Krapulaketju

  • 448 699
  • 1 745

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Master God
Ottaminen on aina perusteltua. Podetko huomenna krapulaa syyttäen Rottaa vai kenties jotain lähikaupungin anniskeluravintolaa?
"Vakaa" aikomukseni on jossain vaihessa iltaa siirtyä vinoilu- ja nälvimisravintola RotRat'in lauteille. Ja kun oikein tarkkaan ajattelen, niin paskaako tässä enää krapulassa kieriskelen, kun viinakin on kerran keksitty.

Ystävällisistä neuvoistanne ei voi ottaa kuin vaarin ja alankin siis tällä kellonlyömällä rakentamaan itselleni tukevaa humalaa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Myötätuntoa myös täältä Rontille

Kokeile reseptiä, jota suosittelin eräälle jorimalmsteenille hänen kysyessä "Kannattaako tonne mennä kun en enää Hämeenlinnaa niin tunne?".

Eli: Tilasta saa siedettävän käyttämällä juomaa nimeltä alkoholi sekä erilaisia laillisia tupakkatuotteita.

Jaksamista. Me ollaan kaikki sun takana.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Viestin lähetti Rontti
"Vakaa" aikomukseni on jossain vaihessa iltaa siirtyä vinoilu- ja nälvimisravintola RotRat'in lauteille. Ja kun oikein tarkkaan ajattelen, niin paskaako tässä enää krapulassa kieriskelen, kun viinakin on kerran keksitty.

Ystävällisistä neuvoistanne ei voi ottaa kuin vaarin ja alankin siis tällä kellonlyömällä rakentamaan itselleni tukevaa humalaa.
Tuo Vinoilu- ja nälvimisravintola on melkein yhtä hyvä kuin itse keksimäni Pöyhkeily- ja pintaliito-. Oli siinä ja tässä, etten purskauttanut olveja näppäimistölle. Pitääkin ehdottaa nimen tarkentamista tuolle Paturinkulman entiselle asukille. Sopii nimittäin siinä määrin hyvin tämän kylän imagoon.

Edit: Olin nimittäin jostain syystä juuri ajatettelemassa koulukavereripiirini välisiä keskusteluja lukioaikoina (niin niin, ei mulla mitään kavereita ole). Jos niistä keskusteluista jättää vittuilut pois, niin A4:lle jää jäljelle otsikko "Keskustelut 1994-97"
 
Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Uusinta uutta wanhalta mantereelta!

Viestin lähetti mikkoz
Vaihtoehtona on myöskin:

Uusinta uutta euroopasta SYÖMINEN.

Kokeile syömistä!

Niin, itse päädyn modifoimaan tätä sanomaa, sanomalla näin:

Uusinta uutta Euroopasta: Juominen! Nyt ruipelo Saarenmaata huiviin!

Täältä tähän
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Krapulassa pitää hoitaa pano ja jano, muut asiat kyllä lutviintuvat sen jälkeen.
Kebab ranskalaisilla ja tonnikalasipulipitsa bissen kanssa kruunaavat hyvästit kanuunalle, joka pamauttaa kiukkuisena oven perässään saapuakseen aamulla surkeana ruikuttamaan kotiin pääsyä. Sitten sama uudestaan.
 
Traagista. Silloin kun oli teini, voi juoda monena iltana (päivänä? yönä?) peräkkäin, eikä crapulaa näkynyt. Huomenna ikää tulee taas vuosi, (21 yhteensä sitten) ja se näkyy.. Pepsiä ja Buracapseja, enköhän muutaman tunnin kuluttua jaksa jo kävellä vähän.. Tai vaikka seisoa.
Miten käy 5 vuoden kuluttua? Nyyh, pitääkö heittää hyvästit kossulle?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti adamantium_nail
Miten käy 5 vuoden kuluttua? Nyyh, pitääkö heittää hyvästit kossulle?

Ei pidä. Pikku neuvo "vanhalta".

Ryyppyillan jälkeisenä aamuyönä, kun heräät, älä tee mitään, älä edes ajattele, ennen, kun olet juonut yhden täyden pullon keskiolutta, jos olet tupakkamies vedät savut ja juot toisen pullon keskiolutta, sen jälkeen voi taas nukkua muutoman tunnin ja olo petraantuu kummasti.
 

Aina Pata

Jäsen
Viestin lähetti Olkku
Ryyppyillan jälkeisenä aamuyönä, kun heräät, älä tee mitään, älä edes ajattele, ennen, kun olet juonut yhden täyden pullon keskiolutta, jos olet tupakkamies vedät savut ja juot toisen pullon keskiolutta, sen jälkeen voi taas nukkua muutoman tunnin ja olo petraantuu kummasti.

Itselleni parhaiten maistuu tällainen hiilihapoton vaihtoehto eli pullo auki hyvissä ajoin sinne sängyn alle tahi viereen. Mun on ainakin helpompi juoda hiilihapotonta siinä kohdassa systeemiä.
Siinä sitten kun alkavat vasarat otsalohkoa takoa niin käsi sinne sängyn alle eikä vieressä mahdollisesti makaavan naispuolisen henkilön toosaan päin. Eli asiat tärkeysjärjestykseen tai jotain.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ei saatana. Linnanmäki- Kallio-Punavuori-Kauppatori-Puistola. Nyt loppu!
 
Vai että kun herää niin kaljaa pitäs juua? En o kyllä teini-iän jälkeen siihen koskenut.. Jotkut puhuu että vettä pitäs juua, mutta ei toimi. Pois tulee. Ja röökistä tuntuu että on aina vaan enemmän humalassa. o_O
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Vittu! Eikö tämä olo helpota koskaan? Keskiviikkona dokasin Sleeppareiden keikalla ja nyt on kauhee morkkis ja jalat ihan saatanan kipeet.....

Kaverit lähettelee tekstareita ja kertoilevat mitä on tapahtunnu! Ja mua vittu kiinostaa pätkääkään mitä on tapahtunnu! Sen muistan,että ilman vaatteita tuli bogoiltua, mutta enempää en sit haluis tietääkkää.

Mihin on hävinny se "turnaus kestävyys"? Tää on järkyttävää huomata, et kun 40 lähenee, niin voimat vähenee...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huhhuh! Eilen tuli taas vedettyä viinaa, niin että maksa paukkui. Tunnen olevani vieläkin kännissä ja krapula ikään kuin tekee vasta tuloaan. Tänään olisi tarkoitus käydä katsastamassa Jazz-meininki, kännissä tietenkin. Pitäisi varmaan harjoittaa ennalta ehkäisevää toimintaa krapulan välttämiseksi, mutta en jaksa...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kolme päivää Tammerfestia takana ja pientä krapulan oiretta ilmassa. Ei tosin mitään ylivoimaista, vaikka eilen tulikin oltua aika suhteellisen humalassa. Kohta pitäisi lähteä Ratinaa kohti. Ehkä pari kaljaa ensin naamaan, tai sitten paikan päällä. Illalla baariin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Ehhehe. Krapulantorjuntaan lähdin jo hyvissä ajoin, keppanan ja konjakin voimin. Konu menee helpommin alas kun laittaa lasiin pari jääpalaa. Nyt juuri kikkailen sillä välillä että jatkaako vai meneekö nukkumaan...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Ehhehe. Krapulantorjuntaan lähdin jo hyvissä ajoin, keppanan ja konjakin voimin. Konu menee helpommin alas kun laittaa lasiin pari jääpalaa.

Konjakki ja kalja? Nyt rupesi yrjöttämään, vaikka ei ole edes kankkunen päällä. Nämä ovat sitten ilmeisesti näitä makuasioita, joista ei oikein voi kiistellä. Niinkuin tämäkin: isälläni oli tapana hoitaa krapulaa siten, että hän rikkoi pari kananmunaa pitkään lasiin - sekoitti sitten hyvin ja lisäsi sekaan tilkan konjamiinia. Ei menisi minun kurkustani alas tulematta samantien ylös.
 
Helvetti. Tuli tuossa perjantaina klo 13.00 aloiteltua juominen ja toimintaa olikin sitten eilisiltaan saakka. Nyt olen vielä pienissä, mutta pelottaa vitusti kohtapuolin iskevä kanuuna. Voi tulla hirmuinen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jo voiton puolella.

Naiminen ja syöminen hoidettu, ehkä maailmankaikkeuden paskin leffa kepun kera takana. Toinen leffa (toivottavast parempi) vielä jäljellä toisen keppanan kera.

Ehkä tämä tästä.
 

Miguel

Jäsen
Älkää muuten ikinä menkö Linnanmäen laitteisiin pienessäkään kankkusessa. Eilinen dagen efter oli pientä aamupäänsärkyä lukuun ottamatta oireeton, mutta härveleissä alkoikin sitten mahassa pyöriä epäilyttävän paljon. Eikä joistakin laitteista päälle jäänyt huimaus kadonnut aina ihan hetkessä.

Olen aina ennen mennyt laitteesta toiseen huoletta. Edellisestä käynnistä taisi olla kolme vuotta. Tuskin toleranssi on siinä ajassa mihinkään kadonnut.

En suosittele kokeilua.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni on ollut aika ikävä olo eilisistä ystäväni polttareista johtuen. Vivahteikkaana lisänä on täysin liekeissä oleva rekku-osasto. Kolme kertaa olen joutunut istahtamaan pöntölle ja joka kerta on tullut itku, huuto ja kirosanoja.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ei saatana.

On se vaan kumma juttu, että krapula tulee vain joskus ja kun tulee, niin tulee kunnolla. Valkosipulia tuli kyllä vedettyä ja sekin haisee varmaan viikon. Noh, pysyypä eukko vähän kauempana edes joskus, heh. Mutta etanat on hyviä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei hemmetti, koska mulla on viimeksi ollut krapula sanan varsinaisessa merkityksessä heti aamulla herätessä? No nyt ainakin on. Huh huh, sitä se teettää, kun lähtee jazzkadulle vitosvaihde silmässä. Jotain positiivista tässä krapulassa on se, että on mulla pahempiakin oloja ollut. Sentään!
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lisää viinaa?, silmät liikkuu?

Olen koko päivän yrittänyt torjua tätä huonoa elämää. Mutta edelleenkin tuntuu siltä kun joku yrittäs kaivaa puukolla takaraivoa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Perhana, eilen sitten oli sellainen karpula, ettei ole ennen ollut. Mitään maata järisyttävää pahoinvointia tai päänsärkyä ei ollut, mutta se perhana ei meinannut millään mennä ohi. Ja kun meni, niin jäljelle jäi sekainen vatsa.

Taidanpa jatkossa pitää huolen siitä, etten hanki moista enää riesakseni. Ei se ole kivaa.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Hinataanpa tätäkin välillä ylös. Kämppä on sitten taas sen näköisessä kunnossa, että ilmeisesti täällä on eilen illalla hieman nautiskeltu alkoholia. Ja olokin on kyllä sen mukainen, eli kyllä tässä pienestä krapulasta kärsitään. Onneksi ei mikään järisyttävä kankkunen ole kuitenkaan. Kohta alkaa olon parantaminen Valioliigan seuraamisen ja roskaruoan mättämisen muodossa. Illalla sitten ilmeisesti taas meno jatkuu.
 
Oikeastaan minulla ei edes ole krapula. Vaikka suht antaumuksella alkoholin saloihin eilen keskityinkin. Oli muuten vasta yhdeksäs kerta viimeiseen kahteentoista päivään, liekö siinä syy. Krapulatonttu on menettänyt toivonsa.

Todella väkinäiseksi on mennyt tämä juominen. Viina ei mene enää kunnolla päähän eikä ole edes kovin hauskaa, mutta silti sitä on vaan otettava.

Voisi panna korkin kiinni ainakin pariksi viikoksi. Ehkä pidemmäksikin aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös