Viestin lähetti Koala
Ei saatana, mä lähen paskalle.
Viestin lähetti JanJ
Hivenen kankkusen tynkää pukkaa. Ei mitään mitä suihku, kuppi teetä ja meetwurstileipä ei parantaisi. (joo, ajattelin syödä lihaa aamupalaksi)
Vekkuli olo, kun ei ole yhtään krapulaa... No, mitäs sitten tänne kirjoitan?
Noo-ooh, ikää kun on tullut ( muistan vielä 30-vee juhlat, vaikka niistäkin on aikaa...), olen alkanut kaiholla muistelemaan sitä aikaa, kun krapulasta selvisi juomalla pullon sosasolaa. Aika kultaa muistot!
Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä vaikeammiksi noi olot tulee. Siitä tulikin mieleen, että jätin illalla autoon jäähtymään jekkupullon...
Näin olen antanut itselleni kertoa.Viestin lähetti Tinke-80
Järkyttävä olo. Johtuisiko se eilen juodusta kaljasta/viinasta?
Ajokortti ja puhelin kateissa, tosin puhelin on päällä eli mahdollisuudet löytyä jostain ravintolan nurkasta. Ravintola auki seuraavan kerran keskiviikko-iltana ja mun pitäisi olla keskiviikkoaamuna jo Helsingissä..Viestin lähetti Mäkkäri67
On krapula.
Narikkalappu on lompakossa.
Takki ja puhelin ovat ravintolan narikassa. (auki seuraavan kerran tiistaina)
Viestin lähetti Mäkkäri67
On krapula.
Narikkalappu on lompakossa.
Takki ja puhelin ovat ravintolan narikassa. (auki seuraavan kerran tiistaina)
Viestin lähetti BitterX
Mulla on huomenna krapula. Ilmoitan sen nyt, koska huomenna en kuitenkaan pysty olotilani takia kykenemään.
Viestin lähetti bisnesman
Ajokortti ja puhelin kateissa, tosin puhelin on päällä eli mahdollisuudet löytyä jostain ravintolan nurkasta. Ravintola auki seuraavan kerran keskiviikko-iltana ja mun pitäisi olla keskiviikkoaamuna jo Helsingissä..
No, uuden puhelimen hankinta on ollut mielessä jo kauan. Mutta ne numerot..
Viestin lähetti Hauptmann
Ihan kauheassa kännissä viime yönä. Luulin jo kadottaneeni kännykän ja lompakon, mutta onneksi ne löytyivät. Tästä oppi ainakin sen, että viina on viisaiden juoma.