Hitto vaan meinaa ottaa kunnon päälle jo juominen. Nykyään tulee normaalisti juotua maksimissaan kerran kuussa enemmän kuin pari sauna kaljaa. Nyt on kuitenkin aivan hillitön kekkereiden putki menossa. Jotkut "juhlat" on seitsemänä viikonloppuna putkeen. On syntymäpäiviä, valmistujaisia, tupareita, juhannusta, mökkireissua vanhojen kavereiden kesken yms.
Nyt on 5 viikonloppua takana ja vielä olisi mökkireissu ja ilosaari edessäpäin. Olo on tällä hetkellä mitä epämielyttävin, toista päivää krapula. Sama oli myös viime vkl. Lisäksi on ollut kahtena viikonloppuna jo kunnon liskojen yöt - en saa unta mitenkään kun pelottaa kaikki jutut. Viime yönä mm. röökille menoon keräsin rohkeutta melkein 3h. Piti sitten polttaa parvekkeen oven raosta, kun olin ihan varma et joku murhamies vaanii metsässä et millon tulen tupakalle. Varmaan kaupungin rauhallisin asuinalue vieläpä. Olin myös yöllä varma et kaikki rahat on lopussa, olen höylännyt tilin tyhjäksi ja hävittänyt pankkikortin. Kaikki kortit oli kuitenkin tallessa enkä myöskään höylännyt ollenkaan.
Pakko kyllä parin viikon päästä alottaa kunnon alkoholiton kausi. Tällä hetkellä jo kroppa aika kovilla.