Tästä herääkin kysymys onko Kotiteollisuudelta ideat lopussa kun pitää vanhoja biisejä kierrättää uusilla sanoilla. Ainakaan ei voi puhua mistään suuresta uudistumisesta. Tosin en todellakaan ole kuullut kuin tuon yhden biisin, toivottavasti loput levystä ei ole samanlaista vanhan kertausta. [/B]
Kerro bändi jonka kappaleet eivät joskus toista itseään?Viestin lähetti Stavjana
Tästä herääkin kysymys onko Kotiteollisuudelta ideat lopussa kun pitää vanhoja biisejä kierrättää uusilla sanoilla. Ainakaan ei voi puhua mistään suuresta uudistumisesta. Tosin en todellakaan ole kuullut kuin tuon yhden biisin, toivottavasti loput levystä ei ole samanlaista vanhan kertausta.
Ehkäpä. Tällä hetkellä biisi kolisee mulle aivat täysillä, mutta mä oonkin aina 'piilodiggaillu' Therapya, vaikka vaan yksi levy jostain syystä löytyykin. Kertosäe on vaan jotenkin niin osuva ja loistava.Viestin lähetti Murmeli
Ainoa pieni miinus on se, että Minä olen -perusriffi kuulostaa Therapylta ja muutenkin tuntuu vähän "massapiisiltä".