Krapulaketju

  • 448 647
  • 1 745

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Päähäni on mennyt yöllä korvasta sisään kääpiöitä vasaran kanssa. Ja niillä pienillä perkeleillä on mukana nykyaikaiset muistikortit jotka laittavat isonkin miehen häpeämään.
llmeisesti Suomikin on noussut ohuempaan ilmaan jossain vaiheessa.

Noh... viikon päästä uudestaan.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Työpäivästä on vasta puolet mennyt ja tuntuu että mä olen ollut täällä ikuisuuden. Päätä särkee ja väsyttää.
Mun ei pitänyt eilen lähteä mihinkään mut niin vaan lipsahdin Ilveksen peliin ja sieltä baariin.
Äh. Tyhmä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Käännetään puukkoa haavassa...

Viestin lähetti kissankarva

Mun ei pitänyt eilen lähteä mihinkään mut niin vaan lipsahdin Ilveksen peliin ja sieltä baariin.
Äh. Tyhmä.

...tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!

vlad,
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onneks mulla oli kivaa ja Ilves voitti.
Koska muuten tää krapula olis todella turha.
Enkä ole vielä keksinyt mitään morkkiksen aihettakaan, sinänsä ihmeellistä koska mulla on lähes aina morkkis juomisesta vaikka en olisi tehnyt mitään tyhmää (siis muuta tyhmää kuin mennyt Ilveksen peliin.)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Saakelinmoinen krapula.. Paikat hakkaa ja väpättää, ei pysty oikein syömään vielä mitään, eikä tullut illallakaan syötyä mitään, mutta laatta toki lensi. Aivan kuten aamusellakin vielä laatoitin posliinia.

Mää en juo enää koskaa...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Rallar
Mä kuolen...ei oo näin kamalaa kanuunaa ollu koskaan.

Ei kannata juoda sekasin Viru Valgeeta, kaljaa ja black cattii!

Amatööri olet.. Sixarillla olo helpottuu ja taas on kiva olla.Ammattilainen varaa aina sixarin seuraavaksi päiväksi.

Jos lähtis pitkäripaiseen hankkimaan eineksiä vitutuksen loiventamiseen.

Miksi jotkut kottaraiset on niin saatanan tyhmiä?

Piti perkele alkaa nalkuttaminen 9 vuotta ja 49 viikkoa etuajassa. No, siinähän nalkuttaa luiskassa nyt. Onko kiva nyt olla?

Nim. Kolme viikkoa sitä kestikin taas...

K
 

scholl

Jäsen
Ensimmäisenä päivänä solisee mukavasti ja känni onnistuu melko helposti. Toisena päivänä pitää ottaa jo kovat otteet käyttöön, että sekoaa riittävästi. Nyt kolmantena päivänä tunnelmaan on jo erittäin hankala päästä. Väsymys ja mahdollinen darra väijyy jossakin koko kropassa, brenkku ei uppoa normaalitahtiin ja ajatus sekä kaikenlainen toiminta on hidasta. No pakko seota, jos meinaa illalla pitää hauskaa ja lähteä kissoja tsiigailee. Eli nyt pitää laittaa musa päälle ja riittävästi laseja pöytään ja seota asenteella ennenkuin voi lähteä mihinkään etkomestaan.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kännissä olen mutta en mahda sille mitään. Pitäkää siis tunkkinne kaikki.

Edit: Ja nyt on vähän krapula, siitähän tässä vissiin olikin kysymys.
 
Viimeksi muokattu:

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Fyysinen alkaa olla pikku hiljaa voiton puolella, vaikka aamuista päänsärkyä ja vapinaa taltuttamaan tarvittiikinkin Burana-tabletti.

Morkkis puolestaan meinasi jättää - ihme kyllä - tulematta tällä kertaa kokonaan, mutta tietysti vielä aamuyöllä kämpille päästessäni piti pistää tietokone auki, mikä EI OLLUT hyvä idea. Täällä ei nyt niin hirveästi tullut sekoiltua, mutta Messengerissä olisi voinut jättää muutaman kommentin kirjoittamatta...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Plääh...olipas pitkästä aikaa kauhea aamu.

"päätä kutittaa, sen sisäpuoleltaa..."

Päänsärky ja huonovointisuus teki aamusta helvettiä. Onneksi alkaa jo helpottaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yritän välttää.... menossa aamun ensimmäinen ja viimeinen krapulaolut (ei enempää krapulaan, missään, ikinä). Katotaan auttaako yhtään mitään.

Minkäs krapulalle mahtaa, eilen kun oli aikoinaan valmentamani naisten salibandyseuran 10v bileet. Juottivat, perkule, känniin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
oooooh....

Tiedättekö miltä tuntuu kun on kuollut banaani suussa kielen paikalla?
Minä tiedän nyt.
 
Ihan metka ilta oli, mutta jossain vaiheessa alkoholi pehmitti pään ja tuli löpistyä pehmoisia. Nyt sitä sitten hävetään, pää kipeänä ja niskat jumissa.

Pitäisi varmaan hommata puhelimeen toinenkin SIM-kortti, jolla ei ole kenenkään tutun numeroa. Ei tulisi läheteltyä noita lässytyksiä tekstiviestimuodossa kaiken maailman urpoille. Pehmona ja sentimentaalisena hupsuna pitävät kaverit minua taas, homonakin varmaan...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Pee
Pelottaa, että muutaman tunnin päästä iskee sellainen jysäri, että oksat pois...

Varo erityisesti sitä suuhun päälaen läpi tunkevaa kuollutta banaania. Se maistuu aivan kamalalta, se saa pään sekaisin ja se aiheuttaa kouristuksia peräsuolessa. Myös tasapainohäiriöt ovat hyvinkin mahdollisia.

Terv. nimim. Posliinijumalaa palvotaan polvillaan kakoen.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Predator

Terv. nimim. Posliinijumalaa palvotaan polvillaan kakoen.

Voi teitä avuttomia raukkoja.
Ei sellaista oloa, mitä sixari ei korjaa.

K
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Kaiser Soze
Voi teitä avuttomia raukkoja.
Ei sellaista oloa, mitä sixari ei korjaa.

Ei ole ei, ja just samasta syystä oli useampaankin kertaan posliinille asiaa viime maanantaina duunissa.
 

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Aamulla heräsin ihmeeseen, krapulaa ei tuntunut ollenkaan. 10 minuutin kuluttua alkoi tuskainen vatsakipu ja päänsärky. No onneksi meni suht' nopeasti pahin ohi. Nyt jo melkein normaali olo. Kyllä se tästä lähtee.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ootte te kans säälittäviä löysiä. Meikäläinen ei oo koskaan kaljaa tarvinnu enkä tuu tarvitsemaankaan. Kännissäkään en oo koskaan ollu enkä ikinä tuu olemaankaan. Mä oon kova, mä pärjään ilmankin!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Alkaa krapula jo hellittää..Kyllä aina silloin tulee ikävä aikoja jolloin viaton pikkupoika alkoi lauantai/sunnuntai aamuisin heti touhuamaa ja leikkimään. Nyt yrittää päästä kömpimään sängystä ylös ja sitten kömpii takaisin..On se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös