Krapulaketju

  • 448 642
  • 1 745

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti JanJ

Aamuviiteen meni, sitten kotiin ja kymmeneksi töihin. Jumankekka että pää humisee, närästää, oksettaa jne jne.

Tämänhetkisen työsuhteeni aikana minua on kerran pyydetty lauantaiaamuksi töihin. Ei ollut edes polttavaa rahantarvetta, mutta minä hölmö suostuin silti. "Tänään ei reissuun. Tai no jos mennään, niin ei hirveitä kännejä eikä ainakaan valomerkkiin asti." Ja paskat. Sentään mitään uskomattomia kännejä en vetänyt, mutta sen verran tuhdit kuitenkin, että herätessä puoli kahdeksalta ei havainnointikyky ollut kovin hyvä. Pari ekaa tuntia meni aivan zombi-tilassa. Kunnon krapulapaskan vääntäminen kevensi oloa noin sata kiloa. Tuosta on tosin jo aikaa.


Eilinen vieraspelireissu kääntyi paluumatkalla melkoisen jyrkkään nousuun. Vielä Lahteen saapuessa olo oli ihan hyvä, mutta kaverin kämpillä yhden paukun kumottuani alkoi hapotus maximus. Heräsin aamulla asunnon haltijan sängystä - hän ei tosin onneksi ollut vierelläni - täysissä pukeissa, taskutkin tyhjentämättä ja kello ranteessa. Olin kuulemma heittäytynyt kesken rupattelun sohvalle sikiöasentoon torkkumaan ennen sänkyyn asti selviämistä.

Toisaalta tuo aikainen sammuminen oli ihan positiivinen juttu. Rahaa meni eilen muutenkin ihan kohtalaisesti, eikä jotakuinkin harkintakyvyttömässä tilassa oleva ihminen hirveästi säästele baarissa. Kaiken lisäksi pitkä uni saattoi pelastaa maailmanloppu-tunnelmaiselta krapulalta. Nyt on vain vähän hutera olo ja paskan maku suussa. Ei siis paha. Niin, ja ajatus kulkee erittäin takkuisesti.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
To-Pe-La meni ryypätessä, nyt on siis jonkinasteinen kanuuna. Vatsaa on vääntänyt niin vitusti koko päivän, onneksi alkaa pikkuhiljaa jo helpottamaan. Rahaakin on mennyt ihan kiitettävästi..

Ensi yö pelottaa, ei o kivaa mennä nukkumaan.
 

Jason26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Blackburn Rovers,Englanti, Tahko
Täällähän sitä jälleen kerran ollaan.

Tuli eilen nykäistyä kalsarikännit.
Piti olla vain sellanen ohut viipalointi, mutta se "vähän" karkasi.

Onhan taas kiva jysäri.....
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vahvasti meni taas eilisilta. Oltiin kaverin luona pelaamassa FIFA2005:sta ja ottamassa vähän bisseä. Sieltä oli sitten tarkoitus ajaa tyttöystävän kautta fillarilla kotiin, mutta matka ei onnistunut ihan nappiin. Oikeastaan ei ole hajuakaan mihin suuntaan kaverilta lähdin. Yritin oikaista jossain vaiheessa jonkun ojan yli, mutta kaaduin kyseiseen ojaan, ja vaatteet luonnollisesti aivan märät ja paskassa. Vähän ajan päästä huomasin olevani eksyksissä jossain Espoon lähiöhelvetissä, ja sitten vain ajoin johonkin suuntaan. Matkalla oli kyllä pakko soittaa naiselle, että en taida tänä iltana tulla. Jossain vaiheessa heitin sitten pakolliset turvat ja nyt naama näyttää siltä, että toinen puoli on kyntänyt asvaltissa. Onneksi koti lopulta löytyi, tosin aivan helvetin pitkän kiertotien jälkeen. Krapula ei kuitenkaan ole niitä pahimpia, vitutus kyllä on.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nih, nythän olen krapulan "pelkään etten kuolekkaan" -vaiheessa... tulis joku ja tappas, pääsis helpommalla.

Nordiksella myydään pahentunutta viinaa ja Rocksissa oli viimeviikkosia jäitä. Ei muuten näin huono olo voi tulla. Ei näin.

Oh, dear! (=suom. voi peura!)

edit: typo
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
Ei mitään kummempaa. Pari mängicolaa meni liikaa ja yöllä tein kuolemaa, mutta aamulla taas ihan perusolo.. Yllättävän pitkä krapulaton putki parhaillaan muutenkin menossa. Eilenkin tuli rikottua ihan liikaa krapulasääntöjä, mutta jotenkin onnistui taas luistamaan darraa pakoon. Toivottavasti hyvä onni ei hylkää jatkossakaan. Tästä on hyvä jatkaa!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Faija tuli kylään, meni pitkään, aamulla kaverin häät, en pystynyt lähtemään, muut ovat lähteneet, oksettaaa, illalla kyllä jatkoille, kuuntelen Stray Catseja ja Cavania. Jos niillä ei kanuuna lähde, niin v-tut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Frendi oli katsomassa jenkkijampan stand up -showta. Koomikko nauratti yleisöä sanomalla, että suomalaiset ovat ainoa kansa mikä suunnittelee krapulansakin menojen mukaan.

Ei pernaveikkoa ainakaan naurata moiset totuudet.

Tänään ei ole krapulaa, koska eilen oli pakko olla selvinpäin. Syy tähän epätavalliseen ratkaisuun oli pakon sanelema. Tänne pamahtaa parin tunnin päästä iso kööri muijan sukulaisia johonkin ihmeellisiin aikuisten tupaantuliaisiin. En ymmärrä, jotain tyttöjen hömpötyksiä taas. (Minulla ei ole sukulaisia mikä on pelkästään positiivinen asia.)

Näitä ei kestä muutenkaan, niin kauhistuttaakin miettiä, että olisi tämmöisissä bileissä darrassa ja himoitsisi kylmää tasoittavaa mihin ei olisi mitään mahdollisuuksia.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Tästä ei olo huonone. Eilen tuli liikaa juotua ja sen huomaa myös viestien tasossa kahdentoista maissa..
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Tänään on krapula. 47 tyhjää Koff/Karhu pulloa kertovat, että jotain on tapahtunut eilen. Muistatko sinä, Iceman. Sitä en tiedä miksi olen olemassa, mutta onneksi Koffin mäyräkoira heiluttaa iloisesti häntäänsä jääkaapissa.
 
Helpottaa jo vähän, mutta pää on edelleen aika saatanana kipeä, baarissa oli eilen kivaa ja tuli oltua valomerkkiin asti, mutta karu totuus paljastui tänään; Krapula ja lisäksi olen velkaa aika monelle, wittu!
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Ei saakuri, kertokaa niille pikkuäijille, jotka moukaroivat pääni sisällä lekoilla, että sunnuntai on lepopäivä! Ei silloin saa tehdä töitä...

Tosin mielummin kyllä kärsin tänään tästä olosta kuin huomenna töissä. Mutta tänään tulee taas vaihteeksi sanottua: "Mä en enää ikinä juo"... hah
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Taasa
Ei saakuri, kertokaa niille pikkuäijille, jotka moukaroivat pääni sisällä lekoilla, että sunnuntai on lepopäivä!
Mulla oli aamulla sama ongelma, mutta keksin siihen lääkkeen. Moukarointi vaatii tasapainoa ja minähän sitten päättelin, että vittuilen moukarimiehille. Calvados on vissiin niin liukastavaa ainetta, että nyt eivät pikku-ukot enää pysty moukaroimaan. Ovat todennäköisesti hokkarit ojossa pääkoppani sisällä ja minusta tämä on niille vähintäänkin oikein.

Mahdollisesta myöhemmästä kankkusesta syytän edelleenkin Kärppiä ja Jokereita. Ei meille saa piikkipaikkaa luovuttaa lauantaina, tää pitäisi jokaisen tietää.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meillä oli eilen "ilmaisen viinan päivä" ja tänään palaveri klo 8 aamulla. Ihmeen hyvin tässä silti on pärjätty. Ei varsinaisia kankkusoireita, mutta väsyttänyt on siitä asti kun söin ison hampurilaisen puolilta päivin.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittumainen darra ollut koko päivän. Jokohan sitä voisi yrittää jotain kiinteääkin ravintoa saada kurkustaan alas. Vatsalaukku on toistaiseksi ollut hieman yhteistyökyvytön..
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Keittoa tuli otettua sekä pe että la, ja vieläpä pihistelemättä, mutta darrasta ei oikein tietoakaan? Heräsin kahdeksan jälkeen aamulla pirteänä kuin peipponen, mikä on pirun outoa koska yleensä sunnuntait tulee nukuttua? Nälkäkin alkaa jo pukkaamaan päällensä, ei kai auta kun lähteä hakemaan läskiräpylää ählämeitä...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vedinpä sitten perseet ekan kerran kolmeen kuukauteen.
En voi suositella kenellekään. Aivan tuskainen olo ollut koko päivän.
Koneen ääressä on silti mennyt aika mukavasti.
En juonut tippakaan tuolla välillä, joten kunto lähti välillä.

Ruoka onneksi putosi alas jo aikaisin, niin vähän olo parani. Silti väsyttää ja olo on vetelä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Pullo viinaa ja pullo viskiä päälle kyytipojaksi. Metallimusiikkia ja moshausta. Nyt kärsitään seurauksista.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää olen huolestunut, kun 23-vuotiaana huomaan, että mitä vähemmän melkeinpä juon, sitä kettumaisempi seuraava päivä. Kunnolla kun juo, niin on sellainen perushuono-olo, mutta pienen tissuttelun seurauksena seuraava päivä tuntuu entistä veemäiseltä. Mikä kumma siinä on? Iän tuoma väsymyskö? Näin tapahtui viimeksi lauantaina, kun vedin pienet kalsarikännit edellisenä päivänä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Arnold
Mää olen huolestunut, kun 23-vuotiaana huomaan, että mitä vähemmän melkeinpä juon, sitä kettumaisempi seuraava päivä.

Sullahan on selkeä kettusyndrooma, joka on paikallispeleistä päässyt pahasti pinnalle. Isompi viinan määrä vaan "hautaa" nuo positiiviset ajatukset. Pienemmällä määrällä taas aamullakin totuus muistuu mieleen.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään on pitkästä aikaa ollut ihan helvetillisen järkyttävä olo eilisen ryyppyreissun jälkeen. Mitään en ole pystynyt syömään ja miltei koko päivä onkin mennyt punkan puolella. Olo on vieläkin todella huono ja kaiken huipuksi olen tänään luvannut mennä erään tytön kanssa syömään seitsemältä. On siinä hänellä varmaan hauskaa kun katsoo pahoinvoivaa meikäläistä, joka ei todennäköisesti edelleenkään pysty syömään juurikaan mitään.
 
En nyt taho millään lailla v****illa mutta kun jumala jako krapuloita tais meikäläinen olla riiamassa, kun ei oo minuun vielä IKINÄ tullut tuota tautia, No sen verra otan takaisin ett kun vedin ekat kännit ni pirjohan siinä rupes lentämään loppu illasta ja aamuula oli aika haljanen olo, mutta sillon taisin samallarysäyksellä tulla sille immuuniksi.
Turpaankin on meinannu pari kertaa tulla kun kavereitten kanssa heräillään "darra" aamuina ja olen kun en mitään olisi juonut edellisenä päivänä.
Mites muuten tämä uusi Outox juoma onko se toiminut kenelläkään ketjulaisella?
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Nyt alkaa ensimmäisiä normalisoitumisen merkkejä tuntua; pystyin jopa syömään äsken! Ottaa muuten aika hemmetin koville tuollainen neljän päivän ryyppäys jossa ei hetken taukoa tunneta.

Rahaa meni 400e, tilalle tuli morkkis. Mitenkähän olisi sen tipattoman tammikuun kanssa.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vittu, ei näin. Miten aikuinen ja kypsä ihminen toimii, huh. Näköjään se 17-vuotiaaksi taantuminen on helpompaa kuin kuvittelinkaan... Oli kyllä kivat synttärit, ei siinä mitään. Nyt on vain kuolema ja moraalinen krapula.

Paistaa valo ikkunasta sisälle huoneeseen
eilen oli fiilis nasta siitä joudun vastuuseen
aah, olo ankea on ja vihaan itseäin
aah, olen voimaton kun peilistä kasvot näen

Muistan kadulta vanhan juopon elämänsä tuhlanneen
tää vain leikkiä on parannuksen joskus teen
aah, puhu varovasti tai älä ollenkaan
aah, lähde nopeasti mistä sitten tulitkaan

Päivä kääntyy hämäräksi taas jotain hukkasin
kaikki muuttuu selvemmäksi kunpa joskus oppisin

Olen raato
kuin kuollut mut hengitän
entisestä sen tiedän selviän
on täällä taas turha sunnuntai
voiko turhemmaksi päivä enää tullakaan
vanha tuttu on turha sunnuntai
ehkä ensi viikolla nähdään uudestaan
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huomenta kaikille! Loistavaa herätä sunnuntaiaamuna pirteänä kahdeksan kieppeillä.

Nostankin tämän ihan vain teitä varten. Kjäh kjäh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös