Kulttimörkö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP ja maajoukkueet
Itse olen ollut siinä käsityksessä, että sopimus purkautui yksipuolisesti luopion leirin toimesta. Siitä syystä JYP ei suostunut, ilman korvausta, antamaan vapaita siirtopapereita. Tuota korvausta JYP ei missään vaiheessa saanut eikä siksi siirtopapereita suostuttu allekirjoittamaan.Sopimus oli purettu ja sen jälkeen JYP eväsi mahdollisuuden työskennellä muualla epäämällä siirtoluvan. Olisin itse tehnyt aivan saman tulkinnan välimiehenä, vaikka tommonen pelleily Kovasen puolelta vituttaakin.
Itse voin kyllä aivan rehellisesti myöntää että olen tästä asiasta niin perkeleen vihainen. Ensinnäkin, joukkueen silloinen kapteeni tekee tuollaisen tempun joka ei sovi meikäläisen oikeudentajuun. Toisekseen, tämä antaa lisää bensaa liekkeihin, kyseessä oli pelaaja joka teki tuon tempun omalle suosikkijoukkueelleni. Toki olisin suoraan sanottuna noin yleisestikin kyrpiintynyt jos tämä tapaus olisi sattunut jonkun toisen sm-liigajoukkueelle ja tempun olisi tehnyt tuon joukkueen silloinen kapteeni. Kolmanneksi, tämä ratkaisu ei toimi meikäläisen oikeustajunnalla.
Haluan kuitenkin korostaa ettei mielestäni JYP ole tässä tapauksessa se puhdas pulmunen, vaan ollaan siellä toimiston suunnallakin oltu vittuimaisia luopion leiriin. Se vaan oli minun mielestäni kuitenkin ansaittua. Eli summa summarum, olisin ollut aivan hyvin tyytyväinen siihen jos senttiäkään ei olisi lopulta liikkunut suuntaan tai toiseen.