Mä en ole mikään lääkäri, mutta ainakin itselläni usean päivän tinttauksen jälkeen krapula tai siis sellainen heikko olo kestää sen noin 5 päivää. Silloin itselläni esimerkiksi näkö on hieman blurrautunut ja suoraan käveleminenkin on aika vaikeaa kun tasapainoaisti ei ole vielä kokonaan palautunut. Rintaan pistää + univaikeudet jne. Liikuntaakaan ei oikein uskalla harrastaa juuri sen kuolemanpelon takia. Ihan normaalia.
Tuli vaan mieleen että meikäläinen oli Tsekin MM-kisoissa jokunen vuosi sitten, tais olla 2005? Kuitenkin, reissussa oltiin 13 päivää joista yhdeksän tuli tenuteltua oikein urakalla. Sitten kun paluu arkeen koitti niin valehtelematta olo oli viikon aivan kauhea. Krapula meni parissa päivässä ohi mutta muuten olo oli kyllä aivan hirvittävä. Mitään ei pystynyt tekemään ilman ettei pumppu tykyttäny niin PERKELEESTI! Kauheita asioita... Sillon vannoin että nyt loppuu noi mukitouhut vähäks aikaa. Paskat.
Noh, ei siellä varmaan tarvii juosta eikä kantaa mitään painavaa.
Itse oon kerran aiemmin ollut kertaamassa, viisi päivää pakollisissa, eikä siellä juostu kyllä yhtään. Nyt nää on vapaaehtoisia mutta enhän mä tiennyt että sattuu krapulan kanssa päällekkäin kun pistin rastin ruutuun.Kyllä ainakin meillä sai kanniskella kamaa ihan riittävästi ja juostakin. Ei se mikään lomareissu ole, vaikkei ihan varusmiespalvelukseen voikaan verrata.
Ei millään hyvällä jos ei pahallakaan, mutta eihän tuo nyt normaalia ole kiskoa jatkuvasti armottomia määriä viinaa naamaa. Tai siis on normaalia ja varsinkin Suomessa, mutta kuitenkin. Pidä paussia hyvä mies, ettet ihan tipu kelkasta.Onko tää saamari sentään normaalia kysyn mä.
Nyt on jotakuinkin sellainen olo, että voisi vaikka kuolla... ei saatana. Mitä järkeä on ryypätä?
Joo, eiköhän huomenna oteta uusiksi... toivon mukaan. Pitäisi nähdä yks tärkeä ihminen silloin.Ryyppäämisessähän on aivan helvetisti järkeä. Kännissä on kaunis, rikas, lihaksikas yms. Need I say more. Kankkunen onkin sitten asia erikseen,mutta yleensä sekin kyllä ohi menee.
Voi tuska ja hammasten kiristys. Darudea pukkaa ja illalla pitäis taas lähteä pämppäämään.
Sama iloinen meininki täälläkin. Tai ei tässä nyt mistään tappokrapulasta ole kyse, mutta kiva kohmelo kumminkin. Kaveri tulee illalla Englannista Suomeen ja haluaa lähteä suoraan Helsingin yöhön. Eihän sille nyt voinut sanoa ei. Nyt tekisi mieli seksiä ja rasvaista ruokaa.
edit: Ai niin, unohtui tuossa mainita, että tuli käytyä yöllä Kurvin grilliltä pyttipannu aurajuustolla. Siellä se komeus odottaa jääkaapissa. Nämä on niitä krapula-aamun löytöjä, joille voi vain hymyillä.
Kurvin grilliltä saa aivan törkeän hyvät safkat, olettaen siis että puhumme samasta kiskasta. Tuo Helsingin Sörnäisissä oleva. Minäpä sitten tyydyin kotisapuskaan. Ranskalaisia, nakkeja ja kalapuikkoja ketsupin ja kurkkusalaatin kanssa. On kyllä ihan hyvää tähän väliin.
Kyllä se siitä lähtikin, vasta tunti sitten pääsin jalkeille sängystä. Minulle harvoin edes mitään fyysistä krapulaa tulee, mutta tämä oli kyllä yksi pahimmista.Joo, nyt on vähän aloteltu tässä itsekin. Kyllä se tästä!
Millainen jysäri tai muu vastaava tulee huomenna tai ylihuomenna vastaan, kun heräilen. Tullut kärsittyä jo niin pitkään erilaisista "virusperäisistä flunssista" kurkkukipuineen ja kuumeineen, että nyt riittää. Wanha suomalainen lääke saa näyttää nyt hampaansa.Voi tuska ja hammasten kiristys. Darudea pukkaa ja illalla pitäis taas lähteä pämppäämään. Aamulla herätys ja suu oli kuiva, kuin beduiinin kivekset. Eihän tämä itkemällä lähde, mutta pakko hakea jatkiksesta vertaistukea kammottavaan oloon. Halp.