Huhhuijaa. Toissailtana tuli ryypättyä parin kaverin kanssa, joten eilenkin oli pieni krapula. Heräsin muistaakseni ilta kuudelta. Ilta yhdeksältä kävin hakemassa pitsan tosta paikallisesta, ja sen muistan kun pää rupesi siellä tärisemään sen verran että vähän alkoi hävettämäänkin. Ajattelin sitten eilen illalla nukkumaan mennessä ottaa sängyssä yhden tai kaksi krapulakaljaa, mutta kuinkas kävikään. Tänään herätessä (illalla klo 20:20) löysin sängyn vierestä 15 tyhjää kaljapulloa ja peiton alta rommipullon. Tais sitten olla erittäin mielenkiintoista juttua yöchatissa, ja aamu-tv.nkin muistan hämärästi. Toivottavasti tällä kertaa mä en oo kännissä tilaillut mitään abtronikkeja. Tai no en mä koskaan aiemminkaan ole, paitsi kerran yllätyin pari päivää ryyppäämisen jälkeen kun rupes tulemaan outoja sähköposteja. Mun tunnuksilla oli huuto.netistä huudettu aamuyöstä noin 15kpl pokedvd-leffoja. Kyllä mä ne kaikki sit ostin.
Tänä iltana kävin viittä vaille yhdeksän tossa lähikaupassa, mutta oli vielä niin huono olo etten pystynyt edes moikkaamaan kassalla. Kovinkaan suoraan ei pysty kävelemäänkään, kun vasen jalka ei toimi kunnolla ja alaselkä on hieman jumissa.
No tilanne on nyt kuitenkin tämä. Kello on vähän yli kaksitoista illalla, ja aamulla olisi koulussa klo 8:15 yksi koe. En ole vielä edes aloittanut lukemista siihen, enkä tunneillakaan ole siitä kurssista paljoakaan tajunnut. Täytyy vissiinkin lukea yöllä, ja mennä aamulla suoraan kokeeseen.