Kuinka helppoa on iskeä nainen?

  • 48 817
  • 105

Naisen iskeminen?


  • Äänestäjiä
    219

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Tällä naamalla ja habituksella luulis sen olevan aika vaikeaa. Palaute on ollut sen mukaista että ei taida maksaa vaivaa edes yrittää.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Suoraan verrannollinen iskijän ulkonäköön, eikä vastapuolen ulkonäöllä tai iskutavalla ole juuri merkitystä.
 

dimmu

Jäsen
Jos baarissa yrittää iskeä jotain yhden illan seuraa niin se on helppoa, mutta jos pitäisi jotain pidempi aikaista yrittää kehitellä selvinpäin, niin se on maailman vaikein asia. Nyt tosin olen jotenkin onnistunut siinäkin, mutta tämä juttu lähtikin baarista liikkeelle..
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Laksetaanko iskemiseksi siis vain se, että touhu päättyy panemiseen?

Siis naisten juttusille meneminen ei ole ollenkaan hankalaa, mutta asian vieminen ns. pidemmälle on ainakin allekirjoittaneelle sangen hankala juttu. Siinä vaiheessa tahtoo muistikortilta loppua tila kesken ja tämä onkin juuri tällä hetkellä pienoinen ongelma. Aikaisemmin olen arpisesta, viinanhajuisesta ja nukkavierusta olemuksestani huolimatta saanut naisilta hyväksyntää ilman mitään ns. mielistelyäkin, mutta nyt tarvitsisi keksiä jotain fiksua ettei koko homma kaatuisi saman tien..

Eli vastasin vaikeaa.
 

scholl

Jäsen
Ei se kovin vaikeata ole, mutta säälittävää se on. Scholl on kerran iskenyt naisen, vuonna 2004. Siihen meni about kolme sekuntia ja osoittautui melko katastrofaaliseksi asiaksi.

Moni nainen on oikeasti tosi vittuuntunut siihen, kun kaiken maailman turhia jätkiä tulee baareissa ja ravintoloissa sönköttämään. Olen yrittänyt monta kertaa opettaa naisille kunnon otteita. Ei sellainen hento poispäin työntäminen auta mitään. Pitää sanoa, että poistu välittömästi tai sulle käy huonosti. Osa näistä turhista jätkistä on aivan uskomattomia. Saattavat kysyä miksi sä oot täällä yksin tms. Ihan kuin nainen olisi jotenkin tilivelvollinen. Jos minulle esitettäisiin samanlaista skeidaa jatkuvasti niin olisin todennäköisesti jo syyllistynyt johonkin melko vakavaan rikokseen jossain vaiheessa.

Paras tapa on antaa asioiden tapahtua omalla painollaan ja jättää iskemiset sikseen. Muuten kuuluu samaan porukkaan paskasakin kanssa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Suoraan verrannollinen iskijän ulkonäköön, eikä vastapuolen ulkonäöllä tai iskutavalla ole juuri merkitystä.

Ei muuten pidä paikkaansa. Nimimerkillä en ole maailman komein otus mutta silti tuo ei koskaan vaikeaa ollut.

Itseluottamus, puheenlahjat, vähän järkeä. Eipä tuossa muuta. Ellet sitten mene 03:00 soittoruokalassa vonkaamaan ihan pelkkää pillua. Sitten se kendoyanari itseruskettavassa ja nuuska huulessa saattaa viedä voiton.

Nössöilyä ja aikaansaamattomuutta ei parane laittaa ulkonäkönsä piikkiin.
 

scholl

Jäsen
Vaikka ei ketjun aihetta sivuakaan kuin korkeintaan välillisesti niin tölväisenpä ilmoille oman mielipiteeni, elikäs toisinaan tuntuu kyllä vahvasti siltä, että Suomeen tarvittaisi lapsen teko lupa

Aivan. Tulotaso pitäisi tarkistaa. Aivan käsittämätöntä nykyinen meininki, jossa mitä köyhempi henkilö on niin sitä enemmän hän hankkii lapsia. Eräs ystäväni nosti jo useampi vuosi sitten esille tapauksen, jossa talonmiehellä oli neljä lasta. Siis oikeasti maailma kehittyy ja tuskin tulevaisuudessa tarvitaan neljää talonmiestä. Lisäksi talonmiehen palkka on huono, joten kuka ostaa neljälle lapselle kaikki fillarit, vaatteet, hommaa ajokortit jne. Helposti menee yhteiskunnan kontolle asioita, kun huonosti tienaava tekee liikaa lapsia.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ei muuten pidä paikkaansa. Nimimerkillä en ole maailman komein otus mutta silti tuo ei koskaan vaikeaa ollut.

Itseluottamus, puheenlahjat, vähän järkeä. Eipä tuossa muuta. Ellet sitten mene 03:00 soittoruokalassa vonkaamaan ihan pelkkää pillua. Sitten se kendoyanari itseruskettavassa ja nuuska huulessa saattaa viedä voiton.

Nössöilyä ja aikaansaamattomuutta ei parane laittaa ulkonäkönsä piikkiin.
Ihan tyyppiesimerkki henkilöstä, joka olettaa olevansa varsinainen pelimies mutta ei ymmärrä olevansa ulkoisesti sen verran näyttävä, jotta flaksi käy riittävän usein.

Niin ja itsehän olen ollut suhteessa onnellisesti jo kymmenen vuotta.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Aivan. Tulotaso pitäisi tarkistaa. Aivan käsittämätöntä nykyinen meininki, jossa mitä köyhempi henkilö on niin sitä enemmän hän hankkii lapsia. Eräs ystäväni nosti jo useampi vuosi sitten esille tapauksen, jossa talonmiehellä oli neljä lasta. Siis oikeasti maailma kehittyy ja tuskin tulevaisuudessa tarvitaan neljää talonmiestä. Lisäksi talonmiehen palkka on huono, joten kuka ostaa neljälle lapselle kaikki fillarit, vaatteet, hommaa ajokortit jne. Helposti menee yhteiskunnan kontolle asioita, kun huonosti tienaava tekee liikaa lapsia.

Mutta ei kai siitä voi kyseisiä henkilöitä syyttää jos lapsia hankkivat? Näillä "köyhillä" joihin viittaat niin ei vaan välttämättä ole muuta tekemistä kun naiminen, sillon vaan tulee niitä lapsia :) Ja meneekö kaikki oikeesti niin että jos talonmies tekee lapsia niin ne lapset on sitten talonmiehiä? En mäkään Rautaruukilla ole töissä. Mikä olis sitten se tulostaso jolla saa lapsen tehdä? Eikö toi nyt oikeesti mene vähän yli? Entäs jos on saanut luvan lapsentekoon ja sitten saakin töistä kenkää ennen lapsen syntymää, ottaako valtio lapsen pois ja lahjoittaa sen vaikka Madonnalle?
 

scholl

Jäsen
ei vaan välttämättä ole muuta tekemistä kun naiminen, sillon vaan tulee niitä lapsia :)

Tuossa on just se pointti, jota olen vuosikymmeniä toitottanut. Muilla on muutakin tekemistä kuin nussiminen. Maailma tyhmistyy, kun ns. perustyön tekijöille ei keksitä tekemistä vapaa-ajaksi. Aiemmin vielä ehkä oli niin, että painoivat niin pitkää päivää perheensä elättämiseksi, että vapaa-ajan ongelmia ei ollut, mutta nyt Kauniiden ja Rohkeiden jälkeen on koko ilta vapaata.

Ja meneekö kaikki oikeesti niin että jos talonmies tekee lapsia niin ne lapset on sitten talonmiehiä?

Ei mutta usein se niin menee. Suomessa on ilmainen koulutus, mutta usein silti jälkikasvu päätyy samalle tasolle kuin vanhempansa.

Eikö toi nyt oikeesti mene vähän yli?

Menee. En pidä valtion kontrollista. Kyllä se pitäisi olla niin, että ihmiset pystyisivät terveeseen järjenkäyttöön. Laskemaan paljonko lapsi tulee maksamaan. Peruslähtökohta voisi olla se, että pystyykö tarjoamaan lapselle paremman elintason kuin on itse lapsena saanut. Luulisi, että talkkarikin pystyisi asioita ajattelemaan. Ja hankkisi sen max 2 lasta.

Madonnasta sen verran, että hänen toimintansa on sairasta. Lasten teko pitää olla harkittu teko ja niitä ei pidä tehdä harkitsematta epäsuotuisiin oloihin ja sitten vanhemmat huolehtivat niistä lapsistaan. Eikä toisten lapsia käydä jostakin ostamassa. Se on lapsen kehitykselle varmasti hemmetin huono juttu tuollainen meininki.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ihan tyyppiesimerkki henkilöstä, joka olettaa olevansa varsinainen pelimies mutta ei ymmärrä olevansa ulkoisesti sen verran näyttävä, jotta flaksi käy riittävän usein.

Niin ja itsehän olen ollut suhteessa onnellisesti jo kymmenen vuotta.

Hehe. Näyttävyys ja minä ei olla oikein koskaan kuljettu samassa lauseessa. Paitsi että osaan kyllä vetää kerran pari vuodessa näyttävästi viinalla överit.

Niin ja suhteessahan olen minäkin ollut jo tovin, samalta kuitenkin näyttänyt paljon pidempään.

Miten sinun ja tahtookirjoittaa:n "naiset on pinnallisia, perkele"-kerhoon pääsee jäseneksi?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Aivan. Tulotaso pitäisi tarkistaa. Aivan käsittämätöntä nykyinen meininki, jossa mitä köyhempi henkilö on niin sitä enemmän hän hankkii lapsia. Eräs ystäväni nosti jo useampi vuosi sitten esille tapauksen, jossa talonmiehellä oli neljä lasta. Siis oikeasti maailma kehittyy ja tuskin tulevaisuudessa tarvitaan neljää talonmiestä. Lisäksi talonmiehen palkka on huono, joten kuka ostaa neljälle lapselle kaikki fillarit, vaatteet, hommaa ajokortit jne. Helposti menee yhteiskunnan kontolle asioita, kun huonosti tienaava tekee liikaa lapsia.

Sille talonmiehelle soisin oikeuden vaikkapa siihen kahteen lapseen koska voidaan olettaa, että ne hän kykenee elättämään ilman, että niistä aiheutuu yhteiskunnalle turhia ylimääräisiä kuluja. Tärkeintä kuitenkin minusta on se, että lapsella on rakastavat vanhemmat.

Sen sijaan tämä lasten teko kielto (eugeniikka, en kuitenkaan lähtisi aivan hillitömälle rodunjalostuslinjalle) olisi hyvä ulottaa perheisiin (avo- ja avio tms.) joiden molemmat vanhemmat ovat täysin päihteiden väärinkäyttäjiä, olipa kyseessä alkoholi, huumeet tai lääkkeet, niin pahoin etteivät he kykene huolehtimaan itsestään saatika lapsistaan - toki kielto tulee ulottaa yksin eläviinkin, jos näyttää siltä, että ymmärrys oman tilan toivottomuuteen ei riitä.

Aivan liian monessa tapauksessa väärinkäyttäjä perheeseen syntyy yksi tai jopa useampia lapsia sillä seurauksella, että vanhemmat eivät kykene hoitamaan lapsiaan vaan ne sijoitetaan sijaiskoteihin tms. paikkoihin niin pian kuin mahdollista. Näin yhteiskunnalle koituu turhia kuluja ja samalla kuluja koituu myös siitä kun yhteiskunta joutuu suurimmalta osin elättämään lasten vanhemmat/vanhemman. Jos kuvitellaan, että tällaisella perheellä on jo kaksi lasta ja sitten putkahtaa maailmaan vielä kolmaskin (ja mahdollisesti lisää jollei mitään tehdä) niin minusta on järkevää tehdä asialle jotain ts. hoitaa tilanne siten ettei nainen voi enää koskaan saada lapsia eikä mies niitä siittää. Tämä voi tuntua kylmältä vaihtoehdolta ja monien mielestä aina pitäisi antaa mahdollisuus ja ajatella, entä jos - entäpä jos viiden vuoden kuluttua he ovat muuttuneet ja kykenisivät hoivaamaan lapsensa. Minusta he ovat kuitenkin saaneet mhdollisuutensa, kenties useammankin sellaisen - joten Game over! Se on loppujen lopuksi kaikkien etu ettei tällaisessa tapauksessa niitä lapsia synny lisää.

Tietyllä tavalla tiedän mistä puhun. Minulla on kokemusta vanhemmista (huumeiden käyttäjiä) joiden lapset on otettu huostaan ja annettu sijaiskoteihin. Kummankaan perheen vanhemmat eivät ole kykeneväisiä hoitamaan lapsiaan (eli huumeet ovat edelleen kuvioissa mukana) mutta onneksi tajuavat olla tekemättä lisää kakaroita tähän maailmaan. Olen jutellut aiheesta myös erän kuntoutusryhmän prykoterapeutin kanssa. Hän on työskennellyt vuosia alkoholistien ja huumeiden käyttäjien parissa. Aika karmaisevia tarinoita vanhemmista jotka yksinkertaisesti hylkäävät lapsensa kun pitää saada lisää aineita kehoon keinolla millä hyvänsä - pahimmillaan mukana on sakkia jotka myyvät lapsiaan. Tällaisilta ihmisiltä pitäisi kieltää lasten tekeminen, jos ei muutoin niin lääketieteellisellä operaatiolla.

vlad.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Miten sinun ja tahtookirjoittaa:n "naiset on pinnallisia, perkele"-kerhoon pääsee jäseneksi?
Eivät tietenkään kaikki naiset. Enhän ole niin suinkaan väittänyt. Mutta kun otetaan ryhmäksi "naiset, jotka lähtevät baarista yöseuraksi" niin he ovat ja miksi eivät olisi? Eiväthän miehetkään etsi juottolasta panoseuraksi sitä "mukavaa joskin ei parhaan näköistä" naikkosta vaan sitä hemaisevaa perseenkeikuttajaa. Paitsi epätoivoiset minuutti ennen pilkkua.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Hehe. Näyttävyys ja minä ei olla oikein koskaan kuljettu samassa lauseessa.

Älä nyt viitsi, sinut on nähty ja oikein vetävän näköiseksi jannuksi todettu. Jos et minua usko niin kysy vaikka muilta.

Itse en asiasta tiedä mitään mutta isot pojat on kertoneet, että naisiin vetoaa itseluottamus, myönteinen elämänasenne ja arvostuksen osoittaminen naista kohtaan. Päinvastainen vaikutus on kuulemma omahyväisyydellä, kyynisyydellä ja ylimielisyydellä. Tiedä sitten onko noin, en minä ole kokeillut aikoihin.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Itse en asiasta tiedä mitään mutta isot pojat on kertoneet, että naisiin vetoaa itseluottamus, myönteinen elämänasenne ja arvostuksen osoittaminen naista kohtaan. Päinvastainen vaikutus on kuulemma omahyväisyydellä, kyynisyydellä ja ylimielisyydellä. Tiedä sitten onko noin, en minä ole kokeillut aikoihin.
Selittää schollin menestyksen naismaailmassa.

PS. Obi-wan on ruma vaikka Designer selittäisi ihan mitä tahansa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Selittää schollin menestyksen naismaailmassa.

PS. Obi-wan on ruma vaikka Designer selittäisi ihan mitä tahansa.

Kiitos, tätä olen koittanut ihmisille kertoa, nyt se on todistettu.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naisen iskeminen sedulasta on melko helppoa. Ainakin viimeksi oli niin kamalasti ylitarjontaa naisista(vai tyttöjäkö ne siellä vielä ovat), että oikein pääsi valitsemaan. Harvinaista tosin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Erittäin vaikeaa, jos ei ole tarpeeksi rikas, tarpeeksi kuuluisa, tarpeeksi vaikutusvaltainen, tarpeeksi väkivaltarikollinen kuten poliisinmurhaaja, tarpeeksi esiintymisiä kitara kaulassa tai mahtavan kokoinen kulli.

Erittäin helppoa, jos on joku edellämainituista. Tälle miehelle herui pillua niin että henki lähti. Seksuaalinen vetovoima on parhaimmillaan teksasilaisessa öljymiljardöörissä.

Tämä on joko-tai eikä sekä-että. Jos luulee sijoittuvansa harmaaseen välimaastoon sen takia, että on saanut naisen, niin ei vain tajua, että nainen voi minä päivänä tahansa törmätä "erittäin helppoa"-kategorian yksilöön ja tehdä tarvittavat päivitykset mikäli "erittäin helppoa"-mies haluaa omansa ottaa.

Jos taas kysytään kuinka helppoa on iskeä naista, niin siihen voi kysyä vaikka Tauskilta vastauksen. Joka on siis kuulemma tullut uskoon ja lopettanut juomisen. Naisten iskemisestä ei puhuttu uskoontulossa mitään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vähäiset kokemukseni asiasta ovat liki neljännesvuosisadan takaa, mutta ei siinä silloin muistaakseni kovin kauaa mennyt.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vastausvaihto E eli en tiedä. Tähän mennessä en ole iskenyt yhtäkään naista. Enkä ole oikeastaan edes yrittänyt tosissaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei se hirveän vaikeaa ole ollut kapakassa, jäätyminen on tapahtunut vasta vähän iskemisen jälkeen. Viime kesänä jäädyin niin pahasti, että vaikka ovikelloa soitti muuvannes irma, niin jäädyskelin asuntoni nurkassa enkä uskaltanut avata ovea, vastata puhelimeen tai FB-viesteihin. Hrr.
 

scholl

Jäsen
Tämä on joko-tai eikä sekä-että. Jos luulee sijoittuvansa harmaaseen välimaastoon sen takia, että on saanut naisen, niin ei vain tajua, että nainen voi minä päivänä tahansa törmätä "erittäin helppoa"-kategorian yksilöön ja tehdä tarvittavat päivitykset mikäli "erittäin helppoa"-mies haluaa omansa ottaa.

En ymmärrä, miksi tämä keskustelu oikeasti pitäisi mennä noin päin. Miten niin nainen pitää iskeä, miksei naisten ei muka pidä iskeä miestä? Kysymys on jotenkin puolueellinen ja miestä halventava. Ja kyllähän mieskin voi minä tahansa päivänä sanoo, ettei nappaa enää ellei ole sopimukset kunnossa.

Jos taas kysytään kuinka helppoa on iskeä naista, niin siihen voi kysyä vaikka Tauskilta vastauksen. Joka on siis kuulemma tullut uskoon ja lopettanut juomisen. Naisten iskemisestä ei puhuttu uskoontulossa mitään.

En ymmärrä myöskään tollaisia uskoontulleita, enkä varsinkaan niitä, jotka tekevät juomisesta tollaisen numeron, absolutistit on kaikista suurimpia pellejä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En osaa sanoa kun en todellakaan ole mikään iskukone, mutta viimeksi kun päätin asiaa kokeilla niin touhu perkele onnistui ja johti tähän nykyiseen avioliittooni.

Sinä iltana vaan tiesin, että tuota jo aiemmin tapaamaani ja kaikin puolin kiinnostanutta naista pitää jollain tavalla lähestyä ja häneen lähemmin tutustua. Muuten en oikein edes muista vastaavaa koskaan tuolla tavalla päättäneeni, eli muut lyhyemmät tai pidemmät jutut ovat vain ajautuneet siihen.

Onneksi ei tarvitse noita miettiä ja sinkkuna yrittää pariutua, eikä tosiaan ennenkään esim. kavereiden kanssa baareissa pyöriessä tullut tähän asiaan keskityttyä vaan jätkien kesken kun lähdetään liikkeelle paneuduttiin ja paneudutaan edelleen omiin juttuihimme ja ns. keitotukseen. Olisi ahdistavaa aina olla yrittämässä samalla jotain naisjahteja.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ei kovin hankalaa, jos vain voittaa inhonsa yökerhoja kohtaan ja laskee kriteerejään ihmisestä neandertaalin vastaaviin. Onneksi ei enää moneen, moneen vuoteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös