Kuinka idiootti häädetään?

  • 21 906
  • 118

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo, no meill on kyll ihan hetero-perhe. Siis toinen elossa olevista mummoista ei oo biologinen mummo, vaan jotenkin ihan ihmeellisesti -en ees ittekään tajuu sitä juttuu. Ja se toinen elossa oleva on biologinen mummo.
Ja toinen kuollut mummo oli biologinen mummo ja toinen oli... No se oli vaan meiän mummo. Se oli mun kummitädin äiti.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse kyllä näkisin asian niin, että sinulla oli kaksi mummoa. Itselläni ja useimmilla muilla tasapainoisista heteroperheistä kotoisin olevilla on / on ollut korkeintaan kaksi mummoa.

Voihan tämä nimim. Unelma toki tarkoittaa sitä, että hänellä on ollut normaaliin tapaan kaksi mummoa ja näiden lisäksi vieläpä kaksi isomummoa ts. äidinäidin äitiä.

Tätä ketjua lukiessa herää kyllä kysymys jos toinenkin koskien idiootteja. Lienee parempi sanoutua kaikesta kirjoittamastani irti ja vedota tilapäiseen mielenhäiriöön.

vlad.

edit: Eipä osunut arvaus oikeaan, Unelman "sukukiemurat" ovat tavanomaista eriskummallisemmat.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Harvemmin tulee samalla lailla naurettua kuin tätä ketjua lukiessa.

Jaa se mamma ei ole viehättävä. Täytyy kattella tuota teinisodomaa sitten kun olen seuraavan kerran päisään. Mites muut Unelman kaverit, ketä siellä pitäisi kouluttaa vastuullisiksi kansalaisiksi?

Kuinka paljon tuota män-lyhennettä voi käyttää? Saako samaa tekniikkaa soveltaa kaikkiin lauseisiin? Tuleeko Jatkoaikaan oikoluku lyhenteitä varten? Miksi kukaan muu täällä ei pidä Don Johsonin Heartbeat-biisistä? Missä olen?
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei pentele. Siis mulla oli/on KAKSI biologista mummoa ja oli/on KAKSI ns. muutenvaan mummoa, jotka eivät ole mitään sukua mulle...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
Siis toinen elossa olevista mummoista ei oo biologinen mummo, vaan jotenkin ihan ihmeellisesti -en ees ittekään tajuu sitä juttuu. Ja se toinen elossa oleva on biologinen mummo.

Niin, eli yksi mummu on kuollut, yksi elää ja loput kaksi ovat wannabe-mummuja?

Täältä tähän
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti goldenawe
Harvemmin tulee samalla lailla naurettua kuin tätä ketjua lukiessa.

Jaa se mamma ei ole viehättävä. Täytyy kattella tuota teinisodomaa sitten kun olen seuraavan kerran päisään. Mites muut Unelman kaverit, ketä siellä pitäisi kouluttaa vastuullisiksi kansalaisiksi?

On siellä yks kärppäfanikin.... Joo, ei millään pahalla Kärppäfaneille. See vaan on tuskaa olla sen kaa HPK-Kärpät pelissä -varsinki ku meiän seuraks tullee aina yks toinenki Kärppäfani, joten meikällä on pikku tukalat paikat aina...
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siis 4 mummoa. 2 biologista ja 2 vaikka kuten Evartsalo sanoi "wannabee" mummoa, jotka ovat mulle yhtäkuin mummo. Siis joo. Kumpaakin lajia on yksi edustaja kuollut ja yksi elossa.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Teinisodomiaa ja pss-lyhenteitä, loistoketju. Mummoja on hyvä olla, mut mul ei oo kun yx. Unelma, annax mulle yhden?

Paras keino päästä idiooteista eroon, on säälimätön ja jatkuva vittuilu.
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
....joten meikällä on pikku tukalat paikat aina...

Niin, kyllä minuakin hieman huimaa tälläinen sukupuussa kiipeily.

Täältä tähän
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo, kyll voin antaa. Haluuksä Ameerica-mummon vai Savo-mummon, jonka kans tuli mykkäkoulua rippijuhlis...

Ei siis sukujuttu on ihan selvä mummo-osalta. Muuten se on vähän epäselvä. Niissä peleissä se tukala paikka on...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
Haluuksä Ameerica-mummon vai Savo-mummon, jonka kans tuli mykkäkoulua rippijuhlis...

Niin, keskustelitteko te sielläkin sukupuustanne?

Täältä tähän
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Miten pääsen Savo-mummon mykkäkouluun?

Onko Savo Milosevic tuttu tai sukulainen tälle mummelille?

Tämä tosiaan on loistava ketju, vaikka vähän harhaileekin.

Sorryt siitä.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No, Ameerica-malli ehdottomasti! Mä puen sille saappaat jalkaan ja sit me lähetään yhes marjaan teidän sukupuun alle (ja löydetään vissiin sieniä).
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toi Ameerica-mummo kyllä kiinnostais.. Miten olis vaihtokaupat? Mulla löytyis vaihtareissa himouskovais-mummo. Saat villasukat ja suklaalevyn kylkiäisenä.
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siis savo-mummo asuu savossa. Ja se mykkäkoulu kesti parituntii siellä ku ilmotin etten lähe ollenkaan sen luo sinne ja ettei mulloo siell mitään tekemistä ja siell on tylsää.
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Prookie
Toi Ameerica-mummo kyllä kiinnostais.. Miten olis vaihtokaupat? Mulla löytyis vaihtareissa himouskovais-mummo. Saat villasukat ja suklaalevyn kylkiäisenä.

Ei millään pahalla, mut en tykkää himouskovaisista. Hädin tuskin tykkään veljestänikään...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
Siis savo-mummo asuu savossa......

Niin, ai että tuo Savo-mummu tarkoittikin sitä, että ko. henkilö on Savosta? Ameerica-mummu lienee sitten Amerikasta?

Minähän tunnen itseni aika näppäräksi, kun hoksasin tämän.

Täältä tähän
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, ai että tuo Savo-mummu tarkoittikin sitä, että ko. henkilö on Savosta? Ameerica-mummu lienee sitten Amerikasta?

Minähän tunnen itseni aika näppäräksi, kun hoksasin tämän.

Täältä tähän

Joo ja ei. Sii joo Savo-mummo on savosta ja joo ja ei Ameerica-mummoon.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
Joo ja ei. Sii joo Savo-mummo on savosta ja joo ja ei Ameerica-mummoon.

Niin, eli toinen mummu on Savosta ja toisen nimi on Ameerica? Onko hän sitten saamelainen, kun hänellä on noin oudolta kuulostava nimi?

Täältä tähän
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Unelma
Ei millään pahalla, mut en tykkää himouskovaisista. Hädin tuskin tykkään veljestänikään...

Mä en usko, että toi Prookie tarkottikaan, että sun täytyis syödä se himouskovainen, vaan syöt sen suklaalevyn.

PS.villasukatkaan eivät kaiketi ole erityisen hyvänmakuisia.

PS.2 Oletko muka maistellut palan veljeäsi, kun osaat sanoa, että"hädintuskin tykkäät siitä", siis veljestäsi.
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei hitto tääl saa kunnon naurut tännään! Siis män pidä himouskovaisista. Ei millään pahalla uskovia kohtaan. Ja kyllä oon maistanu veljeeni ja oli pahaa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
Siis män pidä himouskovaisista.

Niin, eli "mä en pidä himouskovaisista", vai tulkitsinko nyt oikein tuon lyhenteen? Liittyykö tämä muuten mitenkään kummitätiisi?

Täältä tähän
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oikeinpa menikin sun tulkkaaminen. Ootko aatellu siitä ammattia? Hitto sormet o jäässä. En tiiä liittyykö mitenkää kummitätiin. Kyll ainaki sain 35-vuotta vanhan ristin siltä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
Hitto sormet o jäässä. En tiiä liittyykö mitenkää kummitätiin. Kyll ainaki sain 35-vuotta vanhan ristin siltä.

Niin, pitikö em. kummitätisi ko. ristiä sitten pakkasessa, vai miksi sormesi ovat ihan jäässä? Eikös ristiä pidetä yleensä kaulaketjussa killumassa, vai onko tämä sellainen kädessä pidettävä risti?

Täältä tähän
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siis emmää tiiä miks mull on sormet jääs. Oon iha kokonaan jääs. Siis ei kai pitäny pakkasella. Emmää tiiä. Pittää mennä saunaan lämpeemään! Lähteekö joku mukkaan?
Vitsi, vitsi...:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös