Krapulaketju

  • 448 512
  • 1 745

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Meneepä yksin puheluksi tämä ketju. Eilen sitten viimeisteltiin juhannus, ja kunnolla näköjään viimeisteltiinkin. Onneksi tänään ei ole kiire mihinkään, huomenna vasta töihin ja töistä päästäänkin jo maanantaina pois. Eli kuus päivää putkeen töissä. Kaikkeen sitä joutuukin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toista päivää krapula päällä. Onhan se nyt sentäs eilisestä lieventynyt, pahentunut krapula nyt tästä vielä puuttuisikin, kun pistin korkin visusti kiinni lauantain jälkeen, että tässä toivuttaisiinkin jossain välissä.

Prkl, joskus sitä miettii, mitä järkeä on juoda...
 

passenger

Jäsen
juhannuskrapis

Alkaa olla vasta nyt sellanen edes lähes normaali olotila. Kotiuduin juhlimasta sunnuntaiaamuna noin 7.20 kotiin ja en sitten noussut ylös oikeastaan ennen iltayhdeksää. Kolme päivää tuli vedettyä ja unet jäi melko minimiin, univelat on nyt kuitattu mutta semmoista ihan pientä huteraa oloa on vielä ilmoilla. Eiköhän se tästä taas ala etenemään, onneksi on vasta yövuoro tänään.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Prkl, joskus sitä miettii, mitä järkeä on juoda...

Niinpä..eilisen makoilin ja laattasin. Hikoilua ja itsesääliä, ei koskaan enää..

Tänään jo vähän sai ruokaa nieltyä, mutta töissä tuntui, että kaikki tuijottaa ja nauraa miulle. Jos ensi viikonlopun ois selvänä ja muistelisi kaverin suurta viisautta-muista viimeisin krapulasi-.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Kuka muu tunnustaa vetäneensä yksinään koneen edessä istuessaan 16 kaljaa illan aikana.

Buahahaa, toi 16 kaljaa on kyllä käsittämättömän maaginen suoritus. Tunnustan.

2/3 osaa juhannukseksi tarkoitetuista juomista meni eilen. Ei se mitään. Kaupassa pitää muutenkin käydä, niin kai sitä voi ostaa samalla lisää olutta. Ja maksa kiittää.

Jep, maksasi kiittää varmasti jos vain kopalla kaljaa koko juhannuksen meinasit selvitä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Buahahaa, toi 16 kaljaa on kyllä käsittämättömän maaginen suoritus. Tunnustan.
Jep, maksasi kiittää varmasti jos vain kopalla kaljaa koko juhannuksen meinasit selvitä.

Mikäs seppiksellä on siellä ongelmana? Missä vaiheessa leijuin sen takia, että olen 16 kaljaa juonut? Harvemmin sitä tulee yksikseen kiskottua tuollainen määrä olutta, ainakaan Helsingissä.Tosin itsekin kiskoisin olutta naamaan illasta toiseen, jos olisin ässä-fani, eihän sitä selvin päin kestä.
Muuten ei ole mikään mahtava suoritus.
Kopalla kaljaa itseasiassa selvisin koko juhannuksen. Eikä ollut edes ongelmia sen suhteen. Mukana oli nimittäin kaljoja laskeva yksilö, joka ei antanut juoda sillä tahdilla kuin normaalisti.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Uu jeah!

Let's get ready to rumble!!

on the other corner TosiFani and the other Bruno
Sponsorina toimii "käytsä usein täällä" KOFF

okkei ja ketjun aiheeseen, krapula tulee mutta minä määrään päivän!
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
krapula tulee mutta minä määrään päivän!

Niin, huolestuttavaahan se olisi, jos sinä tulisit, mutta krapula määräisi päivän.

Niin huonoa settiä tulee, että jotkut voisivat luulla minu jopa olevan krapulassa, tai edes kännissä. Näin ei kuitenkaan arvon palstalaiset ole, krapula ei uskalla tulla meille. Humala sitten taas...
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Mikäs seppiksellä on siellä ongelmana? Missä vaiheessa leijuin sen takia, että olen 16 kaljaa juonut?
En tullut tänne kertomaan ongelmistani, niitä kyllä piisaa. Jea, ja nyt sä kysyt et missäs vaiheessa... no vaiks tossa seuraavassa sun kirjottamassa lauseessa...
Kuka muu tunnustaa vetäneensä yksinään koneen edessä istuessaan 16 kaljaa illan aikana.
Tosin itsekin kiskoisin olutta naamaan illasta toiseen, jos olisin ässä-fani, eihän sitä selvin päin kestä.

Olet taas niin oikeassa, mut meillä ässäläisillä on onneks rahaa kato ottaa --> http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=uutiset&id=7128


Ei enää riidellä Bruno, tuu ens kaudel isomäkeen ni tarjoon sulle pari kaljaa..
 

ipaz

Jäsen
Vihdoin ja viimein! Meinaan nyt alkaa olo olemaan suht normaali juhannuksen jälkeen. Ihan salille asti en kyllä tänään vielä mene, mutta ehkä jo huomenna. Sunnuntai ja eilinen maanantai olivat ehkä yhdet elämäni kylmimmistä tosiasioista: hikoilua, pelkotiloja, loma loppu, töihin... eli mukava paluu arkeen.

Ei kai sitä ole mitään järkeä enää näin yli kolmekymppisenä vetää tuollaisia kolmen päivän rännejä kaikkea mahdollista sekaisin, ja vielä jättää tuon kiinteän ruoan syöminen aivan liian vähälle huomiolle. Onneksi tänään on jo pystynyt syömään normaalisti ja ensi yönä uskoisin unen maistuvan.

Mä juo enää ikinä...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Huh huh, tuli eilen vietettyä yksin jussia. Ostin laatikollisen Koffia ja kittasin sitä niin paljon, ettei saanut enää menemään alas. Olin aika päissäni.

Tänään vietin päivän oksennusämpärin, jäisen herne-maissi-paprikapussin ja korvatulppien kanssa. Ei tarvinnut kuin miettiä olutta, niin laatta lensi.

Vasta seitsemän aikaan alkoi tuntua siltä, että voisi nousta ylös.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hitto vaan meinaa ottaa kunnon päälle jo juominen. Nykyään tulee normaalisti juotua maksimissaan kerran kuussa enemmän kuin pari sauna kaljaa. Nyt on kuitenkin aivan hillitön kekkereiden putki menossa. Jotkut "juhlat" on seitsemänä viikonloppuna putkeen. On syntymäpäiviä, valmistujaisia, tupareita, juhannusta, mökkireissua vanhojen kavereiden kesken yms.

Nyt on 5 viikonloppua takana ja vielä olisi mökkireissu ja ilosaari edessäpäin. Olo on tällä hetkellä mitä epämielyttävin, toista päivää krapula. Sama oli myös viime vkl. Lisäksi on ollut kahtena viikonloppuna jo kunnon liskojen yöt - en saa unta mitenkään kun pelottaa kaikki jutut. Viime yönä mm. röökille menoon keräsin rohkeutta melkein 3h. Piti sitten polttaa parvekkeen oven raosta, kun olin ihan varma et joku murhamies vaanii metsässä et millon tulen tupakalle. Varmaan kaupungin rauhallisin asuinalue vieläpä. Olin myös yöllä varma et kaikki rahat on lopussa, olen höylännyt tilin tyhjäksi ja hävittänyt pankkikortin. Kaikki kortit oli kuitenkin tallessa enkä myöskään höylännyt ollenkaan.

Pakko kyllä parin viikon päästä alottaa kunnon alkoholiton kausi. Tällä hetkellä jo kroppa aika kovilla.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Eilen oli mökillä melko kohtuulliset tutinat. Yritin siinä vähän pimpsaakin tiedustella, mutta naurut sain palkakseni. Tämän episodin jälkeen tämä feministi määräsi sairaan miehen kiskomaan omenapuuta (pientä) juurineen irti maasta. Voi vittu, mulla tuli hiki jo kun pääsin mökistä ulos! Vajaan tunnin verran taistelin sen kuppasen puun kimpussa, hyttysten ja paarmojen auttaessa.

Olipa kiva aamu, saatana!!!
 

M10

Jäsen
Eilen kaverin varpajaiset ja ihan naamat. Tänä-aamuna ysiin töihin ja välillä täytynyt käydä puhumassa norjaa wc-pöntölle. Ihan karmea olo. Kuin itsensä vieressä seisoisi. Joutunut puhumaan myös poikkeuksellisen paljon työpuheluita vihaiselle Jurgenille Saksaan, mikä ei helpota oloa yhtään.

Ei näköjään kannata lantrata lonkeroa viskillä. Ellei sitten tykkää krapulasta.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
ziisus

nyt on kyllä kauheudessaan jo naurettava "helmuth" päällä. Meikäläisen ei pitäisi kahta päivää tintata. Hikoiluttaa,vapisuttaa ja pelottaa saatana, vaikkei ole mitään syytä (vai onkohan sittenkin?). Aamuyöstä sairaloisessa jurrissa piti tietysti käydä häviämässä voitettu sievoinen summa takaisin Hold emiin. Vittu tässä olossa ei ole mitään rotia. Voiko kankkuseen kuolla...
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voiko kankkuseen kuolla...

Voi. Krapulan aiheuttamat rytmihäiriöt lienevät yleisin syy. Beta-salpaajat auttaisivat, mutta jostain syystä edes mietoja ei saa ilman reseptiä? Niistä on itselläkin kokemusta (auttaa sydämeen, ei muihin oireisiin), mutta diapameista ei, vaikka jotkut sanovat että se olisi paras lääke krapulaan...
 
Viimeksi muokattu:

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Niistä on itselläkin kokemusta (auttaa sydämeen, ei muihin oireisiin), mutta diapameista ei, vai jotkut sanovat että se olisi paras lääke krapulaan...

Muuten hyvä, mutta mulla kun on tuo maitti sen verran "kovallatasolla", että mä saisin syödä niitä pameja harvasepäivä. Koukussa oltaisiin alta aikayksikön. Kodeiini on muuten huomattavasti parempaa, mutta se käy mulla jostain syystä niin kovasti knuburaan etten viitsi totutella myöskään tähän kamaan. Mulla on synnynnäinen taipumus addiktioihin :)

Äsken olin satavarma, että "joku" seisoi mun takana. Silmänurkissa vilahtelee varjoja... Spooky. Samanlainen olo on ollut vain kerran, kun hirvittävässä jurrissa sammuin suihkuun. Arvaa olinko aamulla ryppyinen...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voi. Krapulan aiheuttamat rytmihäiriöt lienevät yleisin syy. Beta-salpaajat auttaisivat, mutta jostain syystä edes mietoja ei saa ilman reseptiä? Niistä on itselläkin kokemusta (auttaa sydämeen, ei muihin oireisiin), mutta diapameista ei, vaikka jotkut sanovat että se olisi paras lääke krapulaan...

Olipa eilen taas migreenikrapula. Olin sängyssä 21.30 asti, kun olin nauttinut kalsarikännit keskiviikkona (10 koffia ja yksi ällöttävä kevytsiideri). Minulla sattuu olemaan sekä betasalpaajia että diapameja. Betasalpaajat ovat migreenin estolääkityksenä ja pamit lievittävät ahdistusta, minulla kun on "hieman" sielu kipeä...

Mikäli olet tupakkamiehiä, on nuuska hyvä ensiapu, kun tupakantuska yllättää. Ensimmäinen savuke krapulassa on tappavan ahdistava ja pahanmakuinen. Nuuskalla tämä ongelma voidaan ohittaa. Itse käytän Metropolit-merkkistä lakritsinmakuista pussinuuskaa.

Diapamit kieltämättä helpottavat krapulaa huomattavasti. Niiden avulla morkkista ei synny ja krapulan poisnukkuminen on helpompaa. Mutta älä lähde ajamaan autolla. DUI koskee myös rauhoittavia. En todellakaan kuitenkaan suosittele bentsoja krapulalääkkeeksi, sillä niihin kehittyy nopeasti riippuvuus.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Diapamit kieltämättä helpottavat krapulaa huomattavasti. Niiden avulla morkkista ei synny ja krapulan poisnukkuminen on helpompaa.

Toi on kummajuttu tuo morkkis. Mulla on nimenomaan tuo "henkinenkankkunen" useimmiten paljon voimakkaampi kuin itse fyysinen kajander. Nytkin tuntuu ihan kuin olis tappanut jonkun ja vienyt parhaankaverin akan. Merkillistä.

Ps: Kuka on kirjoittanut huulipunalla kattoon että Katkismus on hyväjätkä ?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Toi on kummajuttu tuo morkkis. Mulla on nimenomaan tuo "henkinenkankkunen" useimmiten paljon voimakkaampi kuin itse fyysinen kajander. Nytkin tuntuu ihan kuin olis tappanut jonkun ja vienyt parhaankaverin akan. Merkillistä.

Ps: Kuka on kirjoittanut huulipunalla kattoon että Katkismus on hyväjätkä ?

Moraalinen krapula on monesti niin karmea, että fyysinen krapula tuntuu lastenleikiltä siihen verrattuna. Nykyään en kapakoissa heilu, mutta silloin kun tuli heiluttua, niin sen kyllä tunsi valtavana epämääräisenä ahdistuksena ja pelkotiloina.

Aina tuntui, että on tehnyt jotain peruuttamattoman tyhmää. Etenkin kun minulla oli tapana juoda kaikki tai ei mitään. Filmi oli poikki joka ikisen baarireissun jälkeen. Umpijurrissa minulla oli vielä tapana huudella vieraisiin pöytiin ja uhota. Ja jos ei tiedä mitä on tehnyt lähes vailla kontrollia, ahdistaa varmasti. Jälkeenpäin kavereilta saadut tiedot toiminnoista joko lisäävät tai vähentävät tuskaa...

Kumma kyllä esimerkiksi kalareissuilla vedetyt perseet eivät niinkään aiheuttaneet morkkiksia. Siellä kai oli tarpeeksi rajallinen määrä kohteita, joiden vuoksi morkkiksen olisi voinut saada. Ihmisiinhän ne aina liittyvät jollakin tavalla kuten itsekin asian ilmaisit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös