Olisi ahdistavaa aina olla yrittämässä samalla jotain naisjahteja.
mä en yritä ikinä mitään. Tai kerran yritin. Oltiin jossain Hangon regattassa tms. ja sanoin jollekin mimmille: ootsä Hangosta ja se riitti. Se oli Hangosta, mutta opiskeli Turussa. Se kysymys riitti pokaamiseen. Kerran sanoin laivalla jollekin moi ja sekin riitti. Se erehtyi luulemaan mua entiseksi työkaverikseen ja se riitti. Yleensä en tee mitään. Kavereiden kanssa keskityn juomaan ja kavereihin, jos olen yksin saatan ajautua naisasioihin, mutten koskaan jahtaa ketään.
Lomakkeessa nainen vakuuttaisi, että pian koittava seksituokio tapahtuu täydessä yhteisymmärryksessä ja vapaaehtoisesti, se tapahtuu laillisesti ja myöhemmin ei soiteta poliisille raiskausilmoitusta sen takia, että morkkis on kova, poikaystävällä/aviomiehelle ei haluta kertoa totuutta tai että ei haluta kiristää/kostaa asialla syystä tai toisesta.
Mä en tajua miksi ne, joilla on poikaystävä tai aviomies, ei pysy miehistä erossa. Mulle käy joskus hassuja juttuja. Kerran Kallesta kun lähdettiin niin joku nainen lyöttäytyi mun matkaan. Se alko kehua mua ihan sikana, kuinka olen niin erilainen kuin muut miehet jne. ja juttelen niin järkeviä. No sitten se halusi, että tuun sen kanssa jatkoille Neitsytpolulle. Oven takana se sanoi, että sen poikaystävä nukkuu siellä. Siinä vaiheessa lähdin käpälämäkeen.
Tosi helppoa. Puhuu fiksuista asioista selkeellä äänellä ja muistaa katsekontaktin merkityksen. Tämä toimii vanhempiin, n.30-40 vuotiaisiin naisiin. Nuoremmat naiset on eri tapauksia ja niihin toimii yleensä pelkkä ulkonäkö ja siistit vaatteet.
Nuorempiin naisiin toimii se, että oot vanhempi mies. "Scholl, et sä oo 40v, sä valehtelet. Sä et voi olla kuin 28v tai korkeintaan 30v. Ootsä naimisissa, mikset?" Maratonjuoksu ja Pariisi toimii kanssa. Eli kertoo vain siitä, mitä tekee niin ne ihailee.
Ihmeen hankala on tunnustaa, että kyseessä on melkein 100% "välineurheilu". Kroppa, auto, sosiaalinen status ja lompakko ratkaisevat.
herää kysymys, miksi pitäisi olla ehdoin tahdoin huono kroppa. Siitä tulee hyvä fiilis, kun on hyvässä kondiksessa. Ei sitä tehdä toisen takia. Tai jos hankkii sellaisen auton, mistä pitää niin se on kuin koiran hankkisi. Ystävän, joka pitää seuraa. Ei sitäkään hankita sen vuoksi, että sillä jotenkin irtoaisi helpommin. Mielestäni pitää elää sellaista elämää, mitä itse tahtoo elää ja sitten jos on seuraa niin on, mutta ei pidä alkaa elää sillä tavalla, miten ei tahdo elää, jos ajattelee, että se nyt kolahtaa johonkin naisiin. Aivan samalla tavalla suurin osa naisistakin on kuraa kuin miehistäkin. Ei ole mitään eroa, joten kaikkia tarvitse miellyttää, vaan olla oma itsensä.
Pitääkö tämä tosiaan paikkansa? Miksi? Millaisia naisia sillä autolla saa? Sen ymmärrän, että kroppa ja lompakko voivat kiinnostaa isompaakin kansanryhmää, mutta auto. Tämä on minulle suuri mysteeri.
kyllä muakin kiinnostaa naisten autot. Se brändi jotenkin kertoo siitä ihmisestä. Helpompi tuntemattomaan kiinnostua, jos sillä ei ole japanilaista tai korealaista autoa.
Itse olen ainakin huomannut useasti niin tapahtuneen, että nainen on kehunut autoani. On mysteeri tai ei, mutta sitä tapahtuu useinkin. En usko, että autolla naisia saa, mutta autot miellyttävät naisia, kun ovat sattumalta kyydissä.
Mutta väittäisin että suurin osa naisista (ainakin sellaisista jotka hakevat suhdetta eivätkä vain hetkellistä panoseuraa) valitsevat mielummin hintelän miehen jolla on varaa tarjota kunnon illallisia hyvässä ravintolassa ja joka asuu laadukkaalla alueella asiallisessa kämpässä kuin kaupungin vuokrakasarmissa asustelevan punttijuntin.
Miksi miehen pitäisi tarjota, jos nainen ei tarjoa? Tulee mieleen Kimi Räikkönen, Jere Karalahti, Helsinki Club ja sata valkovenäläistä. Toinen haluaa testata, että toisenkin perse kestää maksaa. Kyllähän sitä tarjoaa mielellään, jos toinenkin tarjoaa. Hyväksikäyttöä ei halua kukaan eli se ei voi olla mitenkään yksipuolinen juttu toi, että miehellä pitää olla varaa tai halua tarjota ja naisella ei. Joko molemmilla on tai sitten ei kummallakaan.