon syntynytkään. Jotenka jouduin selittelemään myöhemmin mun mummelille, eiku vittu kummitädille, miks rähjäsin sille meiän luokkalaiselle ärsyttävälle roikkujalikalle keskällä katua ja vielä keskellä koulupäivää.

Ja vielä kyseisen tapahtuman jälkeen tää roikkujalikka roikkui mussa kiinni ja hoki toista vanhaa virttään: "me ollaan tunnettu jo ennen ku tultiin yläasteelle!" ja meikä siihen: "emmä vaan oo tuntenu sua koskaan."

Ymmärsivätkö nyt kaikki oppilaat tämän tarinan suurinpiirtein oikein, jotta voitte tehdä tehtävän 1b:n sivulta 15566.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jos se ärsyttävä likka on hyvännäköinen niin lähetä se tänne Palokunnan kadulle alistettavaksi - kattellaan sitte vieläkö se jauhaa negatiiviseen sävyyn jääkiekosta.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kaivokadun oikaisukasvatusleiri

Viestin lähetti Unelma
....mukaan lukien mun kummitäti, joka on jo mummeli ollu ennen ku oon syntynytkään. Jotenka jouduin selittelemään myöhemmin mun mummelille, eiku vittu kummitädille,

Niin, eli sinulla täytyy olla isosisko tai -veli, koska muuten voidaan kyllä puhua sukuteknisestä pattitilanteesta.

En ainakaan itse käsitä, miten voi olla mahdollista, että joku on mummu jo ennen lastenlastensa syntymää.

Kummitätihän nyt voi olla kuka vaan, tai ei nyt ihan kuka tahansa, mutta ainakin kaikki joiden passissa mainitaan sukupuolen kohdalla "nainen."

Loppukaneettina päädyn hymistelemään Goldenawen tahtiin, että kyllä täällä Kaivokadullakin saadaan yksi, jopa muutamakin pahapäinen naikkonen kuriin ja järjestykseen ihan käden käänteessä.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo ei ole hyvännäköinen. Ei kai se muuten mussa roikkuis. Se olis jätkien perässä varmaan tai jätkät sen. Mutta ei, se luulee mua sen kaveriks!

Pelastakkaa joku mut hirviöltä!!! Goldenawe voisko sun tarjous olla voimassa vaikka se onki v***n ruma ja tylsä ja ärsyttävä, ym. ja nostaa aina etusormen pystyyn ku alkaa puhumaan.

Annaku mä arvaan... Vastaus on: ei.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Mulle tuli ainakin asia selväksi (vaikka tästä vitun kummitädistä, joka oli siis mummo ennen kuin lapsenlapset olivat edes syntyneet, olisi mukava kuulla lisää).

Viimeksi on muuten ollut näin hauskaa Raatteentiellä, kun jäätyneillä ryssillä mäkeä laskettiin.
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo, siis se oli mun kummitäti. Se on jo mitä isoisoäiti tai vastaavaa. Mun mummelit asuu jossain kaukana, ei tällä hetkellä paljoo kiinnosta ne.

Män kyllä oikein tajunnu tota sukuteknistä pattitilanne hommaa... Mut jos yhtään auttaa niin oi kyllä, mulla on isoveli.

Varmaan huomaa kuka on blondi...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Unelma
Joo, siis se oli mun kummitäti. Se on jo mitä isoisoäiti tai vastaavaa. Mun mummelit asuu jossain kaukana

Siis tämän selvemmin asiaa ei voi ilmaista, täysin selvä juttu.

Ettex te tota tajuu jätkät kato, ku kyselette tiäx pattijuttuu ja kato muuta.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
Män kyllä oikein tajunnu tota sukuteknistä pattitilanne hommaa... Mut jos yhtään auttaa niin oi kyllä, mulla on isoveli.

Niin, tajusitko sitten itse? Kukas tuo Män sitten on? Se kummitätikö?

Täältä tähän
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, tajusitko sitten itse? Kukas tuo Män sitten on? Se kummitätikö?

Täältä tähän

Siis se män on mä en. Eli se on ns. lyhenne mä en sana-lause jutusta, jota veän aina ku pölötän jottai...
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei vittu täst tuu mittään. Meikä nauraa ja itkee tääl iha kippurassa!!!:D Voi heleevetti et on pöläävänä jutut meillki!!!
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Viestin lähetti Unelma
Siis se män on mä en.

Siis tämä "Män" on, mutta sinä et ole? Siis kummitätisi on kuin onkin nimeltään Män? Ja itse et ole itsesi kummitäti? Vai onko Män tämä mummeli joka roikkuu?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
Siis se män on mä en. Eli se on ns. lyhenne mä en sana-lause jutusta, jota veän aina ku pölötän jottai...

Niin, eli jos oikein ymmärsin, niin sinulla on isoveli, kaksi mummua sekä kummitäti, jonka nimi ei ole "Män?"

Lisätietona voidaan vielä mainita, että ko. mummujen olinpaikka on kaukana, sekä em. kummitäti on naispuoleinen ja isoisoäiti.

Onko muuten ko. kummitäti jommankumman em. mummun äiti, jos hän kerran on isoisoäiti?

Jos saan mainita omana mielipiteenäni, niin sukupuusi kuulostaa aika monimutkaiselta.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo, Ervatsalo alkaa olla oikeilla jäljillä. Eli mulla on kummitäti, joka asuu samalla paikkakunnalla kun minä. Mulla on kaksi mummoa (kaks on kuollu jo), jotka eivät asu lähelläkään meidän perhettä. Mulla on isoveli.
Ja tää paljon puhuttu MÄN on PUHEKIELTÄ. Se on mä en. Ottaa vain sen välin ja e-kirjaimen pois. Niin yksinkertaista kun se osaa.

Niin siis Evartsalo, meiän sukupuu on ihan yksinkertaistakin yksinkertaisempi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Unelma
Siis se män on mä en. Eli se on ns. lyhenne mä en sana-lause jutusta, jota veän aina ku pölötän jottai...

Kappas vaan, opin taas jotain uutta män=mä en. Jotta joku muukin oppisi jotain uutta niin män tarkoittaa ihan jotain muutakin, voidaan sanoa "Se män jo" mikä ei tarkoita suinkaan "Se mä en jo" vaan "Se meni jo". Eipä ihme, että täällä välillä saa vähän arvailla mitä kukin kirjoittaa kun uussanoja syntyy kuin sieniä sateella.

Mä en ala mitään..

vlad.
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti vlad
Kappas vaan, opin taas jotain uutta män=mä en. Jotta joku muukin oppisi jotain uutta niin män tarkoittaa ihan jotain muutakin, voidaan sanoa "Se män jo" mikä ei tarkoita suinkaan "Se mä en jo" vaan "Se meni jo". Eipä ihme, että täällä välillä saa vähän arvailla mitä kukin kirjoittaa kun uussanoja syntyy kuin sieniä sateella.

Mä en ala mitään..

vlad.

Niin ja toi on yks syy miks mun kaverit ei koskaan ymmärrä mitä mä puhun...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
Mulla on kaksi mummoa (kaks on kuollu jo), jotka eivät asu lähelläkään meidän perhettä.

Niin, itse kyllä näkisin asian niin, että sinulla oli kaksi mummoa. Itselläni ja useimmilla muilla tasapainoisista heteroperheistä kotoisin olevilla on / on ollut korkeintaan kaksi mummua.

Toisaalta, nykyisinä aikoina, jolloin homoliitot ovat sallittuja, nämä mummu ja vaari-asiat saavat kyllä mielenkiintoisia piirteitä ihan lähitulevaisuudessa.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös