Krapulaketju

  • 448 337
  • 1 745

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Niin, tuli sitten keskellä viikkoa vedettyä "muutama" olunen. Ilta jatkui viiteen asti ja PES:iin tuli luotua toinen toistaan hauskempia pelaajia... Olisko sitten mitään järkeä taas?
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luulen etten ota viinaa enää koskaan.

Kauhea nälkäkin oli olevinaan ja kahden haarukallisen jälkeen onkin maha ihan täys.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Yhden illan jälkeinen krapula on vielä kaveri, jonka kanssa pystyy sopimaan pelisäännöistä. Nyt kun alottelen ihan tosissaan tuhoamaan tätä kaverisuhdetta, niin pieni pelko hiipii puseroon, että minkästyyppinen darra sieltä huomiseksi nasahtaa??
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oli pikkujoulut laivalla. Ihan hirvee darra päällä, taitaa jäädä nukkumiset tältä yöltä väliin. Pakki sekaisin, pää kipeä, kuuma, kylmä ja pelottaa, eli toisin sanoen liskojen yö tulossa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen tuli otettua oikein urakalla. Alkaa pikkuhiljaa selviytyä. Ei enää koskaan viinaa (no ehkä kuitenkin viikon, parin kuluttua).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhhuijaa. Toissailtana tuli ryypättyä parin kaverin kanssa, joten eilenkin oli pieni krapula. Heräsin muistaakseni ilta kuudelta. Ilta yhdeksältä kävin hakemassa pitsan tosta paikallisesta, ja sen muistan kun pää rupesi siellä tärisemään sen verran että vähän alkoi hävettämäänkin. Ajattelin sitten eilen illalla nukkumaan mennessä ottaa sängyssä yhden tai kaksi krapulakaljaa, mutta kuinkas kävikään. Tänään herätessä (illalla klo 20:20) löysin sängyn vierestä 15 tyhjää kaljapulloa ja peiton alta rommipullon. Tais sitten olla erittäin mielenkiintoista juttua yöchatissa, ja aamu-tv.nkin muistan hämärästi. Toivottavasti tällä kertaa mä en oo kännissä tilaillut mitään abtronikkeja. Tai no en mä koskaan aiemminkaan ole, paitsi kerran yllätyin pari päivää ryyppäämisen jälkeen kun rupes tulemaan outoja sähköposteja. Mun tunnuksilla oli huuto.netistä huudettu aamuyöstä noin 15kpl pokedvd-leffoja. Kyllä mä ne kaikki sit ostin.

Tänä iltana kävin viittä vaille yhdeksän tossa lähikaupassa, mutta oli vielä niin huono olo etten pystynyt edes moikkaamaan kassalla. Kovinkaan suoraan ei pysty kävelemäänkään, kun vasen jalka ei toimi kunnolla ja alaselkä on hieman jumissa.

No tilanne on nyt kuitenkin tämä. Kello on vähän yli kaksitoista illalla, ja aamulla olisi koulussa klo 8:15 yksi koe. En ole vielä edes aloittanut lukemista siihen, enkä tunneillakaan ole siitä kurssista paljoakaan tajunnut. Täytyy vissiinkin lukea yöllä, ja mennä aamulla suoraan kokeeseen.
 

Voittaja

Jäsen
Hyi saatana mikä olo, vaikka itse krapula ei olekaan vielä saapunut. Kyllä taas huomaa että tuli oltua kaks kuukautta ilman viinaa, ei maistu edes vissy tällä hetkellä..
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Se on meinaan sillä lailla, että nyt on aivan järkyttävä kankkunen. Tulin juuri halaamasta Idoa. Jumalauta, lisää viinaa pystyy ottamaan vasta muutaman tunnin päästä. Oksennus poltti kurkun.

Ihanaa...
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Tanniinit ja muut p*rkeleet!

Huah aikas sekava olo näin heräillessä, päässä takoo joku teräskattiloita, eikä huomio siitä, että mankka on jauhanut aikas kovaa jotain Stam1naa tms. koko yön helpota yhtään. Varotuslappua odotellessa. Lähetetyistä tekstareista päätellen olen ollut eilen mielestäni enemmänkin kuin ketterällä päällä ja näköjään olen täälläkin osoittanut loistavaa verbaalista osaamista. Herkemmälle kaverille voisi tulla pientä morbidellin poikasta, mutta ei pidä jäädä tuleen makaamaan, Johnnie Walker here I come..!!
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
On 1.1.2007, eivätkö ihmiset muka pode rapulaa vai eikö ole kyetty vielä koneelle?
Itselläni oli tänään aamulla melko helvetillinen olo. Pienen oksentelun, veden juomisen ja roskaruuan syömisen jälkeen alkaa elämä voittamaan. Ei darra ole vielä ole kokonaan lähtenyt, mutta helpottaa jo kovasti. Miten muut jatkoaikalaiset?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pikkuhiljaa alkaa helpottaa. Eilen tuli juotua ihan älyttömästi. Ei alkoholia vähään aikaan!
 

purkki_paa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli juotua eilen koko ilta viinaa ja yllätyin oikeastaan, kun aamulla ei ollut edes kovin paha olo...mitä nyt päässä jyskytti. Sen sijaan päänsärky ei tunnu lähtevän sitten millään pois, vain jyskyttää päässä vieläkin...silti kävin punttiksella heittämässä treenit ihan periaateen vuoksi, vaikka ei kyllä mitään herkkua ollut.

Noh...jospa tuo päänsärky lähtisi tässä illalla pois vielä....
 

Veijari

Jäsen
3 päivän putki takana eikä krapulaa vielä. Varmaan mukava liskoyö tulossa. Myös huominen työpäivä tulee varmaan olemaan miellyttävä.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Kanuuna on ollut aamusta lähtien. Kyllä tietää taas nauttineensa riittävästi. Päivän mittaan ollaan hivuttu jo pikku hiljaa voiton puolelle. Hoitokeinoina ollut limut, pizza ja nippu DVD:tä. Sen taas tietää, että huomenna duunissa ollaan niin hyvällä fiiliksellä että. Aina se vaan tuntuu pari päivää ottavan, että pääsee takaisin normaaliin tilaan. Ensi viikonloppuna pakko taas ottaa kaverin kolmekymppisten takia uudestaan. Saa nähä mikä on vointi ens sunnuntaina.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan helvetin vetämätön olo, ei pysty, liian hapokasta. Heräsin juuri, nyt suihkuun ja takaisin vällyjen alle. Tervetuloa tipaton tammikuu.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt alkaa olo olla vihdoin edes lähellä normaalia tasoa. Happopitoisuus tuli yllätyksenä:S
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
purkki_paa kirjoitti:
silti kävin punttiksella heittämässä treenit ihan periaateen vuoksi, vaikka ei kyllä mitään herkkua ollut.

Joko periaatteesi ovat erittäin tyhmiä tai sitten sinulla ei ole krapulaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kyllä mikään kovin pirtsakka olo ole vieläkään. Oikeastaan viime yö oli aikamoista kidutusta. Hikeä pukkasi ja nukkunut en juuri ollenkaan. Nyt voisikin olla muutaman päivän selvin päin.

Oli muuten erään ravintolan vessaan uutena vuonna sammunut joku tyyppi paskalle. Siellä se istui pöntöllä pari tuntia. Kuulemma pari tyyppiä oli kussut tämän sammuneen jantterin päälle. Reiluja jätkiä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Minulle on viime aikoina tapahtunut jotain kummaa. Ensimmäinen kumma juttu on, että tullakseni humalaan, minun on juotava mielettömiä määriä alkoholia. Toinen ihmeellinen juttu on se, ettei minulla enää ole krapulaa ollenkaan. Tietty fyysinen väsymys kyllä mutta ei päänsärkyä, ei pahaa oloa, ei mitään.

Neljän päivän ränni tuli uuden vuoden tienoilla vedettyä, mutta ainoa asia mikä jaksamiseen vaikutti, oli täysin sekopäiset nukkumaan meno ajat, kuten klo 6:30, klo 8:00 yms. Pitäisi ehkä käyttää vähän järkeä välillä. Tässä ollaan kuitenkin jo yli kolmekymppisiä ja hiukset harmaantuvat.

Liekö tämä kaikki viime aikoina tapahtuneen intensiivisen harjoittelun tulosta, sillä aiemmin jo tuommoinen semikalsarikänni aiheutti ongelmia aamulla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyi saatana mikä olo oli aamulla, sen tietyn pisteen jälkeen joku selvempi saisi kaadella ne paukut. Helposti tulee itse tehtyä loppuillasta sellaisella puolet vodkaa ja puolet lanttaria- suhteella, ja sen tavan muistaa kirota mielessään, kun halailee kaakelia pitkin aamua. Vittusaatana, mä en juo enää koskaan. Tai ainakaan tänään.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Hyi helvetti, että on saanut taas tänään kärvistellä. Pönttöä tullu halattua ja laattaa lentänyt antaamuksella. Koko päivän ollut sängyssä vällyjen alla ja nyt ei sit nukuta. Aamulla 9.00 työhaastattelu, ei niin hyvä MJE", mut olipa taas niin äijää eilen..
 
Hyi vittu tosiaankin, aivan kauhea olo. Ukko tärisee ja koko ajan tekisi juoda jotain kylmää ja raikasta, mutta mikään ei pysy sisällä. Sen siitä saa, kun lähtee aikuisten leikkejä leikkimään pariksi päiväksi.

Olen nero, sitä tosiaan kun herää lauantaina puolenpäivän aikaan kännissä kannattaa ehdottomasti jatkaa juomista, kun menee muuten hyvä känni hukkaan. Voipi tulla melkoiset liskot yöllä, taidanpa nukkua valot ja telkkari päällä, ettei rupea pelottamaan. Siis jos nukahtamaan onnistun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös