Krapulaketju

  • 446 952
  • 1 745

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vitun vittu.Taas se sama kaava toistui, lähdettiin kaverin kanssa ottamaan pari lähikapakkaan, mutta kuinkais sitten kävikään. Hirveä skraaba, jalat on paskana, mp3- soitin on hävinnyt, mutta sentään kaikki rahat eivät ole menneet. Positiivista sekin.
Tänään IFK-Kärpät, joten huomennakin pääsee tähän ketjuun...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kaikki kuulosti vielä eilen hyvältä... "Joo, katotaan se Phillyn matsi meillä, sit teille saunomaan."

Jumaliste että joku olotila voi olla kokonaisvaltaisen hirveä. Kiirettä on illalla pitäny, sillä mitä ilmeisimmin olen juossut noin 10 tuumaiseen naulaan joka lävisti pääni. Jollain keinoin olen sen raapaissut yöllä irti ja todennäköisesti kaatanut samasta reiästä viinaa sisään.
 
K

kangaroo

Hmm.. perjantai-illan rentoutuminen taisi mennä vähän yli.. tästä pääsemmekin filosofiseen kysymykseen: miksi viina on niin hyvää ?

Onneksi en erehtynyt raapustamaan kalsarikänniketjuun mitään. Nyt alkaa olo jo hiukan helpottua, vaikka promilleja riittää iltaan asti. Pitänee raahautua lähikauppaan hakemaan pientä korjaussarjaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Herranen aika mikä fiilis taas. Pikkuhiljaa pystyy nousemaan sängystä. Kaverit soittivat ja kysyivät taas baariin. Ei ole olutta, ei millään pysty parantamaan oloa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pojat tulossa pelastamaan ja tuomaan olutta, tärinä on hirveä
 

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Pitäisköhän lopettaa ryyppääminen? Ihan järkyttävä olo. Pakko ottaa pari tasottavaa ja mennä takas nukkumaan. Ens vkl olis kyllä taas pippaloita tiedossa Ai kun sattuu päähän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mihin ihmeeseen perustuu se harhaluulo, että miehillä muka tekisi krapulassa kovastikin mieli seksiä? Varsinkin naiset usein väittävät noin, ja etenkin sellaiset hieman yksinkertaiset naiset. Muutamankin kerran olen kuullut tuollaisen väittämän.

Kyllähän krapulapäivästä seuraavanakin päivänä pitää miettiä tarkkaan uskaltaako sitä alkaa lykkimään kun pumppu tuntuu pettävän, tai sitten ämmä saa tehdä työt ja oppia pelaamaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mihin ihmeeseen perustuu se harhaluulo, että miehillä muka tekisi krapulassa kovastikin mieli seksiä?

Kyllä ainakin itseäni panettaa niin perkeleesti krapulassa. Että ei metsään mene ainakaan meikäläisen osalta. Mutta pätee se naisiinkin, kyllä niitäkin panettaa...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä ainakin itseäni panettaa niin perkeleesti krapulassa. Että ei metsään mene ainakaan meikäläisen osalta. Mutta pätee se naisiinkin, kyllä niitäkin panettaa...
Onkohan sulla edes ollut varsinaisia krapuloita ollenkaan, vai pelkästään hieman krapulaa muistuttava vähän heikko olotila vaan. Tai sitten sä puhut krapulan jälkeisestä olotilasta. En mä keksi muita vaihtoehtoja. Kyllähän se jos ensin ryyppää, ja silloinhan harvoin tekee mieli seksiä, ja jos sen jälkeen kärsii krapulan, jolloin ei oikein voi sekstailla, on kulunut melko pitkä aika ilman ja siten voi luonnollisestikin tehdä mieli, mutta toisaalta jos on ollut pitkäkin ryyppyputki päällä, niin siitähän tunnetusti seksuaalinen kyvykkyys laskee eikä ihan heti tee mieli, tai sitten saamari sentään mä alan tulla vanhaksi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onkohan sulla edes ollut varsinaisia krapuloita ollenkaan, vai pelkästään hieman krapulaa muistuttava vähän heikko olotila vaan. Tai sitten sä puhut krapulan jälkeisestä olotilasta. En mä keksi muita vaihtoehtoja. .

Ehkä mulla ei sitten kunnon skraabaa ole ollutkaan, mutta kyllä aina tekee mieli "kankkusessa". On kuitenkin tullut juotua todella paljon ja pitkiäkin putkia. Tai sitten olen vaan niin seksuaalinen tyyppi. Paskat. Oon vaan tyytyväinen siihen, että panettaa, enemmän olisin huolissani, jos ei panettaisi.
Tänään ei ole krapulaa, vaikka eilen tuli monia oluita juotua. Parempi vain, koska huomenna on taas helpompi mennä töihin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siihen kun kännissä ei pysty harrastamaan seksiä. Kun siitä vähän selvii niin silloin tekee mieli. Se on se aika ennen kuin krapula iskee.
Niin joo toikin on totta. Yleensä vaan ainakin itselläni tosta hommasta ei vaan meinaa tulla valmista, ja välillä oikein huvittaa jos esimerkiksi hikipisaroita valuu nenän päästä naisen selälle. Ykskin hauska tapaus tulee väkisinkin mieleen muutaman vuoden takaa. Melko kännissä yritin tunkea sellaista semivelttoa sisään, ja kun hommasta ei meinannut tulla mitään, sanoikin nainen hieman yllättäen että "joo mä tiedän että mä oon vähän tiukka". Vedin siinä vaiheessa mumisten housut jalkaan eikä miehisyys kärsinytkään yhtään.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Vuoden krapula?

Ajatelkaapa itseänne tutisevana(ilmeisesti vielä viinaa ja lääkkeitä sekasin vetäneenä), siitä heräilee ja alkaa huudella kavereille: "Nyt äkkiä pizzalle ja tuoppikin ois kiva ylläri". Sitten pojat eivät herääkään, tekeekö vielä olutta mieli?

Poliisi tutkii kahden nuoren miehen kuolemaa Haminassa
14.12.2007 10:54 (Päivitetty 14.12.2007 11:45)

Kaksi nuorta miestä löytyi kuolleina tiistaina iltapäivällä haminalaisesta kerrostaloasunnosta. Haminan rikospoliisi tutkii 22- ja 28-vuotiaiden miesten kuolemaa.
 

dynothane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo, KPL
Kaveri kärsi ihan kaameista krapuloista, oli tosin kova mies ottamaan mukia ja saattoi ottaa välillä viikonkin putkia.. Kävi yksityislääkärillä, mikä on myös tunnettu alkoholin suurkuluttaja, valittamassa kovia krapuloitaan. Lääkäri kertoi itse käyttävänsä blocanol-nimistä beta-salpaajaa krapuloihinsa ja määräsi kaverille kanssa niitä.. Eipä ole valittanut kaveri enää krapuloitaan, tosin ei ole enää elossakaan, koska sammui yhdellä ryyppyreissulla istualtaan ja pää notkahti eteen, joka esti hengityksen.. siihen jäi sitten nukkumaan :(
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Jumalaton darra... Eilen on pakko olla ollu hauskaa. Tuli öristyä baareissa ympäri Joensuuta ja mustalainen huijasi kaverilta vitosen.

Kyllä mie oon tämän olon ansainnut.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Philly Flyers, Larva ja Todd Timantti
hirveä kanuuna, taas saa miettiä miksi piti juhlia joululoman alkua, näinhän tämä sitten alkaa aivan loistavasti ...kele.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ainoastaan pienoinen kankkunen oli aamusta päällä. Nyt on jo mennyt ohitse. Olin eilen syömässä parin opiskeluaikaisen kaverin kanssa. Kauan sitten tehty sopimus aiheutti sen, että jouduin tarjoamaan illallisen ja oluet. Poijaat tarjoavat sitten joskus kun ovat itse valmistuneet. Menihän sitä rahaa ihan hirvittävästi, mutta onneksi tämä ei ole tapa. Ilta jatkui sitten parissa pubissa ja päättyi lopulta Dorikseen, josta sitten valomerkin jälkeen hiivin kotiin.

Kovassa kännissä ei tullut oltua. Muutama olut ja yksi viski aiheuttaa sellaisen olon, että huomaa eilen eläneensä kiivasta elämää. Mutta elämä jatkuu ilman ongelmia myös seuraavana päivänä. Sen verran kyllä janottaa vieläkin, että taidan käydä kaupasta hakemassa tuoremehua ja jotain hedelmää.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Olen huomannut että tämän ketjun ja kalsarikänniketjun välillä on vaikeasti havaittava veteen piirretty viiva. Välillä oikein pitää pohtia kumpi ketjuista olisi ajankohtaisempi.

Tällä hetkellä ehkä tämä. Muttei varmaan seuravaan jälkeen.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Elikkä otsikon mukaisesti tänne voi kirjoittaa ainoastaan krapulaiset.
Saako tänne kirjoittaa jos vielä tunti sitten oli ihan helvetillinen kankkunen?

Huh.

Pakko oli äsken tempaista pullo kuohuviiniä kitusiin. Oli jo sellainen olo ettei varmaan olisi tarvinnut nukkua sekuntiakaan ensi yönä. Pitänee varata tuota kuoharia myös vastaisuudeksi "tilanteiden" varalle. Skumppahan menee tunnetusti kaaliin todella nopeasti ja nyt vastaavasti tuntui myös tehoavan varsin vauhdilla "itse aiheutettuun" ahistukseen.

Sen verran täytynee olla varuillaan ettei ole kohta asiaa Kalsarikänni -ketjuun.

Ja sen jälkeen Töitä, mutta mistä -ketjuun...
 

#J81#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joopa joo

Jokohan kohta uskaltaisi koittaa nukkua, aivan järjetön liskojen yö ollut! No, eihän kello ole vasta kuin puoli kuusi, helvetin helvetti!

Oli pakko vetää pullo olutta ja jotain saatanan viinin litkua tuopillinen, hieman helpotti.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Miten kauan alkoholin vaikutukset voivat kestää? Tai johtuvatkohan nämä enää alkoholista? Joululomalla tuli otettua kunnon kännit kahdeksana päivänä, ei nyt ihan putkeen, mutta siten että ensin kakkonen, välipäivä, kakkonen, välipäivä ja kauniiksi lopuksi neljän päivän ränni.

Tiistai oli ensimmäisenä krapulapäivänä hirvittävä, menee kankkusten top-vitoseen. Sinä yönä en nukkunut silmäystäkään. Yllättäen keskiviikko oli kohtuullinen päivä, ja ke-to yön pystyin nukkumaan täydellisesti. No, eilen illalla alkoikin henkeä ahdistaa sekä tuntui myös rinnassa sellainen outo tunne. Muutenkin aika oksettava olo. Sekuntiakaan en ole nukkunut, ja puoli tuntia sitten oli noustava ylös kun otti rinnasta ja iski hillitön kuolemanpelko. Nyt tuntuu siltä että pulssi vetelee ylös-alas ja hirveä olo.

Jumalauta, toivottavasti olisivat tosiaan vaan jotain myöhäiskrapulan oireita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös