Et saa mua tohon uskomaan.Tiedättekö miten saa korvamadon pois? Sanot vaan "Hei lopeta!" ja taputat kaksi kertaa.
Et saa mua tohon uskomaan.
Varmaan joo pitäiskin.Pitäs meidän se jo ymmärtää
Rammstein, Ausländer.
Allekirjoittaneen "hieno" kappale..."Tää on tosi tarttuva täytebiisi"
Kertosäekö vaan?Tätä on kyllä tullutta nuoruudessa kuunneltua jokusen kerran... Niin paljon että kertosäe tulee ulkomuistista.
Silloin kun viestiä kirjoitin niin vain kertosäe. Tietenkin piti käydä kuuntelemassa "täytebiisi" ja nyt menee sitten ulkomuistista lähes koko kappale. Ei siinä mitään... Ei meinannut heti löytyä oikea täytebiisi kun esille tuli Raptorin täytebiisi16.Kertosäekö vaan?
Juu, vaikken mikään Rammsteinin suurkuluttaja tai fani olekaan niin Ausländer on kyllä bändin biiseistä parhaimmasta päästä.Juuri olin tästä samasta aikeissa tulla avautumaan.
E:
Lisättäköön vielä sen verran, että korvamatona voisi olla huomattavasti paskempikin biisi.
Itse olen todennut yleensä vain, että ”Anna sen soida, anna sen soida”. Lieneekö käänteispsykologiaa vai mitä, mutta jotain sille korvamadolle tapahtuu.Tiedättekö miten saa korvamadon pois? Sanot vaan "Hei lopeta!" ja taputat kaksi kertaa.
Mulla on jo ainakin vartin soinut päässä se kummelin "Tää biisi jää soimaan sun päähän". Alkoi välittömästi kun näin tämän ketjun nimen, itse biisiä en olekaan pariin vuoteen kuullut.
@UnenNukkuja oli tykännyt tällaisesta vuosikausia vanhasta viestistäni:
Tykkäyksestä tuli ilmoitus ja minä sitä tietenkin klikkasin. Sen seurauksena tuo sama rallatus soi jälleen päässäni. Laitan vahingon kiertämään Youtube-linkin muodossa, toivottavasti mahdollisimman moni (tai ainakin UnenNukkuja) sitä klikkaa ja saa siitä vähintään loppupäivän korvassa kiemurtavan madon, nih!
Kummeli - Tää biisi jää soimaan sun päähän
Ja instrumentaaleja. Joskus on koko päivän soinut päässä Sporttivartin tai muun tunnari. Taivaallisesta rallista puhumattakaan.Mutta Kummelilla taito tehdä näitä häiritseviä biisejä. Tämä ei meinaan ole ainoa, joka päässä vaanii helposti.
Ja instrumentaaleja. Joskus on koko päivän soinut päässä Sporttivartin tai muun tunnari. Taivaallisesta rallista puhumattakaan.
Totta. Pahin itselle tässä tainnut olla Puukon veljesten tunnari.
On kyllä korvamato mikä ei haittaa.Kun katsoo telkkarista urheiluruutua niin alkaa nykyisinkin päässä soimaan Leevi & the Leavingsin Tuhannen Markan Seteli.