Kotiteollisuus - Helvetistä itään

  • 6 313
  • 51

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viestin lähetti Lakaisija
No perkele, mää kun olin jossain vaiheessa kesää lukevinani tuolta Kotiteollisuuden sivuilta, että nauhoittivat tuon Satu Peikoista ja että se saattapi tulla syksyn aikana julkaistavalle Kultalusikka singlelle.
Voin tietysti tapani mukaan olla väärässä, joten enpä sano asiasta sen enempää.

Lainattua Kotiteollisuuden sivuilta:
Kotiteollisuuden keikka Imatran Big Band -festareilla lauantaina 3.7.2004 äänitetään ja kuvataan. Joten mahdollisimman kovaäänisiä urpoja paikalle ihan vitusti, kiitos! Ai niin, eihän meidän keikoilla muita käykään...

Ja aiemmin mainittiin vain, että sinkulle saattaa tulla muutama live veto kesän festareilta. Ei siinä, en tosiaan olisi laittanut pahakseni jos Satu Peikosta olisi sinkulle ilmestynyt, sen verran hieno kipale. Varsinkin kun kansa on tuntunut hehkuttavan tätä vetoa Yrjänän kanssa. Itse olen aina ollut KT:n keikoilla missä ei ole esitelty mitään spesiaalia, prkl!=)
 
Sinkku tuli hommattua ja onhan se kolmen ja puolen euron väärti selkeästi.

Kultalusikka ei hirveästi säväyttänyt, mielestäni biisi voisi toimia paremmin osana albumikokonaisuutta, noin irrallaan kappale ei hirveämmin värisytä. Kuitenkin selkeästi parempi biisi kuin Helvetistä Itään -levyn heikoimmat vedot.

Pitää muuten ottaa hieman takaisin tuosta aiemmasta lausunnostani livebiisivalintoja koskien, kyllähän tämän sinkulan Virret Soi -versiointi ihan paikkaansa puolustaa. Kovalla temmolla (vai tempolla) ukot vetävät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös