Kuinka helppoa on iskeä nainen?

  • 48 817
  • 105

Naisen iskeminen?


  • Äänestäjiä
    219

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Myös röyhkeys, häikäilemättömyys ja manipulointikyky auttavat.

No, varmaan, mutta kuitenkin ihan normaali ja kohtuullisen terve itseluottamuskin auttaa pitkälle.

En ihan tajua tuota laasastelua pari- tai edes irtosuhteiden kontekstissa, kysyntää ja tarjontaa, markkinoita. Tilannehan on se, että suurin osa ihmisistä on melko ääliöitä: pitävät Spedeä hauskana koomikkona, eivät pidä pesäpallosta, tykkäävät vehnäoluesta ja Salkkareista ja lukevat iltapäivälehtiä. Sellaiset haluavat tietysti vääriä asioita ja kysyntä ja tarjonta kohtaavat ihan epäkiinnostavissa paikoissa. Terve itseluottamus saa etsimään sitä henkilöä joka sopii itselle, eikä siinä tarvitse silloin vilkuilla sivuille, notta mitä muut tekevät tai haluavat, koska muut ovat suureksi osaksi aika, no, tyhymiä... Ehkä tämä on vähän karun eteläpohjalainen asenne, mutta niin on maailmakin, karu.
 

scholl

Jäsen
Olisi ahdistavaa aina olla yrittämässä samalla jotain naisjahteja.

mä en yritä ikinä mitään. Tai kerran yritin. Oltiin jossain Hangon regattassa tms. ja sanoin jollekin mimmille: ootsä Hangosta ja se riitti. Se oli Hangosta, mutta opiskeli Turussa. Se kysymys riitti pokaamiseen. Kerran sanoin laivalla jollekin moi ja sekin riitti. Se erehtyi luulemaan mua entiseksi työkaverikseen ja se riitti. Yleensä en tee mitään. Kavereiden kanssa keskityn juomaan ja kavereihin, jos olen yksin saatan ajautua naisasioihin, mutten koskaan jahtaa ketään.
Lomakkeessa nainen vakuuttaisi, että pian koittava seksituokio tapahtuu täydessä yhteisymmärryksessä ja vapaaehtoisesti, se tapahtuu laillisesti ja myöhemmin ei soiteta poliisille raiskausilmoitusta sen takia, että morkkis on kova, poikaystävällä/aviomiehelle ei haluta kertoa totuutta tai että ei haluta kiristää/kostaa asialla syystä tai toisesta.

Mä en tajua miksi ne, joilla on poikaystävä tai aviomies, ei pysy miehistä erossa. Mulle käy joskus hassuja juttuja. Kerran Kallesta kun lähdettiin niin joku nainen lyöttäytyi mun matkaan. Se alko kehua mua ihan sikana, kuinka olen niin erilainen kuin muut miehet jne. ja juttelen niin järkeviä. No sitten se halusi, että tuun sen kanssa jatkoille Neitsytpolulle. Oven takana se sanoi, että sen poikaystävä nukkuu siellä. Siinä vaiheessa lähdin käpälämäkeen.

Tosi helppoa. Puhuu fiksuista asioista selkeellä äänellä ja muistaa katsekontaktin merkityksen. Tämä toimii vanhempiin, n.30-40 vuotiaisiin naisiin. Nuoremmat naiset on eri tapauksia ja niihin toimii yleensä pelkkä ulkonäkö ja siistit vaatteet.

Nuorempiin naisiin toimii se, että oot vanhempi mies. "Scholl, et sä oo 40v, sä valehtelet. Sä et voi olla kuin 28v tai korkeintaan 30v. Ootsä naimisissa, mikset?" Maratonjuoksu ja Pariisi toimii kanssa. Eli kertoo vain siitä, mitä tekee niin ne ihailee.
Ihmeen hankala on tunnustaa, että kyseessä on melkein 100% "välineurheilu". Kroppa, auto, sosiaalinen status ja lompakko ratkaisevat.

herää kysymys, miksi pitäisi olla ehdoin tahdoin huono kroppa. Siitä tulee hyvä fiilis, kun on hyvässä kondiksessa. Ei sitä tehdä toisen takia. Tai jos hankkii sellaisen auton, mistä pitää niin se on kuin koiran hankkisi. Ystävän, joka pitää seuraa. Ei sitäkään hankita sen vuoksi, että sillä jotenkin irtoaisi helpommin. Mielestäni pitää elää sellaista elämää, mitä itse tahtoo elää ja sitten jos on seuraa niin on, mutta ei pidä alkaa elää sillä tavalla, miten ei tahdo elää, jos ajattelee, että se nyt kolahtaa johonkin naisiin. Aivan samalla tavalla suurin osa naisistakin on kuraa kuin miehistäkin. Ei ole mitään eroa, joten kaikkia tarvitse miellyttää, vaan olla oma itsensä.
Pitääkö tämä tosiaan paikkansa? Miksi? Millaisia naisia sillä autolla saa? Sen ymmärrän, että kroppa ja lompakko voivat kiinnostaa isompaakin kansanryhmää, mutta auto. Tämä on minulle suuri mysteeri.

kyllä muakin kiinnostaa naisten autot. Se brändi jotenkin kertoo siitä ihmisestä. Helpompi tuntemattomaan kiinnostua, jos sillä ei ole japanilaista tai korealaista autoa.

Itse olen ainakin huomannut useasti niin tapahtuneen, että nainen on kehunut autoani. On mysteeri tai ei, mutta sitä tapahtuu useinkin. En usko, että autolla naisia saa, mutta autot miellyttävät naisia, kun ovat sattumalta kyydissä.

Mutta väittäisin että suurin osa naisista (ainakin sellaisista jotka hakevat suhdetta eivätkä vain hetkellistä panoseuraa) valitsevat mielummin hintelän miehen jolla on varaa tarjota kunnon illallisia hyvässä ravintolassa ja joka asuu laadukkaalla alueella asiallisessa kämpässä kuin kaupungin vuokrakasarmissa asustelevan punttijuntin.

Miksi miehen pitäisi tarjota, jos nainen ei tarjoa? Tulee mieleen Kimi Räikkönen, Jere Karalahti, Helsinki Club ja sata valkovenäläistä. Toinen haluaa testata, että toisenkin perse kestää maksaa. Kyllähän sitä tarjoaa mielellään, jos toinenkin tarjoaa. Hyväksikäyttöä ei halua kukaan eli se ei voi olla mitenkään yksipuolinen juttu toi, että miehellä pitää olla varaa tai halua tarjota ja naisella ei. Joko molemmilla on tai sitten ei kummallakaan.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
herää kysymys, miksi pitäisi olla ehdoin tahdoin huono kroppa. Siitä tulee hyvä fiilis, kun on hyvässä kondiksessa. Ei sitä tehdä toisen takia. Tai jos hankkii sellaisen auton, mistä pitää niin se on kuin koiran hankkisi. Ystävän, joka pitää seuraa. Ei sitäkään hankita sen vuoksi, että sillä jotenkin irtoaisi helpommin. Mielestäni pitää elää sellaista elämää, mitä itse tahtoo elää ja sitten jos on seuraa niin on, mutta ei pidä alkaa elää sillä tavalla, miten ei tahdo elää, jos ajattelee, että se nyt kolahtaa johonkin naisiin. Aivan samalla tavalla suurin osa naisistakin on kuraa kuin miehistäkin. Ei ole mitään eroa, joten kaikkia tarvitse miellyttää, vaan olla oma itsensä.

Itse asiassa yllättävän moni tekee, niin hupaisaa kun se onkin. "Ennen en saanut, mutta nyt käyn salilla..."

Eikä tosiaan tarvitse olla huono kroppa, koska liikuntaa tässä kai jokainen harrastaa tai pitäisi ainakin. Kuitenkin vituttaa se tekopyhyys siinä, etteikö se muka vaikuttaisi noissa pariutumisjutuissa todella paljon enemmän mitä myönnetään. Esimerkiksi "Emmä tässä mun Makessa ihastunut sen timmiin kroppaan ja huikeisiin vatsalihaksiin, vaan ihan kultaiseen luonteeseen" -tyylinen jargoni naisen suusta kun on täyttä paskaa.
 

scholl

Jäsen
Itse asiassa yllättävän moni tekee, niin hupaisaa kun se onkin. "Ennen en saanut, mutta nyt käyn salilla..."

aijaa. Mä teen pelkästään tulosten takia. Haluan kehittyä ja saavuttaa tiettyjä aikatavoitteita juoksukisoissa ja se on yksi hailee, mitä naiset siitä ajattelevat. Se, että keskimäärin muut ikäiseni miehet eivät pysty vastaavaan, on vain lisäbonus. Se on jotenkin hauskaa kysellä joltain "kaverilta" miten meni maraton, kun näkee sillä jonkun HCM:n paidan päällä ja todeta sitten, että veti itse tunnin tai kaksi häntä nopeammin. Silloin tajua, että näin kuntoilijaksi oonkin aika hyvä.
 

scholl

Jäsen
Joo, mulla on yksi todella hyvä kaveri tässä sarjassa.

eli helposti 110 kg:n penkkikunnossa pidemmilläkin sarjoilla

en todellakaan kadehdi tätä varsin yksinäistä kaveriani. Ja on sillä ystäviä ja kavereita paljon, mutta ei ne kaikkia elämässä ole nekään jos kaipaa muutakin kuin kavereiden kanssa oleskelua. Niin monta kertaa on valitellut olevansa yksinäinen, parisuhteet ovat potkineet päähän ja on sanonutkin että eipä hänellä ole kuin hyvä kondis ja mukavasti rahaa, kun taas on todennut vierestä kadehtien katselevan esim. minun onnellista perhe-elämääni eli kotona duunipäivän jälkeen odottavaa vaimoa ja lasta ja koko tätä hyvää settiä mikä meillä on.

sen pitää lopettaa penkkipunnerrus. Punttijuntteja pidetään ns. palvelusväkeen kuuluvina henkilöinä eli ei se auta, jos juoksu kulkee, jos on ongelmana se puntti. USA:n suurlähettiläällä oli sama ongelma. Jengi luuli häntä vartijaksi. On siis isot ennakkoluulot voitettavanaan. Eli kyllähän joku paneskelee punttijunttiakin, mutta ei halua olla suhteessa. Keskittyisi vaan juoksuun ja lopettaisi ne punttihommat. Se on ihan sama kuin filippiinien suhteen. Kaikki ne luulee, että ne on siivoojia tai vastaavia, vaikka olisivat Nobelin palkinnon voittajia. Ihmisillä on ennakkoluuloja ja ihmiset profiloivat toisia ihmisiä. On se oikein tai väärin, mutta pointti on se, että punttien nostaminen on hemmetin huono juttu, jos ei halua ehdoin tahdoin esiintyä jonain Keravan karvaperseenä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Niistä tuppaa tulemaan paha mieli kaikille.

Tämä. Itsekin lopetin nämä melko nopeasti täysi-ikäiseksi tulemisen jälkeen. Totesin, että seksi on yleensä ihan paskaa ja nainen haluaa tarrautua tms. Ylipäänsä seksi on todella yliarvostettua, enkä todellakaan jaksa ymmärtää niitä jotka juoksevat pillun perässä ympäri kylää. Kaipa he ovat niitä, jotka harvemmin saavat, tai eivät ole vielä saaneet. Parasta seksiä olen saanut parisuhteissa, joskin aiemmissakaan se ei laadukasta ole ollut. Nykyisen ja toivottavasti pysyvän suhteen aikana olen ensimmäistä kertaa oikeasti nauttinut seksistä oikeasti. Jos haluaa saada orgasmin, niin on huomattavasti helpompaa vain runkata. Pääsee vähemmällä, saa homman valmiiksi nopeammin ja saa aina.

Toki mulla on vielä melko pieni otanta, ehkä 15-20 kappaletta, mutta vain yhden kanssa on todella ollut seksiä, jonka eteen kannattaa tehdä töitä.

Mitä iskemisen helppouteen tulee, niin aika paljon riippuu ympäristöstä. Parhaat seuralaiset saa istuskeluravintoloissa ja rasittavimmat yökerhoissa. Tosin, jotenkin minulle on ollut aina hirmuisen haastavaa, kun mokomat ehtivät iskemään minut ensin. Varmaan 80 prosenttia tapauksista nimenomaan niin päin. Tosin johtunee nimenomaan siitä, etten ole edes yrittänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös