Krapulaketju

  • 446 269
  • 1 745

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo-o... koska ei ihan hetkeen ole tullut juopoteltua, ajattelin korjata asian. Perjantaina kaupan kautta kotio ja mukaan tarttui olutta, viskiä, yksi siideri ja kauhia kasa röökiä. Siinäpä se perjantai menikin sitten hiljalleen humaltuessa. Lauantaina oli ihan hyvä olo, joten päättelin että olen sivistynyt ryyppymies.

Tästä rohkaistuneena päätin sitten viettää koko lauantain kännissä ettei ihan nysväksi luulla. Huomasin siinä illan tullen, että multahan alkaa viinakset loppua. Täälläpäin maailmaa sitä kuitenkin saa 24/7 ja ihan tuosta kulman takaa maitokaupasta. Samassa hämyiseen päähäni muistui myös anopin kämpille jättämäni pullo luumuviinaa. Ja mars anopille "kukkia kastelemaan".

Sunnuntaina heräsin kirkkaaseen auringonpaisteeseen ja kissan perseeseen naamani edessä. Ei sillä katilla ollut edes nälkä - kunhan tuli vittuilemaan kun huomasi että uikutan kuin kissanpentu. Neliveto ei onneksi ollut vielä hajonnut, joten vessa kutsui. Koko sunnuntai menikin sitten kahvia keitellessä ja välillä oli jopa jotain syöntiyrityksiä. Tuuli kävi kyllä läpi pään vielä tänäänkin, mutta krapula on voitettu. Ens kerralla pitää jouda enemmän, kun ei tästä nyt ollut kovin paljon haastetta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Aivan karmea kanuuna ollut jo kolmatta päivää. Josko huomenna jo helpottais niin ei jäis tämmöseksi "vajakiksi".
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Joo-o... koska ei ihan hetkeen ole tullut juopoteltua, ajattelin korjata asian. Perjantaina kaupan kautta kotio ja mukaan tarttui olutta, viskiä, yksi siideri ja kauhia kasa röökiä. Siinäpä se perjantai menikin sitten hiljalleen humaltuessa. Lauantaina oli ihan hyvä olo, joten päättelin että olen sivistynyt ryyppymies.

Tästä rohkaistuneena päätin sitten viettää koko lauantain kännissä ettei ihan nysväksi luulla. Huomasin siinä illan tullen, että multahan alkaa viinakset loppua. Täälläpäin maailmaa sitä kuitenkin saa 24/7 ja ihan tuosta kulman takaa maitokaupasta. Samassa hämyiseen päähäni muistui myös anopin kämpille jättämäni pullo luumuviinaa. Ja mars anopille "kukkia kastelemaan".

Sunnuntaina heräsin kirkkaaseen auringonpaisteeseen ja kissan perseeseen naamani edessä. Ei sillä katilla ollut edes nälkä - kunhan tuli vittuilemaan kun huomasi että uikutan kuin kissanpentu. Neliveto ei onneksi ollut vielä hajonnut, joten vessa kutsui. Koko sunnuntai menikin sitten kahvia keitellessä ja välillä oli jopa jotain syöntiyrityksiä. Tuuli kävi kyllä läpi pään vielä tänäänkin, mutta krapula on voitettu. Ens kerralla pitää jouda enemmän, kun ei tästä nyt ollut kovin paljon haastetta.
Onko luumuviinana kenties jonkinasteen kulttimaineen saanut Slivovits? :D

Itselle tuota on kuvailtu saatesanoin "rotanmyrkkykin on paremman makuista"
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko luumuviinana kenties jonkinasteen kulttimaineen saanut Slivovits? :D

Itselle tuota on kuvailtu saatesanoin "rotanmyrkkykin on paremman makuista"

Jep sitä samaa myrkkyä eri nimellä. Oon mä pahempaakin juonut, mutta ei sitä nyt ihan janoonsa viitti kyllä.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Mahtavaa että ketju valunut näin alas. Ilmeisesti jatkoaikalaisilla ei ole ollut krapulaa aikoihin. Iso käsi!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Eihän kunnon krapulassa nettiin mitään kirjoiteta. Eilen oli joo kiitos ennenaikaisten isänpäiväjuhlien ja viskin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Itsellä ei ole krapulaa kun olin eilen selvinpäin ja kuskina. Miehellä on kamala kankkunen enkä muista milloin olen nähnyt miestäni niin humalassa kuin eilen. Kyllä hän on tänään on krapulapäissään ollut sitä mieltä että joku oli terästänyt hänen juomiaan. Mutta minä luulen että vähän sitä, maistan tuota, ei viitsi kieltäytyä kun tarjotaan aiheuttaa sen että oli tullut juotua krapulaan asti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kärsin miehekkäästi krapulan ja aloitin oluen ottamisen vasta silloin, kun krapula oli jo hellittänyt. Pitäähän nämä loput pois juoda, eilinen ei ollut optimaalinen suoritus, kun juomaa jäi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tänne nyt niitä avautumisia. Päivän aikana sitten jahka iltapäivällä heräätte. Tässä nyt pitää surkean elämäni iloksi tänään yhtenä kansallisena krapulapäivänä saada lukea muiden kärsimyksestä. Ensioireisiin voisin toki lukea täältä vaikkapa omia vanhoja viestejäni, mutta kyllähän krapulaseuranta on kuin urheilussa, liveseurantana nauttii parhaiten.

En ryypännyt eilen. Sori, jos joku jo innostui, että pääsee lukemaan krapulakärsimyksestä.
 
K

Kiekkokatsoja

Tänne nyt niitä avautumisia. Päivän aikana sitten jahka iltapäivällä heräätte. Tässä nyt pitää surkean elämäni iloksi tänään yhtenä kansallisena krapulapäivänä saada lukea muiden kärsimyksestä. Ensioireisiin voisin toki lukea täältä vaikkapa omia vanhoja viestejäni, mutta kyllähän krapulaseuranta on kuin urheilussa, liveseurantana nauttii parhaiten.

En ryypännyt eilen. Sori, jos joku jo innostui, että pääsee lukemaan krapulakärsimyksestä.
Ei oo krapulaa, kun olin tipatta. Kohtapuolin menen ulos.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei oo krapulaa, kun olin tipatta. Kohtapuolin menen ulos.

Hyvä sulle. Mulla on darraa sun puolestakin.

Saatana tuli juotua kyllä tämän vuoden luumuviinat jo viime yönä. Tais mennä melkein litra, ja olo on sen mukainen. Sain yhden kahvin alas ja sen jälkeen istuin vessassa tunnin. Tästä se lähtee!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oli niin kauhea olo koko päivän, että piti näin illansuussa ottaa pari loiventavaa. Sinänsä jännää, koska en juonut eilen mitenkään hirveästi omalla asteikollani. Litra viiniä ja muutama lonkero. Kun oli myös lapsia mestoilla, niin ei viitsinyt hirveästi tintata. Aamulla pitäisi mennä töihin, mutta taidan vielä hakea vähän juotavaa Alepasta. Onhan sinne aamuun aikaa, eikä siellä töissä ketään ole.
 

A Siente

Jäsen
Oli harvinainen kahden päivän krapula. Muistaakseni lauantaina lopetin juomisen. Sunnuntaistakaan ei ole mitään muistikuvaa. Eilen pystyi jo pari ruisleipää syömään ja oli jotain elämisen merkkejä havaittavissa. Teki ihan hyvää syödä tänään pitsaa, alkaa elämä voittamaan.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Krapula on vain olotila ja sen kanssa on elettävä. Tällä hetkellä ajattelen kyllä toisin.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Tulipa mieleen tästä ketjusta, että edellisestä krapulasta on aikaa ihan saatanan kauan. Tai siis kun dokasin itteni teholle pari vuotta sitten ja makasin 2 viikkoa haimatulehduksen takia osastolla, niin tuli päätettyä, että tää oli tässä. Tämän jälkeen ei enää ikinä krapulaa. Hyvin on pitänyt. Ei meinaan oo juurikaan ikävä niitä olotiloja. Hyi vittu.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulipa mieleen tästä ketjusta, että edellisestä krapulasta on aikaa ihan saatanan kauan. Tai siis kun dokasin itteni teholle pari vuotta sitten ja makasin 2 viikkoa haimatulehduksen takia osastolla, niin tuli päätettyä, että tää oli tässä. Tämän jälkeen ei enää ikinä krapulaa. Hyvin on pitänyt. Ei meinaan oo juurikaan ikävä niitä olotiloja. Hyi vittu.
Etkös sinä ainakin Matti Nykästä käsittelevässä ketjussa kertonut olleesi sairaalassa kaksi päivää?
Muistelen vaan.
Toki se käsittääkseni uusii helposti.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Etkös sinä ainakin Matti Nykästä käsittelevässä ketjussa kertonut olleesi sairaalassa kaksi päivää?
Muistelen vaan.
Toki se käsittääkseni uusii helposti.
Sitten on tullu kirjoitusvirhe/ajatuskatkos. Haimatulehdus kun iskee niin kyllä siinä viikko menee jo ensin teholla. Sitten siirretään johonkin "rauhallisempaan" osastoon
 
Viimeksi muokattu:

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Hohhoijaa alkaa elämä taas voittamaan. Krapula yhdistettynä johonkin kivaan pikku ärhäkkääseen vatsatautiin veti tänään olon aika veltoksi.
Aikasin tuli törpöttely lopetettua ja himaan jo kahdelta, kuudelta ylös oksentamaan pariksi tunniksi.
Tehotyhjennyksen jälkeen maitohappobakteereja + mustikkakeittoa napaan ja kuuden tunnin köllöt, toimiva resepti kun nyt näyttää olo tasaantuvan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tänään meinasi tulla krapula, mutta onnistuneella torjunnalla vihollinen saatiin kukistettua. Pitää kyllä it-tykit ladata taas huomiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös