Kuinka idiootti häädetään?

  • 21 906
  • 118

kibe#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Unelma
Siis emmää tiiä miks mull on sormet jääs. Oon iha kokonaan jääs. Siis ei kai pitäny pakkasella. Emmää tiiä. Pittää mennä saunaan lämpeemään! Lähteekö joku mukkaan?
Vitsi, vitsi...:D
Tuleeko Kummitäti, wannabe-mummo,biologinen-mummo,Ameerica-mummo,savo-mummo ja pahanmakuinen veli mukaan saunaan?
 
Viestin lähetti Unelma

Ei siis sukujuttu on ihan selvä mummo-osalta. Muuten se on vähän epäselvä. Niissä peleissä se tukala paikka on...

Siis mummo vai muu suku epäselvää?

Ei kait alkkoomaholisteja?

Idioottisukulaisista ei kai vaan pääse erooon (ainakaaan mummoista).

Takuulla on tukalaa.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, taidan mennä saunan taakse..

Täältä tähän
 
Viestin lähetti Unelma
Siis se män on mä en.

Mitä? Siis mitä män on, mitä sinä et ole?

Viestin lähetti Unelma
Siis män pidä himouskovaisista.

Män pitää himouskovaisista ja on jotain mitä sinä et?

Viestin lähetti Unelma
Siis toinen elossa olevista mummoista ei oo biologinen mummo, vaan jotenkin ihan ihmeellisesti -en ees ittekään tajuu sitä juttuu.

Viestin lähetti Unelma
mummelille, eiku vittu kummitädille

Siis onko sinulla mummeli, joka esittää olevansa mummelisi, mutta ei ole, ja joka asuu Savossa ja on sinun leikki mummelisi ja sukupuolielimesi kummitäti?
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tämä ketju lakkasi olemasta hauska jo hyvän aikaa sitten. Nyt se toistaa itseään.

Onneksi on olympialaiset ja Tshekin naisten korisjoukkue.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti vlad
Voihan tämä nimim. Unelma toki tarkoittaa sitä, että hänellä on ollut normaaliin tapaan kaksi mummoa ja näiden lisäksi vieläpä kaksi isomummoa ts. äidinäidin äitiä.
Siis nyt män tajuu. Miten sillä äidinäidillä on kaksi äitiä ja ennenkaikkea miksi? Toinen tekee lihapullat ja toinen perunamuusin?
Mulle jäi edelleen auki kuka se Män oli. Siis se lahkeessa roikkuva kummitäti, joka ei halua puhua HPK:sta vai himouskovainen american mummeli, siis ei se biologinen vaan se mitä en itekkään tajuu ihmemummo.

Kyllä tähän nyt pitäisi saada perusteellinen selvitys hetimiten. Muuten män ala ollenkaan.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Mielestäni idiootin häätäminen on taidetta parhaimmillaan. Se vaatii vaan kovaa itsekuria, säätämistä ja vainoa. On turha väittää, etteivätkö idiootit rikastaisi meidän pusikkoamme. On kuitenkin aiheellista spekuloida mahdollisen idiootin ja idiootittaren liittoa, ns. kaksoisidiootikkoa. Sitäpaitsi, taide ja musiikki - yhtä kaikki.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Hämmennystä aiheuttava ketju

Viestin lähetti vlad
kaksi isomummoa ts. äidinäidin äitiä.
Siis kenen äidinäidillä on kaksi äitiä? Sateenkaaren alla ehkä, mutta ei sentään vielä.

Smasa: Mikäli kiusallinen kaverisi on sitä vanhempaa sukupuolta niin järjestä hänelle sokkotreffit Unelman kaverin kanssa. Tai siis vi**u se mikään kaveri ole, puhuu sormi pystyssä p****ainen. Uskon että treffit Unelman kanssa ajavat saman asian.

Hauskin ketju pitkään aikaan. 10 pistettä Unelmalle siitä kuinka räpistellään lentohiekassa kokoajan syvemmälle vajoten ilman että syytetään muita omasta tilasta eikä pyydetä ketään ojentamaan oksaa vaan heittämään köysi joka sitten itse sidotaan oman kaulan ympäri ja pyydetään vetämään. Tuohon ei pystyisi Tunkkikaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Twite
Siis kenen äidinäidillä on kaksi äitiä? Sateenkaaren alla ehkä, mutta ei sentään vielä.

Unelman suvussa kaikki on mahdollista, kuten olemme huomanneet.

Taidan mennä ervan seuraksi sinne saunan taa..

vlad.
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Hämmennystä aiheuttava ketju

Viestin lähetti Twite
Uskon että treffit Unelman kanssa ajavat saman asian.

Hauskin ketju pitkään aikaan. 10 pistettä Unelmalle siitä kuinka räpistellään lentohiekassa kokoajan syvemmälle vajoten ilman että syytetään muita omasta tilasta eikä pyydetä ketään ojentamaan oksaa vaan heittämään köysi joka sitten itse sidotaan oman kaulan ympäri ja pyydetään vetämään. Tuohon ei pystyisi Tunkkikaan.

Kiitos kaunis ja hyvästit! Ei meikäläisen kans kannata lähtee rehveille. Niist tulis iha karseet! Ei lähtis niiltä pois enää selväjärkisenä!:D Jee, voitin Tunkin! Eevaaneskaa...!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Re: Hämmennystä aiheuttava ketju

Viestin lähetti Unelma
Jee, voitin Tunkin! Eevaaneskaa...!

Onneksiolkoon, kai osaat käyttää tunkkia?
...muuten, kuka tämä keskustelun uusinhahmo Eeva on ja mielenkiinnosta kysyisin vielä, mikä on neska?

Suurinosa, meistä idiooteista on jo ilmeisesti häädetty.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Tunkki
Mielestäni idiootin häätäminen on taidetta parhaimmillaan. Se vaatii vaan kovaa itsekuria, säätämistä ja vainoa.

Hyvä konsti idiootin häätämiseen on Kummelista opittu keino. Nakataan isolla kivellä ja huudetaan perään: "Pidä tunkkis perkele!"

Olkku: Uskoisin, että tuo neska on lauseessasi väärin. Uskoisin Unelman tarkoittaneen Eevan Eskaa. Eska lienee nykynuorison käyttämä slanginimitys esikoululle, jota kutsuttiin ainakin joskus eskariksi. Eeva lienee tuon leikkikoulun ope. Leikkikoulussa on varmaankin viime aikoina opeteltu yhdyssanoja, mutta kuten tänään Iltalehdessä puheltiin, epäpätevien opettajien määrä kasvaa ja Eeva on lienee tällainen. Siksi opetus Unelmalle on mennyt hieman harakoille ja tästä syystä Unelma on kirjoittanut sanat yhteen.

Unelma ilmeisestikin tahtoo lähteä voittamansa tunkin kanssa Eevan esikouluun, koska siellä sattuu olemaan lelupäivä.
 

kibe#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sistis
Hyvä konsti idiootin häätämiseen on Kummelista opittu keino. Nakataan isolla kivellä ja huudetaan perään: "Pidä tunkkis perkele!"

Olkku: Uskoisin, että tuo neska on lauseessasi väärin. Uskoisin Unelman tarkoittaneen Eevan Eskaa. Eska lienee nykynuorison käyttämä slanginimitys esikoululle, jota kutsuttiin ainakin joskus eskariksi. Eeva lienee tuon leikkikoulun ope. Leikkikoulussa on varmaankin viime aikoina opeteltu yhdyssanoja, mutta kuten tänään Iltalehdessä puheltiin, epäpätevien opettajien määrä kasvaa ja Eeva on lienee tällainen. Siksi opetus Unelmalle on mennyt hieman harakoille ja tästä syystä Unelma on kirjoittanut sanat yhteen.

Unelma ilmeisestikin tahtoo lähteä voittamansa tunkin kanssa Eevan esikouluun, koska siellä sattuu olemaan lelupäivä.
Kyllä! Nyt sä melkein oivalsit sen.
Saat villasukat ja suklaalevyn kylkiäisenä.
Ja nämä villasukat otetaan seuraavana lelupäivänä mukaan?
Mistä tiedät että Eeva on opettaja? Sehän voi olla ihan hyvin kaveri, joka on samassa esikoulussa. Tai sitten Eeva on joku mummoista? Ehkäpä kummitäti? Tai kenties jopa hänen äitinsä, joka ei ole viehättävä? Tai mitä jos Eeva on joku niistä alkoholeista joista täällä aiemmin puhuttiin?
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Höh, hyvä ketju alunperin mutta idiootit näköjään pesiytyi tänne. Ilo loppui jo toisella sivulla kun asia karkasi käsistä. hmpf
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti kibe#9
Mistä tiedät että Eeva on opettaja? Sehän voi olla ihan hyvin kaveri, joka on samassa esikoulussa. Tai sitten Eeva on joku mummoista? Ehkäpä kummitäti? Tai kenties jopa hänen äitinsä, joka ei ole viehättävä? Tai mitä jos Eeva on joku niistä alkoholeista joista täällä aiemmin puhuttiin?

Voi toki olla kaverikin, mutta ilmeisen iso ego tällä eska-kaverilla sitten on, jos esikoulua on ruvettu kutsumaan hänen esikoulukseen.

Eeva voi toki olla joku mummoista, kummitädeistä tai äideistä, en minä sitä kiistäkään. Mutta sitten tuo neska-eska-teoriani menee ainakin tällä kerralla pieleen.

Eeva voisi olla kyllä myös alkoholia, joskaan en ole koskaan kuullut sellaisesta. Voisi olla joku paikallinen väännös Margarita-drinkistä. Vastaavia versioita on muitakin. Brassinainen -drinkkiin tulee konjakkia, lämmintä kaakaota ja persikan pala. Konjakin vaihtaminen jääkuutioihin tekee paukusta Lahtelaisen naisen. Drinkki on kylmäkiskoinen, eikä siitä ole muutenkaan mitään hyötyä.
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Sistis
Olkku: Uskoisin, että tuo neska on lauseessasi väärin. Uskoisin Unelman tarkoittaneen Eevan Eskaa. Eska lienee nykynuorison käyttämä slanginimitys esikoululle, jota kutsuttiin ainakin joskus eskariksi. Eeva lienee tuon leikkikoulun ope. Leikkikoulussa on varmaankin viime aikoina opeteltu yhdyssanoja, mutta kuten tänään Iltalehdessä puheltiin, epäpätevien opettajien määrä kasvaa ja Eeva on lienee tällainen. Siksi opetus Unelmalle on mennyt hieman harakoille ja tästä syystä Unelma on kirjoittanut sanat yhteen.

Unelma ilmeisestikin tahtoo lähteä voittamansa tunkin kanssa Eevan esikouluun, koska siellä sattuu olemaan lelupäivä.

Voi ei! Män oo eskarissa kuunnelluopettajia sitten yhtään! Eeny vaaneskaa! Eli toisin sanoen: ei nyt vaineskaan!

Ja eikö kukaan oo koskaan tapellu (tapellu nyrkeillä ja potkuja selkään käyttäen) veljensä kanssa? Meinaa sillon mä ainaskin oon PURRU veljiäni. Vai oonko ainut sivistynyt täällä?

7kk.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
Meinaa sillon mä ainaskin oon PURRU veljiäni. Vai oonko ainut sivistynyt täällä?

Niin, itselläni on ainakin sivistyneet juomatavat, eli olen ainakin vähän sivistynyt. Muutenkin olen kyllä aika ns. "kalu." Tämä on tosin oma mielipiteeni, joten ko. lausunnon objektiivisuus kannattaa ottaa erikoistarkkailuun.

Onkos sinulla sitten useampiakin veljiä? Luulisi ainakin, jos kerran mummujakin on tuollainen hivakka.

Täältä tähän
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jonkin verran niitä on ikäväkyllä tuppaantunut samaan kämppään. Ei paljoo mut ei pieneen huusholliin monta mahukkaan. Et haluis saada niitä "try outille"? Ihan kivoja ne on... Jos vähän valehdellaan.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Unelma
Et haluis saada niitä "try outille"? Ihan kivoja ne on... Jos vähän valehdellaan.

Niin, älä niitä vain tänne lähetä. Mutta jos satut tietämään jonkun päälle parikymppisen, mielellään tummatukkaisen ja muodollisesti pätevän kimalaisen, niin sen voit kyllä lähettää. Tosin kaikki muutkin päälle parikymppiset käyvät, tai no oikeastaan kaikki muutkin, kunhan ovat sukupuoleltaan kimalaisia.

Jos em. kimalaisia ei rosteristasi löydy, niin lähetä viinaa.

Täältä tähän
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti ervatsalo
Jos em. kimalaisia ei rosteristasi löydy, niin lähetä viinaa.
Minulle voi lähdettää sitä samaa kamaa, siis jos se ei ole viinaa, mitä Unelma itse on napsinut. Viinaakin toki saa lähettää ja kimalaisia.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti smasa
Meikäläisellä on vähän erikoislaatuinen pulma. Yksi tuttu (joka luulee olevansa kaverini), on käynyt vähän liian tungettelevaksi. Kyseisen jäbän seura ei oikein kiinnosta, mutta hän ottaa yhteyttä pari-kolme kertaa viikossa. Hänen puheluihinsa en edes jaksa vastata, koska tyyppi on sen verran outo. Välillä hän tulee vain meille tyyliin "päätinpä nyt tulla käymään". Joskus, kun hän TYÖNTYY kotiimme, hän ei lähde kulumallakaan pois. Edes vihjaus tyyliin "Nyt sun pitää lähteä" ei auta!

Olen huono valehtelemaan päin naamaa tai sanomaan EI. Vaikka en hänestä pahemmin piittaa, en millään kehtaa töksäyttää PAINU V****UN. Miten siis saisin tämän veijarin tajuamaan, ettei hänen seuransa kiinnosta!? Itse hän on varma viehätysvoimastaan ja on ilman muuta sitä mieltä että olen hänen kaverinsa. Ei törkele, auttakaa nyt!

Nyt tarvitset nuorimies isin apua. Meillä on juniorilla samankaltaisia ongelmia aika ajoin.

Loistavaksi osoittautunut keino on se, kun poika käy luonani ja iskee merkitsevästi silmäänsä. Tiedän oitis mistä kenkä puristaa ja toimintamalli "kloppikadulle" käyttöön.

Menen pojan huoneeseen ja sanon hänelle, että nyt lähdemme sitten asioille ja vieraan täytyy lähteä, plops, ja se on siinä.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Viestin lähetti Hamraan
Höh, hyvä ketju alunperin mutta idiootit näköjään pesiytyi tänne. Ilo loppui jo toisella sivulla kun asia karkasi käsistä. hmpf

Samaa mieltä. Ei tule paljon vinkkejä meikäläisen probleemiin kun kaikki keskittyy Unelman sukupuuhun. Menee aika lailla off topiciksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös