Krapulaketju

  • 448 577
  • 1 745

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Palatakseni taannoiseen viestiin, tuli käytyä euron illassa (vasta keskiviikkona). Parikymmentä kaljaa juotuna, ja jatkan yksin näitä jatkoja. Kaljaa ja tupakkia, jes, on helppo olla opiskelija!
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Uhuh kun on kova darra.
Puolen tunnin päästä pitäisi vääntäytyä opiskelemaan.
Kerran näinkin päin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulin jatkoilta kotiin kuuden aikaan aamulla ja kirjoitinpa Futisforumin Suomen sarjat -puolelle jonkun viestin. On siellä ihan huumorintajuisiltakin vaikuttavia kirjoittajia ihan oikeesti. Avasin sinne nimittäin ketjun, jolla vähän testasin. Tunnin päästä olisi tarkoitus lähteä Tampereelle päin. Alkaa pää pikku hiljaa olemaan pipi, joten juotavaa olisi nopeasti hankittava.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Milloin seksistä tulee rikos näitä ikäkysymyksiä ajatellen?

Vittu. Hauskaa oli.

Tuntuu, että pää olisi jossain faxattavana. Ei saatana, mä lähen paskalle.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Huhh. On pari kankkusta kylässä, seinillä kiipeilevät ja yrittävät saada minua parkaa kiinni. Yritän parhaani mukaan taistella. Kai se on ulos lenkille lähdettävä, notta piristyy.

Viestin lähetti Koala
Ei saatana, mä lähen paskalle.

Sama.
 

JanJ

Jäsen
pientä kankkusta, vaikka nukuin jo puoli kahdeltatoista illalla! Wanhaksi ei oo tulemista, enkä ees juonut koko mäyrää.

No, tänään juon sitten kaks mäyrää. saatana. katotaan.
 

Hyypiö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Piti käydä eilen vain yhdellä. Ei huh huh, tässä darrassa pitäisi vääntäytyä Ilveksen päätösristeilylle...

Elämä on.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan kauheassa kännissä viime yönä. Luulin jo kadottaneeni kännykän ja lompakon, mutta onneksi ne löytyivät. Tästä oppi ainakin sen, että viina on viisaiden juoma.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Mulla on huomenna krapula. Ilmoitan sen nyt, koska huomenna en kuitenkaan pysty olotilani takia kykenemään.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Selvänä olet symppis, kännissä olet kuningas, mutta krapulassa täysi idiootti. Täytyy myöntää että nyt on todella idioottimainen olo. Jos vappuna sitten seuraavan kerran palattaisiin tähän viestiketjuun.
 

JanJ

Jäsen
Hivenen kankkusen tynkää pukkaa. Ei mitään mitä suihku, kuppi teetä ja meetwurstileipä ei parantaisi. (joo, ajattelin syödä lihaa aamupalaksi)

Kyl se täst. Eilen oli ihan mukavaa ja 0% morkkista. Mitä nyt pari kiemuraa ottaa pattiin mutta sehän on 24/7 olotila tällä hetkellä.
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
Viestin lähetti JanJ
Hivenen kankkusen tynkää pukkaa. Ei mitään mitä suihku, kuppi teetä ja meetwurstileipä ei parantaisi. (joo, ajattelin syödä lihaa aamupalaksi)



Vekkuli olo, kun ei ole yhtään krapulaa... No, mitäs sitten tänne kirjoitan?
Noo-ooh, ikää kun on tullut ( muistan vielä 30-vee juhlat, vaikka niistäkin on aikaa...), olen alkanut kaiholla muistelemaan sitä aikaa, kun krapulasta selvisi juomalla pullon sosasolaa. Aika kultaa muistot!
Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä vaikeammiksi noi olot tulee. Siitä tulikin mieleen, että jätin illalla autoon jäähtymään jekkupullon...
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinke-80
Järkyttävä olo. Johtuisiko se eilen juodusta kaljasta/viinasta?
Näin olen antanut itselleni kertoa.

Ihan kamala olo, kliseisesti sanottuna tässä vaiheessa pelkää, ettei kuolekaan. Eilen tuli oltua kantiksen vippipileissä kiskomassa ilmaista ja puoli-ilmaista viinaa ja tottakai sitä piti juoda ihan hulluna, vaikkei enää maistunutkaan - kun se kerta oli ilmaista. T-y-p-e-r-ä-ä. Hauskaa kyllä oli, se kai on pääasia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännää että täällä valitellaan aamupäivällä pahasta krapulasta. Jos mulla on paha krapula niin yleensä en pääse sängystä ylös ennen ilta kuutta tai seiskaa, monestikkin vasta herään ekaa kertaa silloin. Eikä pysty syömään eikä juomaan mitään esim. ennen ilta ysiä. Tietokonetta tai telkkaria ei pysty seuraamaan yhtään. Äänet häiritsee eikä silmä jaksa seurata, lukemiseenkaan ei pysty keskittymään. Pari kertaa oon käynyt kaupassa just ennen kuin ne sulkeituu. Se on ihan tuskaa, hyllyt meinaa kaatua niskaan, mummot kuiskailee että onkohan toi niitä huumeidenkäyttäjiä. Joskus on oikein hävettänyt istua kassajonossa kun ei jaksa seisoa.

Tänään ei ole krapulaa mutta onhan se aina muutaman päivän välein.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
On krapula.

Narikkalappu on lompakossa.
Takki ja puhelin ovat ravintolan narikassa. (auki seuraavan kerran tiistaina)
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mäkkäri67
On krapula.

Narikkalappu on lompakossa.
Takki ja puhelin ovat ravintolan narikassa. (auki seuraavan kerran tiistaina)
Ajokortti ja puhelin kateissa, tosin puhelin on päällä eli mahdollisuudet löytyä jostain ravintolan nurkasta. Ravintola auki seuraavan kerran keskiviikko-iltana ja mun pitäisi olla keskiviikkoaamuna jo Helsingissä..

No, uuden puhelimen hankinta on ollut mielessä jo kauan. Mutta ne numerot..
 
Viimeksi muokattu:

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Viestin lähetti Mäkkäri67
On krapula.

Narikkalappu on lompakossa.
Takki ja puhelin ovat ravintolan narikassa. (auki seuraavan kerran tiistaina)

Toi on tuttu homma valitettavasti! Sama homma kävi, mutta tietenkin talvella.. Avaimet oli onneksi housujen taskussa. Kyllä sitä on idiootti välillä. Sitten siihen vielä se päälle, etten varmasti muistanut missä baarissa takki olisi. Löytyi kun kyseli kavereilta, missä paikoissa ollaan oltu. Kai siinä narikkajonossa tulee sitten joku älynväläys, että paskanmarjat mä jonota mitään takkia.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viestin lähetti BitterX
Mulla on huomenna krapula. Ilmoitan sen nyt, koska huomenna en kuitenkaan pysty olotilani takia kykenemään.

Pystynpäs kykenemään, saatana. Krapula on, eikä mikään ihan laimee. Aika päällikkönä sitä Ramazzottia tuli eilen vedettyä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti bisnesman
Ajokortti ja puhelin kateissa, tosin puhelin on päällä eli mahdollisuudet löytyä jostain ravintolan nurkasta. Ravintola auki seuraavan kerran keskiviikko-iltana ja mun pitäisi olla keskiviikkoaamuna jo Helsingissä..

No, uuden puhelimen hankinta on ollut mielessä jo kauan. Mutta ne numerot..
Viestin lähetti Hauptmann
Ihan kauheassa kännissä viime yönä. Luulin jo kadottaneeni kännykän ja lompakon, mutta onneksi ne löytyivät. Tästä oppi ainakin sen, että viina on viisaiden juoma.

Itse selvisin säikähdyksellä. Olin näet aamulla 5.00 vienyt kännykän ja lompakon saunalle. Miksiköhän? Sitten seuraavana päivänä etsin ympäri Porvoota niitä, kunnes ne löytyivät saunalta. Muutenkin ihan hirveässä kunnossa perjantain ja lauantain välisenä yönä.

En muista mitään aikaväliltä 2.30-12.00. Kaveri kertoi, että olin grillijonossa jutellut muille asiakkaille ruotsia, vaikka olen ihan suomenkielinen tyyppi ja olin aamulla neljän jälkeen raahautunut 8 kilometrin matkan kotiin.
 

roni3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Laura Ruohola
Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä vaikeammiksi noi olot tulee. Siitä tulikin mieleen, että jätin illalla autoon jäähtymään jekkupullon... [/B][/QUOTE]



Ja nyt sitä ei sitten enään ole...
Vittu, maanantai ja krapula, ollakko ylpeä itsestää...
 

JanJ

Jäsen
Just jaksan maata sängyssä ja selata läppärillä Jatkista.
Pää jomottaa, hampaat piti pestä heti kun heräsi tähän maailmaan ja lihassärkykin kunnioittaa läsnäolollaan krapulaani.

Ikävöin uutta ystävääni myös, haluaisin tavata tänään mutta en tiedä tuleeko hän ja sekin lisää krapulaista ahdistustani.

Ja makkarissani on punaiset verhot. Nyt ne huutaa kuin Lynchin mielikuvissa. Au au au au.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kaksi päivää meni iloisessa humalassa, nyt olen 200€ euroa köyhempi..wittu henkinen ja fyysinen krapula iskee päälle.

Hirteen pitäisi mennä, perkele!
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
tuttu tunne taas

helvetin vitun kusetettu olo.. puolet illasta kateissa.. riidelty naisen kanssa kunnolla onneks vain noi 70e köyhempi
kaikin puålin upea olo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös