Koska sait ekan kerran "eks tiä"?

  • 48 953
  • 259

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Tuli vaan mieleeni oman kullan maniin vaihtoketjua lueskellessani.

Itse olin uran huipulla 14-vuotiaana. Pantiin Vinettopullo puoliksi ja hiio hoo! En ollut mielestäni yhtään liian nuori, joskin kömpelö ja teknisesti sohelo.

Jos saisin hoitaa homman uudelleen, niin toivoisin että olisin saanut asiasta enemmän tietoa koulussa. Siis muutakin kuin mihin kondomia käytetään.

Mitenkähän mahtaa olla homman laita koulussa tänä päivänä? Saavatko lapset / nuoret siellä tietoa ajoissa? Siis ennen omaa debuuttiaan? Ja minkälaista tietoa he saavat? Kerrotaanko mopoaan rassaavalle nuorelle miehelle miten nainen toimii?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei puhuttu "meidän aikana" koulussa näistä asioista juurikaan, mitä nyt mainittiin biologian tunnilla jotakin sammakonpoikasista, jotka uiskentelevat onnen onkaloon jne...
Kylläpä on Finnishninja aloittanut ajoissa! Meikäläinen starttasi näissä merkeissä 21-vuotiaana. Ja tämä on tosi. Odotin sitä oikeaa. Ja löysin.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti finnishninja
Kerrotaanko mopoaan rassaavalle nuorelle miehelle miten nainen toimii?

Tässäpä on miljoonan dollarin kysymys! Olen jo reilun matkaa kolmattakymmenettä vuotta yrittänyt selvittää, lähinnä yrityksen ja erehdyksen kautta, miten nainen toimii. Heti kun luulet ymmärtäväsi tai hallitsevasi jotain tulet huomaamaan olleesi väärässä. Viimeistään silloin kun partneri vaihtuu.

Alan pikkuhiljaa epäillä että peliä on peukaloitu ja noppia painotettu, ei tässä voi voittaa. No, se ei estä yrittämästä. :D

Vakavasti puhuen, koulussa ei kerrottu kun kakistellen mitä tapahtuu miehen ja naisen välillä yhdynnässä.

Tässä on tietenkin ongelma koululaitoksella: milläs kerrot havainnollisesti ja informatiivisesti seksistä nuorille, jotka hihittelevät ja tirskuvat asiasta kuullessaan?

Kaikki (ainakin tytöt) valistusta kuulemaan kutsutut ovat fyysisesti sukukypsiä mutta psyykkisesti katsottuna sukukypsyys saavutetaan myöhemmin joskus jopa paljon myöhemmin.

Milloin on oikea aika valistaa nuoria näistä asioista? :confused:

Edit: Niin, ikää oli 16 vuotta kun sähläsin neitsyyteni pois paikallisen puoliammattilaisen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No kaksi vuotta sitten Porin Kirjurinluodossa nuorten juhannuspippaloissa painoin jotain muijaa keskellä puskaa. Ihan hieno kokemus se oli mutta persposket oli ihan raapaleilla, kun pensaan oksat raapi perseen ihan verille:D Olin silloin 15-vuotias.
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Sanotaan nyt näin, että tarpeeksi vanha. Sivistyneesti sängyssä, aloitusaika noin kello 04.00 ja lopetusaika noin 07.00. Tosin välissä parin tunnin tirsat. Ja ei, koulussa ei puhuttu sanaakaan, johtunee siitä että olen kotoisin lestadiolaisuuden pyhältä maalta. Teoria opiskeltiin kavereitten jutuista, ja voi veljet että pojilla niitä juttuja riittikin. 95 % paskaa tietysti. Kaikenkaikkiaan yliarvostettua puuhaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ihan kunniallisesti täysi-ikäisenä 18 vuotiaana. Tapahtui vielä Pariissa! Siitä lähtien on mopo lähtenyt käsistä ja keulinut runsaasti...
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Kauan sitten....

Erittäin kauan sitten eli kesällä 1978 ja aivan liian nuorena. Toimitus tapahtui itä-helsinkiläisessä pyöräkellarissa ja oli erittäin nopea.
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Se "eka kerta" on vielä edessäpäin ja hyvä niin. Maltti on valttia tässäkin asiassa.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Ensimmäisen kerran sain 95 ja sitten heti perään 99, mutta sen jälkeen on ollutkin hiljaisempaa:D
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Kidd
Kaikenkaikkiaan yliarvostettua puuhaa.

Tä??!? Ikävät ovat kokemukset, jos näin on miehen mieli. Ei sillä, etteikö seksin saa maistumaan skeidaltakin, jos oikein yrittää (ruotsalaisethan sen tietävät!:D), mutta kyllä rakastelussa on kyse meikäpojan mielestä makeaakin makeammasta herkusta!
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti hörkkö
No kaksi vuotta sitten Porin Kirjurinluodossa nuorten juhannuspippaloissa painoin jotain muijaa keskellä puskaa. Ihan hieno kokemus se oli mutta persposket oli ihan raapaleilla, kun pensaan oksat raapi perseen ihan verille:D Olin silloin 15-vuotias.

Kuulostaa romanttiselta... Rehellisesti sanottuna olen pahoillani, että rakastelu on jollekin "muijan painamista". Tuolla asenteella seksistä tulee tunteetonta pussientyhjentämistä. Tuossa iässä miehenaluilla seksiin liittyy niin paljon "näyttöä", mutta hyvin vähän tunnetason tapahtumia, että ei hyvä. Surullinen alku upealle asialle. Elämässä on loppujen lopuksi niin vähän kauniita asioita, joten kannattaisi vaalia edes tätä. En ole pidättäytymisen puolestapuhuja, vaan ennemminkin toivoisin, että seksin pyörteisiin heittäydytään vasta sitten, kun osaa ja haluaa ottaa partnerista vastuuta. Eihän painamisella ja rakastelulla ole mitään tekemistään toistensa kanssa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti mauri
Kuulostaa romanttiselta... Rehellisesti sanottuna olen pahoillani, että rakastelu on jollekin "muijan painamista". Tuolla asenteella seksistä tulee tunteetonta pussientyhjentämistä. Tuossa iässä miehenaluilla seksiin liittyy niin paljon "näyttöä", mutta hyvin vähän tunnetason tapahtumia, että ei hyvä. Surullinen alku upealle asialle. Elämässä on loppujen lopuksi niin vähän kauniita asioita, joten kannattaisi vaalia edes tätä. En ole pidättäytymisen puolestapuhuja, vaan ennemminkin toivoisin, että seksin pyörteisiin heittäydytään vasta sitten, kun osaa ja haluaa ottaa partnerista vastuuta. Eihän painamisella ja rakastelulla ole mitään tekemistään toistensa kanssa.

Minä taas olen sitä mieltä, että ei mies aina rakastele. Mies on eläin, ja välillä todellakin vain pannaan, nussitaan ja painetaan! Olen tästä keskustellut hieman vanhempienkin miesten kanssa, ja myös he ovat sitä mieltä, että melko usein siinä on kyseessä pelkästään pusseissa olevan paineen tyhjentäminen.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Niin...

Unohdin mainita, että meikäjäppisen uranhuippu tapahtui Laihialla! Silloisen tyttöystäväni mummon mökin peräkamarissa. Onneksi mummo oli puoli-kuuro:D

Voi juma mutta oli jälkeenpäin "miäs" olo!
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Viestin lähetti mauri


Tä??!? Ikävät ovat kokemukset, jos näin on miehen mieli. Ei sillä, etteikö seksin saa maistumaan skeidaltakin, jos oikein yrittää (ruotsalaisethan sen tietävät!:D), mutta kyllä rakastelussa on kyse meikäpojan mielestä makeaakin makeammasta herkusta!

No en tiedä henkilökohtaista perhetilannettasi mutta vuosia samalla kätköllä haihduttaa jo suurimman jännityksen;)
Hieman harvempaan tahtiin, sanotaanko nyt kerran kuussa ja perhesopukin säilyy ihan siedettävänä:cool:
 
Pallit pois papin taskusta!

The Eka Kerta tapahtui rippileirillä, jolloin sain konkreettisesti kalleuteni pois papin taskusta. Varsinaisen kielletyn hedelmän tarjoaja oli neljä vuotta vanhempi neitonen, joka toimi leirillä isosena. Itse sähellys tapahtui läheisellä rantasaunalla, jonne minut tultiin kiskomaan ylös keskellä yötä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Pallit pois papin taskusta!

Viestin lähetti Triplatupla
The Eka Kerta tapahtui rippileirillä, jolloin sain konkreettisesti kalleuteni pois papin taskusta. Varsinaisen kielletyn hedelmän tarjoaja oli neljä vuotta vanhempi neitonen, joka toimi leirillä isosena. Itse sähellys tapahtui läheisellä rantasaunalla, jonne minut tultiin kiskomaan ylös keskellä yötä.
Wau! Tää oli miehekäs tapa menettää poikuutensa! On vain yksi tapa joka lyö tämän: Opettajatädin täräyttäminen! Senior! Oletko...?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Pallit pois papin taskusta!

Viestin lähetti finnishninja
Wau! Tää oli miehekäs tapa menettää poikuutensa! On vain yksi tapa joka lyö tämän: Opettajatädin täräyttäminen! Senior! Oletko...?

Totta. Joka pojan unelma - nuorena vanhempaa ja vanhana nuorempaa...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Pallit pois papin taskusta!

Viestin lähetti finnishninja

Wau! Tää oli miehekäs tapa menettää poikuutensa! On vain yksi tapa joka lyö tämän: Opettajatädin täräyttäminen! Senior! Oletko...?

Sähän luet mua kuin avointa kirjaa! Kauppaopiston aikoihin nimittäin tsuhasin (vai pitääkö mauri sanoa rakastelin;) ) meidän oikeusopin maikkaa! No, mitäs pyysi himaansa! Oikeusopissa minulla olikin sitten todistuksessa 'kiitettävä'. Olinhan 'bona fide'. Terveisiä Tölikkään vaan.

Tosin poikuuteni olin jo luovuttanut kauniilla tavalla aiemmin, mutta se onkin jo oma tarinansa!:p . En voi tarinaa täällä laverrella, koska lupasin Leenalle, että se on 'meidän juttu'. Tsori.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Kidd
Kaikenkaikkiaan yliarvostettua puuhaa.

Että mitä? Voi sinua, mitä kurjuuksia olet kokenutkaan. *tap on the shoulder* Maurin kanssa samoilla linjoilla, seksi on maailman herkuista parhainta, ja kun sitä vielä duunaa oman kullan kanssa. Eipä tule heti mieleen mitään parempaa... *mmm* Anyway, tässä asiassa olen ollut hyvin maltillinen ja odotin kärsivällisesti "sitä oikeaa". Ts. sain ekan kerran tänä vuonna, 21-vuotiaana. En kadu venttaamista, päinvastoin. Olen saatanan ylpeä itsestäni, sillä...huh. Anti olla, en pölötä liikaa tästä asiasta. Seniorin sanoin, tää on "meidän juttu", siis minun ja kultani.

Malttia malttia, nuoret, jotka että ole vielä pukille päässeet. Meitsillekin tuli tilaisuuksia kyllä ennen tätä, mutta eivät olleet tarpeeksi kivoja naisia. Liekö minussa sitten homon piirteitä tai...ei. :rolleyes:

Senior: opettajan tsuhaisu lienee monen unelma, riippuu tietty opettajasta. Yläasteella meillä oli ainakin NIIN upea enkunmaikka, että ois tehnyt mieli jäädä jälki-istuntoon. *huh* Tai...ettet sittenkään kuseta meitä? ;)

PS. ja muistakee kondomi. :p
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
15-v rippileirillä. Ja minkäänlaista valistusta koulussa ei asiasta saatu. Ensimmäisen kerran kuulin virallista valistusta asiasta v. -85 erään oppilaitoksen terveystiedontunnilla. Pääpaino oli muistaakseni sukupuolitaudeissa ja siitä minkälaisia edellytyksiä/rajoituksia on abortin saamiselle.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Ei ollokkaan mysymys ekesta kännistä?Höh.

Pesäreissua ekan kerran niinkin vanhana (onko pohjat?) kuin 22-vee. Eka rakkaus ja varmaan vika.

Nyt ollaan kärvistelty muutama vuosi "selibaatissa", tai ei sitä hyvällä tahdollakaan voi sanoa selibaatiksi jossei se ole oma valinta...
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Kidd
Teoria opiskeltiin kavereitten jutuista, ja voi veljet että pojilla niitä juttuja riittikin. 95 % paskaa tietysti.

Tuli tästä vielä mieleen, että suurin osa Jatkoajan intin- käyneistä miehistä muistaa varmaan sen määrän paskapuhetta, mitä jätkillä riitti seksistä. Oikein nauratti välillä, kun jannut kilpailee siitä, kuka on pylsinyt eniten jne. Suuri osa näistä jutuista on todellakin vain bullshittiä, jolla yritetään saada arvostetumpi asema kanssamiesten (häh?) keskuudessa. Olen edelleenkin tyytyväinen maltilliseen asenteeseeni, eipä ole tarvinnut paskanpuhumiseen ryhtyä.
 

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Hyvät muistot jäi.... kun en muista kuka se toinen oli!

Täytin sinä päivänä 17-v. Oltiin eräällä paikallisella nuorten biletyspaikalla ja esiintyjänä oli mira, no joo en mä sitä miraa saanut mutta... No se esiinty siinä lavalla ja yks tyttö joras siinä mun edessa ja ja..... no katseemme kohtasivat sit mentiin.... Vettä sato ja lämminta oli ehkä + 7 asettea. Mättäällä pistelin mättääseen... ja taustalla Mira esitti coveria "tahdon rakastella sinua". Ikinä aikasemmin en ole nähnyt sitä tyttöä enkä sen jälkeenkään. Ei edes nimeä tullut kysyttyä. Ai niin mätäs tais olla mustikkamätäs kun polvet oli aika siniset ja mustikanvarpu oli korvan takana. Kaverit arvas heti mistä oli kysymys kun naama oli virneessä ja mustikkaa oli polvessa ja naamassa ja korvassakin, kuittailevat vieläkin vaikka siitä on jo seitsemän vuotta. Mutta tapahtuman jälkeen oli aika "äijä" olo.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Re: Re: Re: Pallit pois papin taskusta!

Viestin lähetti Senior


Sähän luet mua kuin avointa kirjaa! Kauppaopiston aikoihin nimittäin tsuhasin (vai pitääkö mauri sanoa rakastelin;) ) meidän oikeusopin maikkaa! No, mitäs pyysi himaansa! Oikeusopissa minulla olikin sitten todistuksessa 'kiitettävä'. Olinhan 'bona fide'. Terveisiä Tölikkään vaan.

Tosin poikuuteni olin jo luovuttanut kauniilla tavalla aiemmin, mutta se onkin jo oma tarinansa!:p . En voi tarinaa täällä laverrella, koska lupasin Leenalle, että se on 'meidän juttu'. Tsori.

Hello Senior, pakko heittää hieman eriävä mielipide.

Naisopettajalta kauppaopistossa "saatu" paras arvosana oli tietysti tyydyttävä. Tokana vasta tulee kiitettävä. Hyvä tulee kolmantena ja olihan siellä heikkokin (never seen).

Nimimerkki "Oli meidänkin kauppaopistossa kivoja naisopeja".
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Ensimmäisen kerran sain vain hetkeä ennen toista kertaa. :D

Vanhemmat olivat lähettäneet poikansa Englantiin kielikurssille, jossa kolmetoistakesäinen pojanjolppi sitten löysi ensin paikallisen mustan tyttölapsen ja sen jälkeen vielä ihan kotimaisen valkoisen.

Näin mustavalkoiset värit ovat monessakin mielessä olleet mukana elämän sulostuttajina jo pitkään. Kolmen viikon mittaisen kielikurssin paras anti olikin jossain muualla, kuin Lontoon kielen paranemisessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös