Borgie kirjoitti:En nyt haluaisi masentaa, mutta profiilisi mukaan olet siinä parinkympin kieppeillä, ja odotahan kun ikää tulee 10 v lisää niin et voi muistaa milloin olisi ollut yhden päivän kankkunen. Kokemusta on...
Ja jos nyt joku neljäkymppinen sanoo minulle että odotahan 10 v niin krapulat kestää kolme päivää, niin menen vetämään itseni heti jojoon...
Itse olen kolmekymppinen mutta vasta nyt olen kokenut tällaisen useamman päivän piinan. Vedin tuossa lomalla viiden päivän rännin tyylillä illalla nakit silmille ja aamulla heti korkki auki. Varsinaista pahaa krapulaa ei ollut kuin päivän mutta muuten paska olo ja yöllä ei saanut nukuttua juuri yhtään. Tätä voi lieventää hieman vetämällä ennen nukkumaan menoa vaikka six-packin tai muutaman terävän paukun.
Yhden päivän ryyppäämisellä ei tule juuri minkäänlaista krapulaa jos malttaa juoda vain olutta TAI viinaa. Jos noita sekoittaa voi tulla todella kyykytys olo.
Nykyään poikamiehenä tulee vedettyä varsinkin olutta aika surutta ja olen kyllä huomannut aika suuren muutoksen alkoholin kestossa. Jos koko päivän röpöttelee, niin kori olutta/pari normi kossua on kevyttä kamaa.
Entinen tyttöystäväni opetti tuon kirkkaan viinan mahtavan parantavan voiman. Varsinkin jos on flunssa tulossa, niin heti pullo kossua naamariin, niin seuraavana päivänä flunssa on poissa. Tosin ohje oli 100 grammaa, mutta eihän siitä tule kuin vihaiseksi.