Krapulaketju

  • 446 524
  • 1 745
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
On kyllä ketjun mukanen olo... Eikä oo ees kunnon loivaria. Kaks pulloo halpaa kuaharia olis. Kauppaan en uskalla.
 
K

Kiekkokatsoja

Heräsin aikaisin tänään. Varmuuden vuoksi otin heti aamulla sängyssä keskioluen. Ei ollut oikein muistikuvaa, että kuinka paljon tuli illalla otettua. Loiventaisin lisääkin, mutta joudun iltapv lopussa ajamaan autoa, niin en voi.
Aamukalja on haihtunut päästä jo aikaa sitten, nyt pukkaa päälle pientä väsymystä, ja krapulan tynkää.
Muijalla tilanne on heikompi, joten koen että olen onnellinen vähäisestä krapula olostani.
Illalla "karvakäsipizzaa", ja muutama kylmä keskiolut. Sitä odotellessa..
Onko sulla krapula? Miten korjailet krapulaasi, vaiko kärsitkö sen suosiolla pois?
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Joooooo on darra. Meni neljään asti työporukan pikkujouluis (joooo ihan vitun laitonta, koronaa levitellään vastuuttomasti). Ehkä viinilasin otan kunhan tässä pääsee sängystä ylös. Taidan myös heti klo 12 tilata kebulasta perhepizzan tuplajuustolla. Nyt on tukka kipee.
 

lihaani

Jäsen
Kyllähän sakaritenori Frederikin resepti on edelleenkin pätevä:
- jääkylmä kalja ja rivakka suihinotto auttaa tukevaankin darraan!
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Kyllähän sakaritenori Frederikin resepti on edelleenkin pätevä:
- jääkylmä kalja ja rivakka suihinotto auttaa tukevaankin darraan!
Kylmää kaljaa on tullut kokeiltua ja toistakin kyllä, tosin vain vastaanottavana osapuolena, antavana en usko auttavan oloon (ilman krapulaakaan)...
 
Viimeksi muokattu:

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän sakaritenori Frederikin resepti on edelleenkin pätevä:
- jääkylmä kalja ja rivakka suihinotto auttaa tukevaankin darraan!
Ettei ketään nyt ymmärrä tätä väärin, niin olihan tämä niin, että krapulasta kärsivä juo kaljaa samalla kun saa suihinoton? Tämän meinaan voi ymmärtää myös toisinpäin…
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Join perjantaina ja lauantaina ”vähän” kaljaa. Ärsyttää vaan, että krapula ei vieläkään hellitä. Sunnuntaina illalla tuli oksennusta, eikä pystynyt syömään, eilinen meni ihan koomassa ja nyt tuntuu, että olo on helpottunut hieman, mutta vaan tosi vähän. Ei krapula mulla normaalisti näin pahana kestä kolmea päivää.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Join perjantaina ja lauantaina ”vähän” kaljaa. Ärsyttää vaan, että krapula ei vieläkään hellitä. Sunnuntaina illalla tuli oksennusta, eikä pystynyt syömään, eilinen meni ihan koomassa ja nyt tuntuu, että olo on helpottunut hieman, mutta vaan tosi vähän. Ei krapula mulla normaalisti näin pahana kestä kolmea päivää.

Ootko tulossa vanhaksi?

Itse olen 36-vuotias ja viinapää heikkenee vuosi vuodelta. Nykyään pelkällä oluella saan muistin pätkimään.

Perjantaina oli duunin pippalot ja tuli kiskottua joku 13-15 annosta alkoholia. Kyllä noista sellaisella puoleen päivään asti kestävällä darralla selviää. Univajeesta palautuminen kestää yllättävän monta päivää. Kahden päivän kiskomista en enää edes viitsi suunnitella, kärsii arki lapsen kanssa ja työviikko sen verran pahasti.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itse en koe, että viinapää heikkenee, mutta näin vanhentuvana (jotain 35 ja 40 väliltä) huomaa, kuinka unenlaatu kärsii ihan paristakin oluesta. Aamulla huomaa, että nukkuma-asento on ollut päin sitä jotain ja tuo saa aikaan sen, että vähän huippaa ja koko päivän on aika tsippi. Pahaa oloa ei muuten tule.

Joo joo, heikkenee se viinapää, tai siis ihan kaljapää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yli puoleen vuoteen ei ole näköjään kenelläkään ollut krapulaa.

Mutta ei hätää: nyt on!

Juopottelut @Czescku'n kanssa yli kolmeen kostautuivat. @MegaForce ja @Punamusta älysivät lopettaa aikaisemmin.
 

MegaForce

Jäsen
Yli puoleen vuoteen ei ole näköjään kenelläkään ollut krapulaa.

Mutta ei hätää: nyt on!

Juopottelut @Czescku'n kanssa yli kolmeen kostautuivat. @MegaForce ja @Punamusta älysivät lopettaa aikaisemmin.
Näin vuoden ja kuuden päivän jälkeen ainakin yhdellä tägätyistä tällä hetkellä basso soi päässä särisevänä, hissipoika tulossa ylös ja olo on kuin taksin lattia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös