Korvamato – tää biisi jää soimaan mun päähän

  • 44 502
  • 225

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings




Sitten soi välillä sekava kokoelma Ruusujen kappaleita päässä. Kyllä tämä taas ärsyttää, kun eivät ole yksittäisiä kappaleita vaan pätkiä sieltä täältä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo




Ihan helvetin kovaa rouhintaa Kouvolan kovimmalta rokkibändiltä. Ja kun on Kouvolan kovin, on samalla aika lähellä Suomen kovinta. Kyllähän tästä tulee 70-luvun alun Rolling Stones väkisinkin mieleen. Ja sekös onkin loistava juttu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Yhdestä mainoksesta on jäänyt Manhattan Transferin "Chanson D`Amour" korvamadoksi. Biisissä on ihan helvetin ärsyttävä "rättä dättä dää" kertsi.

En suosittele klikkamaan videota auki:

 
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä, mutta aamulla noin 07:30 matkalla duuniin (nynny) tuli Radio Suomelta (nynny) tämä Laura Närhen "ja vaikka väkisin, vaikka väkisin mä käynnnistäisin....sun sydämen" - kappale ja siitä asti tuo on hyvin pitkälti soinut päässä.

Nyt tarvitsee kuunnella Burzumia hetki. Siinä ei muuten erityisesti sydämiä käynnistetä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Harpo - Movie star.

Kiitos tästä jäsen @cottonmouth ja hänen uusi signaturensa. Heti kun tuon luki, alkoi soimaan päässä kyseisen biisin alun tilutukset.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No nyt soi päässä tuo Hausmyllyn Se Mustamies- kappale kun aamulla sen lyriikoita katselin. Hitto vieköön kun voi vanhoja juttuja muistaakin. Ihan turhia juttuja!?!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mitä siitä on, 23-24 vuotta kun Xperiencen kappale Never ending dream tuli. Siitä saakka se saatana on soinut mun päässä enemmän ja vähemmän lähes joka vitun päivä.
 

Canis Lupus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, LuPo
Arvatkaa mikä biisi alkaa soida päässä aina kun näen tämän ketjun otsikon.
Apulanta - Mato

Yllä arvaus. Minulle ainakin tämä voisi helposti jäädä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös