Paitsioansa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
Miksi, oi miksi, minä join lauantainakin? Kun sen tietää että toinen päivä putkeen tarkoittaa kahta unetonta yötä, hirveää tärinää, ruokahaluttomuutta, ahdistusta, masennusta, morkkista ja niin maan saatanan mukavaa työpäivää. Onneks satoi vettä ni ei muitakaan kiinnostanut olla työmaalla pitkään.
Taidan odotella loppuviikkoon ennenkuin tarkistan tilin tilanteen. Jos muistikuvat pitää paikkansa niin taisi minun kortilla käydä koko hirviporukka tiskillä. Saatana, olisi edes koulussa niin voisi huoletta pitää ommoo lommoo toipumisen ajan. Nyt jos uskaltaisi niin voisi kokeilla paria loiventavaa nukkumatin rohkaisemiseksi mutta fiksumpaa varmaan jättää nekin kaljat seuraavalle viikonlopulle. Tai kaupan hyllylle. Iäksi.
EDITTIÄ: Ei ne kaljat jääny valitettavasti sinne kaupan hyllylle..
Taidan odotella loppuviikkoon ennenkuin tarkistan tilin tilanteen. Jos muistikuvat pitää paikkansa niin taisi minun kortilla käydä koko hirviporukka tiskillä. Saatana, olisi edes koulussa niin voisi huoletta pitää ommoo lommoo toipumisen ajan. Nyt jos uskaltaisi niin voisi kokeilla paria loiventavaa nukkumatin rohkaisemiseksi mutta fiksumpaa varmaan jättää nekin kaljat seuraavalle viikonlopulle. Tai kaupan hyllylle. Iäksi.
EDITTIÄ: Ei ne kaljat jääny valitettavasti sinne kaupan hyllylle..
Viimeksi muokattu: