Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
En vertaillut heitä Vesalaiseen. Vertailin vaikeuksiin pelata ja tehdä maaleja eri liigojen joukkueiden nelosketjuissa.Tää on makuasia mutta mä en vertailisi Vesalaista noiden kanssa. Kaskimäki, Halttunen ja Uronen on ihan poikia vielä. Teissala taas ei ole A-junnujen jälkeen osoittanut yhtään mitään miksi olisi edes tulevaisuuden hyvä Liiga-pelaaja, enkä ole missään vaiheessa oikein ymmärtänyt kaveriin liitettyjä odotuksia täällä.
Vesalainen on kouliintunut kaikissa maailman parhaimmissa Liigoissa ja palaa kotoiseen Liigaan (jossa on myös osoittanut jo kykenevänsä hyvään tehoiluun) ottamaan sen seuraavan stepin urallaan mutta vasta 23-vuotiaana.
Ei vaan vertaudu mun mielestä mitenkään.
Minä vain näen suuremman tarpeen meille saada pelinrakentaja kuin lisää laitahyökkääjiä.
Ja sääli, että se syö nuorten mahdollisuuksia.
Tietysti asia on aivan toinen, jos joku vanhempi alisuorittaja hyllytetään ja/tai Vesalaisesta tehdään pelinrakentaja ja sentteri.
Kyllä minäkin uskon että Vesalainen tekee maaleja - toivottavasti runkosarjan 40 peliin enemmän kuin viiden viime vuoden gpg (goals per game) 0,14, joka olisi vain 5,71 maalia.
Toivon kuitenkin pikaisia toimenpiteitä sentterihankintoihin, pakkihankintaan/-hankintoihin ja valmiutta hankkia varamaalivahti.
Jään myös jännittämään Vesalaisen viidettätoista maalia vuoden runkosarjassa.