Krapulaketju

  • 448 337
  • 1 745

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei voi muistaa milloin on viimeksi ollut 2 päivää kestävä kankkunen. Tää päivä on vaan vähän sumee, väsynyt ja kolottaa sieltä täältä. Mutta eilen sitä taas mietti syvällisiä. Ja en tiiä miten olen kotiin edes päässyt..
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Ei ristus! Toista päivää tehty kuolemaa. Vois tulla jo, jos on tullakseen! Jos se ei sitten kuitenkaan tule, niin lohtuna on se, että pelikausi loppuu onneksi ainoastaan kerran vuodessa. En juo enää koskaan! Tai no, parempi sanoa, että en juo ennen ensi viikonloppua.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pottakameli kirjoitti:
Ei voi muistaa milloin on viimeksi ollut 2 päivää kestävä kankkunen.

En nyt haluaisi masentaa, mutta profiilisi mukaan olet siinä parinkympin kieppeillä, ja odotahan kun ikää tulee 10 v lisää niin et voi muistaa milloin olisi ollut yhden päivän kankkunen. Kokemusta on...

Ja jos nyt joku neljäkymppinen sanoo minulle että odotahan 10 v niin krapulat kestää kolme päivää, niin menen vetämään itseni heti jojoon...

http://www.youtube.com/watch?v=AKc1Hjjz1Ys&mode=related&search=
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Borgie kirjoitti:
En nyt haluaisi masentaa, mutta profiilisi mukaan olet siinä parinkympin kieppeillä, ja odotahan kun ikää tulee 10 v lisää niin et voi muistaa milloin olisi ollut yhden päivän kankkunen. Kokemusta on...

Ja jos nyt joku neljäkymppinen sanoo minulle että odotahan 10 v niin krapulat kestää kolme päivää, niin menen vetämään itseni heti jojoon...

Itse olen kolmekymppinen mutta vasta nyt olen kokenut tällaisen useamman päivän piinan. Vedin tuossa lomalla viiden päivän rännin tyylillä illalla nakit silmille ja aamulla heti korkki auki. Varsinaista pahaa krapulaa ei ollut kuin päivän mutta muuten paska olo ja yöllä ei saanut nukuttua juuri yhtään. Tätä voi lieventää hieman vetämällä ennen nukkumaan menoa vaikka six-packin tai muutaman terävän paukun.

Yhden päivän ryyppäämisellä ei tule juuri minkäänlaista krapulaa jos malttaa juoda vain olutta TAI viinaa. Jos noita sekoittaa voi tulla todella kyykytys olo.

Nykyään poikamiehenä tulee vedettyä varsinkin olutta aika surutta ja olen kyllä huomannut aika suuren muutoksen alkoholin kestossa. Jos koko päivän röpöttelee, niin kori olutta/pari normi kossua on kevyttä kamaa.

Entinen tyttöystäväni opetti tuon kirkkaan viinan mahtavan parantavan voiman. Varsinkin jos on flunssa tulossa, niin heti pullo kossua naamariin, niin seuraavana päivänä flunssa on poissa. Tosin ohje oli 100 grammaa, mutta eihän siitä tule kuin vihaiseksi.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli eilen otettua. Koko päivän on särkenyt päätä. Kyllä tämä tästä. Ei varmaan vähään aikaan tule juotua.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Huomenna on krapula. Näin sanoi ennustaja. Kippis.
 

keskikatsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit, HIFK, sympatiat aina SaiPalle
Isä-ukko aikanaan opetti että krapula on kännin "kukkanen"
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Huhhuh, eilen kunnon kännit ja tänään ois kuulemma synttäribileet, joten taidan kaivaa kylmää kaljaa kaapista ja uuteen nousuun..mut, perkele huomenna voi olla oloja..
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Jaahas, laivalta kotiuduttu. Olon tietävät kaikki.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
mikse kirjoitti:
Jaahas, laivalta kotiuduttu. Olon tietävät kaikki.
Väärä ketju, laivalta tulijat ovat vähintään 3 promillen nousussa tässä vaiheessa alkuiltaa.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
mikse kirjoitti:
Jaahas, laivalta kotiuduttu. Olon tietävät kaikki.


Aeroman on oikeassa. Aika huono suoritus jos nyt jo krapulaa podetaan. On tässä aikaa vielä tilanne korjata, joten nopeasti nyt pulloa huulille. =)
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Möksy kirjoitti:
Aeroman on oikeassa. Aika huono suoritus jos nyt jo krapulaa podetaan. On tässä aikaa vielä tilanne korjata, joten nopeasti nyt pulloa huulille. =)

No punaviiniä nyt juon ruoan kanssa, mutta ei kyllä vaan pysty. Nyt on liian hapokasta.
 

ipaz

Jäsen
Toissa päivän iltariennon toisen päivän krapulaa aloin juuri taittamaan Eversti Sandelsilla. Viime yö meni hikoillessa ja liskoja tuijotellessa seiniltä, pelotti. Mitä enemmän tuota ikää tulee niin sitä pidempään tuntuu krapulat kestävän, ja sitten on taas pakko juoda että olo paranee. Laitetaan siis kaikki juominen vanhenemisen piikkiin...
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Jokavuotinen" laivareissu taas takana. Tai eilen aamulla jo kotiuduttiin matkalta. Eipä ole ruokaan tarvinut koskea sitten perjantain, kun ei vaan pysty.

Moraalinen krapula on myös aika muhkea. Rahaa on takuula palanut ja muisti on hyvinkin pitkälti tyhjentynyt. Ehkä fiksumminkin olisi voinut reissun tehdä. Onneksi näitä on vain kerran vuodessa (tosin kuukauden päästä osittain samojen sällien kanssa on edessä Viron reissu.....).
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Padis kirjoitti:
huhhuijaa... tuli vedettyä kolme päivää viinaa. Nyt rupee oleen pientä hikoilua ja vapinaa havaittavissa.

Näin tuli tehtyä.

Olo ei ole ihan parhaimmasta päästä. Onneksi on ensi viikko ja osa seuraavaakin lomaa niin eiköhän tästäkin taas toivu.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Millä hemmetillä te pystytte vetämään kolme päivää jatkuvaa kaatoa? Mulla tulee, jos ei muuta, niin sellanen täydellinen väsymyskänni siitä kolmannesta. Nykyisin myös varmasti maksa, vatsalaukku tai sydän pistäisi stopin..
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
timppa kirjoitti:
Millä hemmetillä te pystytte vetämään kolme päivää jatkuvaa kaatoa? Mulla tulee, jos ei muuta, niin sellanen täydellinen väsymyskänni siitä kolmannesta. Nykyisin myös varmasti maksa, vatsalaukku tai sydän pistäisi stopin..


Samaa itse mietin. Pelkkä kakkonenkin on jo työn ja tuskan takana. Kakkosesta tulee pääsääntöisesti semmonen kanuuna, että parempi ois kuolla kuin kärsiä se.
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Kolmonenhan on vielä ihan perussetti. Itselläni rajat rupesivat tulemaan vastaan viime kesänä kun takana oli viisi päivää ja yötä lähes tauotonta dokaamista. Kesäisen putken jälkeen tulikin oltua todella paskana viisi päivää.

Mutta usein tuo krapulan tuleminen on ihan korkeimman kädessä; nytkin tuli otettua täysipainoisesti kolme päivää, mutta tuloksena ei ollut mitään julmettua väsymystä pahempaa. Joskus taas yhden illan ryypiskely avaa helvetin portit seuraavaksi päiväksi.
 

Rondine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jet Pilot kirjoitti:
Kolmonenhan on vielä ihan perussetti. Itselläni rajat rupesivat tulemaan vastaan viime kesänä kun takana oli viisi päivää ja yötä lähes tauotonta dokaamista. Kesäisen putken jälkeen tulikin oltua todella paskana viisi päivää.

Mutta usein tuo krapulan tuleminen on ihan korkeimman kädessä; nytkin tuli otettua täysipainoisesti kolme päivää, mutta tuloksena ei ollut mitään julmettua väsymystä pahempaa. Joskus taas yhden illan ryypiskely avaa helvetin portit seuraavaksi päiväksi.

Kolme päivää tuli vedettyä täälläkin ja krapula on pahempi kuin aikoihin. Järkyttävä väsymys (vaikka nukuin pitkään), laatta ja paska lentää, rintaan vihlaisee aina välillä ja olo yleisesti ottaen siis todella huono ja levoton. Viinaksia ei pysty enää "lääkkeeksikään" juomaan.

Kaiken lisäksi mulla oli uusi nainen luonani yötä ja en pannut, mutta exää käväisin painamassa... Niin ja uusimman "seurustelusuhteen" lopetin tietysti myös samalla ryyppykeikalla. Nerokasta menoa.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
15-16 päivää putkea takana. Joka päivä ei varsinaisesti aamusta yöhön perskännissä, mutta heti herättyään on tullut kalja korkattua, siitä sitten pikkuhiljaa. Työt alkaa vasta ensi kuussa, ja on lohdutonta miettiä miten kierteestä pääsee ylipäätään eroon, surutyön olen pääasiassa saanut päätökseen, mutta addiktio jäi. Hienoa. Liskot iskee varmasti kovempaa kuin koskaan, ennemmin tai myöhemmin.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Viiden päivän pääsiäisputki takana. Tänään takaisin armeijaan ja sitten nähdä mitä siitäkin tulee kun olo on mitä on.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
mikä se krapula on???
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös