Sama juttu. Sitä mä oon monesti ihmetellyt, että miten sellainen voi olla paha krapula, jos kerta pääsee sängystä ylös esimerkiksi ennen puolta päivää ja pystyy normaalisti nettiä selailemaan ja kirjoittelemaan.mice kirjoitti:Jos allekirjoittaneella olisi krapula, niin tänne ketjuun ei olisi mitään asiaa ennen iltakahdeksaa. Siihen asti kieriskeltäisiin hikisenä sängyssä ja rampattaisiin vessassa kymmenen minuutin välein. Senpä takia ei ikinä krapulassa tule tänne kirjoitettuakaan.
Ainakin mulla, jos pystyy normaalisti keskustelemaan ihmisten kanssa, seisomaan ja kävelemään suoraan ja liikuttelemaan päätä ja räpäyttelemään silmiä normaalisti, lukemaan tekstiä ja esimerkiksi katsomaan telkkaria, niin siinä vaiheessa ei ole enää kovinkaan pahaa krapulaa. Ja tämä on yleensä kovan ryyppäämisen jälkeisenä krapula-päivänä noin kello kahdeksan aikoihin illalla. Yleensä niihin aikoihin pystynyt vähän jo juomaan jotain nestettä, ja ehkä noin parin tunnin sisällä myös syömäänkin jotain... Mutta ainakin silloin on se mestari/voittaja-fiilis, kun tietää ja tuntee että on taas kerran tintannut oikein kunnolla, nautiskellut, ja nollannut tilanteen.