Grome kirjoitti:Hmm... Voi jumaliste. Arvatkaa kuka on tänään Uutisvuodossa.
Stevie kirjoitti:Ihan hyvän keikan jätkät heitti eilen Tampereella, takuuvarmaa kt:ta. Jengi ei kyllä ollut täysin messissä, uusia biisejä tuli aikalailla
morningstar kirjoitti:Kertokaa toki ulkomailla asustavalle, miten Hynynen esiintyi Uutisvuodossa. Tuliko tylyä läppää? Heittikö Tervo jotain osuvaa? Ei kai Jouni sammunut niin kuin joku vuosi sitten telkkarin chatissä?
krobbe kirjoitti:pitäisköhän kuunnella Kotiteollisuuden musiikkia joskus?
krobbe kirjoitti:Orkesteri nimeltä Kotiteollisuus on jäänyt minulle täysin tuntemattomaksi, mutta Uutisvuodon seuraan joka kerta kun siihen on tilaisuus.
Tämä pitkähiuksinen kaveri, ilmeisesti sitten Hynynen, antoi minulle ensi alkuun ohjelmassa itsestään tylsän kuvan. Ohjelman edetessä Hynynen sai vihdoin puheenvuoron näiltä vakiomoottoriturvilta, ja kas kummaa, jätkähän osoittautu todella teräväksi tarinaniskijäksi. Ei tarvinnut pojan hävetä tippakaan juttujensa tasoa kontra Tervo ja Taberman. Erittäin hauskaa ja nokkelaa läppää irtosi helpon tuntuisesti.
Kaiken kaikkiaan todella miellyttävä tuttavuus, terävä, nokkela ja hauska kaveri tämä Hynynen, pitäisköhän kuunnella Kotiteollisuuden musiikkia joskus?
Zuppana kirjoitti:ihmettelen helvetisti, jos et oikeasti ole yhtään tietoinen Kotiteollisuudesta. KT on ollut nimittäin reilusti esillä mediassa lähiviikkoina uuden levyn takia...
morningstar kirjoitti:Ei kai Jouni sammunut niin kuin joku vuosi sitten telkkarin chatissä?
morningstar kirjoitti:Ei kai Jouni sammunut niin kuin joku vuosi sitten telkkarin chatissä?
Heti kärkeen on myönnettävä, että itse en ole nähnyt. Itse näin Hynysen toisessa chatissä, jossa juontaja kyseli häneltä tapahtuneesta. Oliko se niin että Subin chatissä se oli sammunut, ja kolmosen chatissä se puhui siitä. Tai sitten toisin päin. Aikaa tapauksesta on ehkä neljä, viisi vuotta, ja se tapahtui muistaakseni vapun aikaan. Onhan tuo voinut useammallekin rokkarille tapahtua. Sattuuhan heille.Red Devil kirjoitti:Onko Hynysellekin käynyt näin, itse olen nähnyt kun Diablon Nygård puhui aikansa sekavia kunnes sammui sohvalle.
morningstar kirjoitti:Kokeilin juuri, löytyisikö Youtubesta tuota pätkää, mutta ei ainakaan minun hakusanoillani.
Kyllä se Hynynen sinne takahuoneen sohvalle sammui lähetyksen aikana. Pojilta lähti ns. mopo käsistä, oli aika villiä menoa. Loistavaa viihdettä siis.pernaveikko kirjoitti:DVD:llä on (muistaakseni MTV:n) chatista, missä Hynynen on melkoisesti mäyrää nauttineena. Sammumista siitä ei taida käydä ilmi, mutta ei mikään varsinainen ihme, jos siinä on niinkin päässyt käymään..
Juu, tosin voidaan kyllä spekuloida sillä miten hallittu tuo mopon keuliminen lopulta oli. Enpä usko että tehokaksikon oli tarkoituskaan ihan korrekteimmalla mahdollisella tavalla esiintyä.Murmeli kirjoitti:Kyllä se Hynynen sinne takahuoneen sohvalle sammui lähetyksen aikana. Pojilta lähti ns. mopo käsistä, oli aika villiä menoa. Loistavaa viihdettä siis.
Ehdottomasti näin. KT:n "imago" on ollut alusta alkaen epäkorrektius, eikä poikia salonkikelpoisena osaisi enää arvostaakaan...Andrej kirjoitti:Juu, tosin voidaan kyllä spekuloida sillä miten hallittu tuo mopon keuliminen lopulta oli. Enpä usko että tehokaksikon oli tarkoituskaan ihan korrekteimmalla mahdollisella tavalla esiintyä.
vision kirjoitti:Hieman pelotti millainen levy kotiteollisuudelta on tulossa kun Hynysen kehuttiin oikein oppineen laulamaan ja kauhulla odottelin onko levy täynnä arkunnaulan kertosäkeen kaltaista vollottamista mutta levy yllättää positiivisesti. Hynynen on tosiaan oppinut hieman laulamaan ja toimii mainiosti. Parasta sitten kuolleen kukan sanon minä.
KingNothing kirjoitti:Ja sitä minä kyselisin että mihinköhän aikaan Tavastialla soitto alkaa, lauantaina menossa olen.
Theone kirjoitti:mun mielestä taas tomusta ja tuhkasta alko alamäki... mutta makunsa kullakin...
Etelä-Saimaan jutussa muistaakseni sanottiin, että Holopainen on mukana koko tämän syksyn kiertueen lukuun ottamatta neljää viimeistä keikkaa, joiden aikana menee nauhoittamaan Nightwishille uutta matskua.avatar kirjoitti:edit: Ai niin, tuntui vähän kummalta katsoa, kun Holopaisen Tuomas oli soittamassa koskettimia keikalla. Kuuleman mukaan on ollut messissä muuallakin tässä syksyn mittaan?