Kuinka helppoa on iskeä nainen?

  • 48 817
  • 105

Naisen iskeminen?


  • Äänestäjiä
    219

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Itseäsi kiinnostavien naisten saaminen on lopulta melko helppoa, kun on siinä tilassa ja/tai asemassa, että tajuaa olla niitä naisia erikseen iskemättä. Yksi sana: itsekunnioitus. Jos sitä puuttuu, niin puuttu elämästä varmasti monen muun asian ohella myös säänöllinen pillunsaanti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Heh, ollaan aikanaan asuttu samassa HOAS:n talossa Ikerin kanssa ja samistelu jatkuu näemmä tällekin osa-alueelle. Ko. teksti oli kliseisesti "kuin omalta näppikseltä" ja viimeeksi olen myös iskenyt oman vaimoni reilut 11 vuotta sitten. Tuli myös tunne, että tuota tyttöä on vaan lähestyttävä (tunsin myös etukäteen), vaikka muutoin keskityin jo tuolloin baareissa pääasiassa ns. olennaiseen ja kavereihin, en naisiin. Itse asiassa näin jälkikäteen vituttaa rankastikin oma saamattomuus baareissa, erityisesti 18-20 ikävuosien kohdilla, koska silloisella habituksella tarjoomuksia oli aikalailla, mutta pääasiassa tuli tyrmättyä ykkösellä neitosten lähentelyt, koska oli hauskempaa kaverien kanssa. Kuten sanoin, jälkikäteen vituttaa ja saa linkata humble brag-ketjuun, mutta ei helvetti mitä lienee päässä tuolloin liikkunut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kyllähän nyt aika monikin jätkä saisi pillua jos vaan viitsisi vaikka näin lauantai-iltana mennä noita baareja kiertelemään ja hölmöjä juttuja naisille höpöttelemään, mutta kuinka moni kehtaa tehdä niin?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Joo kyllähän nyt aika monikin jätkä saisi pillua jos vaan viitsisi vaikka näin lauantai-iltana mennä noita baareja kiertelemään ja hölmöjä juttuja naisille höpöttelemään, mutta kuinka moni kehtaa tehdä niin?

Ei sinne tosiaan viitsi mennä turhia höpöttelemään saatika kiertelemään. Eivät baarissa pilkkuun asti viihtyvät pubiruusut ole vaivan arvoisia, ellei täysin epätoivoinen ole.

Sitä paitsi pitäisi muutenkin olla joku kolmena kappaleena täytettävä vastuuvapautuslomake mukana, jonka arvon baarihoito saisi ensin täyttää ja allekirjoittaa, jonka jälkeen otettaisiin yhteiskuva ja kuva henkkareista. Lomakkeessa nainen vakuuttaisi, että pian koittava seksituokio tapahtuu täydessä yhteisymmärryksessä ja vapaaehtoisesti, se tapahtuu laillisesti ja myöhemmin ei soiteta poliisille raiskausilmoitusta sen takia, että morkkis on kova, poikaystävällä/aviomiehelle ei haluta kertoa totuutta tai että ei haluta kiristää/kostaa asialla syystä tai toisesta.

Täten poliisikin ehkä välttyisi perättömien raiskausväitteiden tulvalta, niitähän on nykyisin yli 20% kaikista ilmoituksista ja sitä ei tiedä yhtään, montako jää ilmoittamatta kun kiristysväitteet johtavat rahan maksamiseen hiljaisuudessa tai väärät syytteet johtavat tuomioon. Yritettiinhän Vesa Keskistäkin kiristää ja kusettaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo kyllähän nyt aika monikin jätkä saisi pillua jos vaan viitsisi vaikka näin lauantai-iltana mennä noita baareja kiertelemään ja hölmöjä juttuja naisille höpöttelemään, mutta kuinka moni kehtaa tehdä niin?

Tämä nyt kun ei pidä paikkaansa. Kuinka monessa ketjussa tätä harhaluuloa pitää tulla vastustamaan ja totuuksia oikomaan?

Olen tavallinen jamppa ja jos sitä pillua tulisi ovista ja ikkunoista olisin kyllä sen huomannut. Harmittaa tuo, kun ihmiset levittelevät valheita haarojensa sijaan.
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Tosi helppoa. Puhuu fiksuista asioista selkeellä äänellä ja muistaa katsekontaktin merkityksen. Tämä toimii vanhempiin, n.30-40 vuotiaisiin naisiin. Nuoremmat naiset on eri tapauksia ja niihin toimii yleensä pelkkä ulkonäkö ja siistit vaatteet.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tosi helppoa. Puhuu fiksuista asioista selkeellä äänellä ja muistaa katsekontaktin merkityksen. Tämä toimii vanhempiin, n.30-40 vuotiaisiin naisiin. Nuoremmat naiset on eri tapauksia ja niihin toimii yleensä pelkkä ulkonäkö ja siistit vaatteet.

Olet asian ytimessä.

Naisten kaatamisesta on tehty aivan liiallista mystiikkaa. Naisen pystyy iskemään hyvällä käytöksellä, siisteillä vaatteilla, katsekontaktilla ja huumorintajulla.

Ehkä sellainen reunaehto voidaan asettaa, että mikään ihan älyttömän ruma ei saa olla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä nyt kun ei pidä paikkaansa. Kuinka monessa ketjussa tätä harhaluuloa pitää tulla vastustamaan ja totuuksia oikomaan?

Olen tavallinen jamppa ja jos sitä pillua tulisi ovista ja ikkunoista olisin kyllä sen huomannut. Harmittaa tuo, kun ihmiset levittelevät valheita haarojensa sijaan.

Joo enemmän mäkin haluaisin pillua, ja varmaan tosi moni muukin meistä miehistä haluaisi.

Suht normijamppoja me varmaankin ollaan, ja vissiin suht tavallisia ne naisetkin keskimäärin ovat.

Ei sitä pillua saa pelkästään ne "komeimmat", vaan myös ne puheliaimmat, ja etenkin ne. Me muut sitten istutaan baarin nurkkapöydässä ja murjotetaan tuopin takana piilossa tai jotain.

Monet ei vaan uskalla, osaa, viitsi tai kehtaa lähteä niiden naisten kanssa höpöttelemään.
 

Andrew

Jäsen
Iskeminen on siitä vähän ehkä negatiivinen sana, että se kuvastaa monesti nykyään vähän jotain peliä.

Itselläni on usein vaan ollut niin, että on tavannut mukavan naisen sattumalta jossain kaverin kutsuilla tai matkalla, eikä siinä kumpikaan ole sen enempää iskenyt. Yksi keskustelu on vaan johtanut toiseen...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosi helppoa. Puhuu fiksuista asioista selkeellä äänellä ja muistaa katsekontaktin merkityksen.
Joo tietenkin noita ja paljon muitakin juttuja, mutta yleensä ei vaan jaksa ruveta tuollaisiin pelkän normiseksin takia. Ennemmin sitä eleillä ja sanoillakin kertoisi että mielummin nyt olen tässä yksin ja juon kaljaa. Erittäin iso osa naisten jutuista on täyttä skeidaa. Ja yleensä ennemmin tai myöhemmin se naisten yksinkertaisuus tulee esille. Jos joku mies tulee juttelemaan, niin onhan siinä nyt varmaan kymmenen kertaa paremmat mahdollisuudet hyvälle keskustelulle. Miesten välillä kun kuitenkin on sellainen ymmärrys ja muutenkin mies ajattelee enemmän järjellä. Tietenkin aina löytyy poikkeuksia, en mä sitä sano. Enkä mä tarkoita että mä vihaisin naisia, päinvastoin. Mä rakastan niitä ja jumaloin niiden vartaloa.
 
Viimeksi muokattu:

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
"Paksu lompakko
helppo on lempeä pyytää
"

-Hannu Juhani Nurmio-
Valo yössä (Johanna Kustannus, 1979)
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Erittäen helppoa kun kohdalle osui oikea ihminen, pari tanssimoovia, otin tukasta kiinni ja suutelin. ;) Nyt ollaan tunnettu yli 5,5v joista naimisissa yli 3,5v.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Naisten kaatamisesta on tehty aivan liiallista mystiikkaa. Naisen pystyy iskemään hyvällä käytöksellä, siisteillä vaatteilla, katsekontaktilla ja huumorintajulla.

Tai sitten voi istua vaikka baarin nurkassa ja näyttää nätiltä. Yhtälailla naisia kiehtoo noiden mainittujen seikkojen lisäksi vaarallisuus, mystisyys sekä hyvällä tavalla outo meininki. Huumoria pitää olla aina, mutta muilta osin ns. patenttiratkaisuilla voi pyyhkiä persettä. Tietenkin pirun kauniilla ihmisellä(kuten allekirjoittaneella, tietty) on aina helpompaa.

Yleisesti ottaen hyvä nyrkkisääntö on se ettei kannata kuunnella yhdenkään tällaisesta aiheesta useita viestejä vuodattavan tyypin ohjeita sekä näkemyksiä. Ainakaan tämän palstan naisiin liittyvissä aiheissa.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hirveästi ei kokemusta ole, kun en varsinaisesti yhtään ole iskenyt. Luulisin, että tarvittaessa naisen saisin helpohkosti, koska ainakin osa naisista selkeästi viehättyy kirveellä veistetystä naamastani, sänkileuastani ja kohtalaisista raameistani. Voin toki olla täysin väärässäkin, mutta sitten tulkitsen jo Suomen kieltäkin väärin. Lisäksi ruoanlaitto- ja siivoustaidoista ei liene haittaa, jos pitäisi ihan suhdetta yrittää. No, olen kyllä tyytyväinen, ettei markkina-arvoa ole tarpeen lähteä testaamaan, olen oikein tyytyväinen sänkyni jakavaan kokonaisuuteen. Toki on se myös niinkin, että voisi tulla pettymyksiä, joten tykkään jäädä näihin (harha)kuvitelmiin.

Nöyrästi kerskaillen,
sampio
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Huuhkajat
Monipiippuinen kysymys, johon annetuista vaihtoedoista en suorilta äänestäsisi kumpaakaan.

Itse huomasin uuteen kaupunkiin opiskelujen perässä muutettuani, että naisten iskeminen on pirun helppoa. Osaltaan tähän vaikuttivat varmasti pärstäkerroin, joka on kuulemma luokkaa "söpö" ja lisäksi muut fyysisest raamit ovat myös täällä kunnossa. Lisäksi uudella paikkakunnalla ei kenelläkään ollut mitään ennakkoluuloja kenestäkään, ja sitä pystyi todella olemaan ihan vain oma itsensä ja mukava vastaantuleville naisille, ja nämähän ovat jo tämän ketjun mukaan ne teesit joilla sitä pillua saadaan.

Kuitenkin nyt pidempiaikaisen suhteen kariuduttua ei tuo naisten iskeminen onnistu sitten millään. Asianlaitaa huonontava asia on varmasti ollut yliyrittäminen ja tämä taas johtanut mailan puristamiseen, ja homma on joka baarikeikalla mennyt vaikeammaksi ja vaikeammaksi. Tokikaan liian vahva humalatila ei ole näistä välimerellisistä naikkosista varmasti kovinkaan kiihottavaa. Jos sitä ottaisi vähän vähemmän mukia, ja heltiäisi yliyrittämästä, voisi asiantila muuttua taas kummasti. Mene ja tiedä.

Sanottakoon vielä, että naisten iskeminen on mielestäni varsin kausittaista puuhaa. Tarkoitan siis, että kun yhtenä viikonloppuna, tai miksei viikollakin, on saanut sen naisen kotiinsa, tuntuu se iskeminen onnistuvan paljon helpommin sueraavalla kerralla. Ja päinvastoin myös tappioputki saattaa venyä, jos on ihan sitä naista lähtenyt etsimään ja luu on jäänyt käteen. Olisiko intissä pari vuotta sitten ollut kun tästä juteltiin, ja monilla tuntui olevan saman suuntaisia havaintoja näistä nousu- ja laskusuhdanteista.

Eli naisen iskeminen voi olla pirun helppoa, tai sitten saatanan vaikeaa, olkoon se lopullinen lausuntoni tästä asiasta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tai sitten voi istua vaikka baarin nurkassa ja näyttää nätiltä...

Tämä luonnistuu myös minulta. Usein ihan toimiva ratkaisu, riippuu vähän, että millaista naisihmistä sitä yritetään naarata.

edit. ja samaa mieltä myös viestisi lopusta, kannattaa vetää ihan niillä jutuilla, jotka itsestä tuntuvat luontevilta ja toimivilta.

Oma edellinen viestini viittasi lähinnä siihen, että naisen pokaamiseen riittää kyllä ihan normaali ja fiksu käytös ja ulkoasu, mitään ihmeellisiä poppaskonsteja ei tarvita.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Oma edellinen viestini viittasi lähinnä siihen, että naisen pokaamiseen riittää kyllä ihan normaali ja fiksu käytös ja ulkoasu, mitään ihmeellisiä poppaskonsteja ei tarvita.

Olen varmasti yksin mielipiteeni kanssa, mutta minusta vedetään pahasti vihkoon tekemällä tästä aiheesta jotenkin ns. analyyttistä tai ohjeistettua. Suomeksi sanottuna pidän tätä aihetta varsin turhana aiheena keskusteluun. Ennemminkin kannustaisin joka jätkää vetämään omalla persoonalla eteenpäin ja sitä kautta oppimaan sitten sen oman "pelikirjan" luomisen tähän(kin) asiaan. Virheistä ja onnistumisista otetaan opiksi jne.
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ennemmin sitä eleillä ja sanoillakin kertoisi että mielummin nyt olen tässä yksin ja juon kaljaa. Erittäin iso osa naisten jutuista on täyttä skeidaa. Ja yleensä ennemmin tai myöhemmin se naisten yksinkertaisuus tulee esille. Jos joku mies tulee juttelemaan, niin onhan siinä nyt varmaan kymmenen kertaa paremmat mahdollisuudet hyvälle keskustelulle. Miesten välillä kun kuitenkin on sellainen ymmärrys ja muutenkin mies ajattelee enemmän järjellä. Tietenkin aina löytyy poikkeuksia, en mä sitä sano. Enkä mä tarkoita että mä vihaisin naisia, päinvastoin. Mä rakastan niitä ja jumaloin niiden vartaloa.
Itse en ainakaan lähde baariin etsimään mies seuraa puhuakseni lätkästä. Lätkästä voi puhua täällä Jatkoajassa tai lätkämatsissa. Baariin mennään juttelemaan naisille. Kesällä iskin ulkopaikkakuntalaisena yhden baarin terassilta kaksi itseäni useita vuosia vanhempaa naista. Perjantaina sain toiselta ja lauantaina toiselta. Ei vaatinut minulta mitään, edes rohkeutta, koska parin kaljan jälkeen juttu luistaa kuin rasvattu. Tosin tilannettani helpotti se, että turkulaiset jätkät on ihan molopäitä. Oli helppo erottua.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Iskeminen on siitä vähän ehkä negatiivinen sana, että se kuvastaa monesti nykyään vähän jotain peliä.

Itselläni on usein vaan ollut niin, että on tavannut mukavan naisen sattumalta jossain kaverin kutsuilla tai matkalla, eikä siinä kumpikaan ole sen enempää iskenyt. Yksi keskustelu on vaan johtanut toiseen...

Näin. Koko "naisteniskeminen" -termi on naurettavaa miehenalistamista. Siis jos käsite liitetään normaaliin tutustumiseen. Jos "isken" jotakin naista, on kyse enemmänkin molemminpuolisesta tryoutista. Selvitän onko naisessa potentiaalia ja mihin, ja samaa tekee nainen. En koe tässä mitään iskemistä. Eri asia on drinkkien tarjoamiset yms. vässykkätouhut.

Ja vaikka pettter muuta väittääkin, kyllä naisten kanssa voi huvin vuoksikin puhella. Jotkut niistä kykenee ihan yhtä mielenkiintoisiin juttuihin kuin miehetkin.
 
Viimeksi muokattu:

Fremont

Jäsen
Helppoa on iskeminen, useimmat muijat ovat niin pieniäkin...

Joo, se vitsailusta, onhan tuo aikoinaan vaikeuksia tuottanut. Tosin ennen nykyisen vaimon tapaamista oli hyvä parin vuoden putki, välillä ei tarvinnut kuin astua baarin ovista sisään niin paukahti lompsaa, ja tuultiin sitä kotoa astikkin hakemaan. Tuokin on kyllä miellettävä niin päin että muijat iskivät minut, mutta eiköhän supliikeilla ja rinta kaarella patsastelulla ollut osansa.

Eli vaikeaa mikäli haluaa jonkinlaisen tason säilyttää...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Olen varmasti yksin mielipiteeni kanssa, mutta minusta vedetään pahasti vihkoon tekemällä tästä aiheesta jotenkin ns. analyyttistä tai ohjeistettua. Suomeksi sanottuna pidän tätä aihetta varsin turhana aiheena keskusteluun. Ennemminkin kannustaisin joka jätkää vetämään omalla persoonalla eteenpäin ja sitä kautta oppimaan sitten sen oman "pelikirjan" luomisen tähän(kin) asiaan. Virheistä ja onnistumisista otetaan opiksi jne.

Olen jotenkin hieman kujalla, että miksi lainasit palan viestistäni ja totesit olevasi yksin mielipiteesi kanssa, sillä olen kyllä ihan samaa mieltä tästä kirjoittamastasi.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässähän suoritus voidaan jakaa karkeasti kahteen osaan, jotka ovat:
1. Kiinnostuksen herättäminen
2. Herätetyn kiinnostuksen ulosmittaaminen teoiksi

Ensimmäinen kohta ei varmaankaan onnistu mitenkään muuten kuin juurikin olemalla oma valloittava itsensä. Suihkussa kannattaa käydä säännöllisesti, alkeelliset käytöstavat on hyvä olla suurin piirtein hallussa ja sen verran pitää olla maailman menosta perillä, että pystyy jonkunlaista sosiaalista ääntelyä harrastamaan mielellään useammasta kuin yhdestä aiheesta.

Toinen vaihe on sitten enemmän taktiikkaa ja peliliikkeitä: millä sanoilla ehdotetaan yhteistä taksimatkaa, missä vaiheessa ehdotetaan valaistuksen himmentämistä ja milloin työnnetään kieli suuhun ja käsi päntsyihin.

Mielestäni molemmat vaiheet ovat kohtuullisen helppoja eivätkä vaadi mitään erityistä suunnitelmaa. Asiat etenevät omalla painollaan ja työhän se on, joka tekijäänsä opettaa. Homman onnistuu tumpeloimaan oikeastaan vain totaalisen väärillä liikkeillä, kuten ehdottamalla dirty sanchezia väärässä kohtaa illan kulkua.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tässähän suoritus voidaan jakaa karkeasti kahteen osaan, jotka ovat:
1. Kiinnostuksen herättäminen
2. Herätetyn kiinnostuksen ulosmittaaminen teoiksi
Suoraan Youtubesta löytää sen mitä tarvitsee naisen saamiseksi ja mitään muuta sen lisäksi ei oikeastaan tarvitakaan.

Sitten, jos tämä ehto jää täyttämättä, niin mies saattaa joutua käyttämään muita mahdollisesti tässäkin ketjussa hyväksi havaittuja keinoja saatavuuden varmistamisen varmistamiseksi.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Muutamaan vuoteen ei ole tätä lajia tarvinut harjoittaa, kun nykyinen sai huijattua kihloihin, mutta ennen tätä vangitsemista oli vuoden mittainen kausi kun sai sitten temmeltää minkä ehti. Silloin ainakin toimi kun hymyili, katsoi silmiin ja harrasti kevyttä flirttailua niin suht varmasti sai unikaverin. Kaikilla naisilla on toki eri miesmakuja, mutta 190cm urheilullinen mies tuntui vetoavan vastakkaiseen sukupuoleen ihan kivasti.
Muistelisin, että naisen saaminen oli suht helppoa, mutta kyllähän niitä huonojakin iltoja mahtuu joukkoon iso pino ja kaikkihan tietää, että aika kultaa muistot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös