Korvamato – tää biisi jää soimaan mun päähän

  • 44 583
  • 225
Kertokaapa tänne omista korvamato kokemuksistanne ja ennenkaikkea vinkeistä miten siitä pääsee eroon tai ainakin mihin parempaan sen voisi vaihtaa. Viimeaikoina itseä on vaivannut tämmöinen pahanlaatuinen mato.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Hyvät ja Huonot uutiset -ohjelma antoi ohjeeksi anagrammien tekemisen. Pitäisi kuulemma toimia, kunhan anagrammit eivät ole liian helppoja/vaikeita, vana juuri sopivan haastavia.

Sama biisi muuten soi minullakin päässä tuossa pari päivää sitten, johtuen lähinnä kappaleen lyriikoista, jotka kuulostavat pikkulapsen työltä. Onneksi lähti päästä ainakin hetkellisesti.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Yksi pahimmista korvamatosista oli ehdottomasti Beyoncen "Crazy in Love"-biisi ja etenkin se torvisektio-kohta. En linkitä, enkä kuuntele ikinä enää. Silloin kun joskus kymmenen vuotta sitten soi radiossa, vitutti kyseinen biisi suunnattomasti. Jostakin syystä pahimmat korvamatobiisit ovat yleensä sellaisia, joita joko vihaan tai vihaan syvästi. Se on minun hurja luontoni.

Enkä muuten klikkaa yhtäkään noista linkeistä, mulla on taipumuksena vihellellä ja hoilailla kaikkialla koko ajan - silloin harvoin kun en höpötä jollekulle, edes itselleni yksin ollessani.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Deep Purple - Highway star jää soimaan pitkäksi aikaa päähän aina kun sen radiosta kuulee. Vituttaa yli kaiken kyseinen ralli. Kun vielä soi melko usein radio cityllä.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Se joku pullamainos, mitä ainakin SuomiPopilla tulee aika usein, vielä kun sillä laulajatytöllä on sillai söpö äLLävika, niin se kyllä jää soimaan päähän vähän liiankin tehokkaasti.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Tänään röissä huomasin, kun olin muutamaa tuntia aiemmin tahattomasti törmännyt tähän youtubessa, että edelleen tasaisesti mun ajatuskoneisto käski ajattelemaan kolo terroriittaa. Aloin jopa hieman orastavasti pitämään tuosta jyskeestä...
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
NRJ:llä näitä biisejä riittää. Suurinosa on vielä huonoja biisejä. Antti Tuisku - Rakkaus on. Pikkasen vaan ottaa päähän kyseinen biisi. Niin jankaavaa settiä, että jää soimaan päähän ja vielä niin totaalista tuubaa, että oksettaa. Myös David Guettan kappale Play Hard jää jostakin syystä soimaan päähän aina kun sen kuulee. Onneksi se on kuunneltava kappale.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minä olin ehkä yksinäinen vaikken yksin ollut milloinkaan. Oli mulla aina kaverina mun vanha akustinen kitara

Kun elämässä kaiken menettää on vapaus silloin ainut mitä käteen jää

Kolmas pyörä pyöri pois... ja me juostaisiin paljain jaloin...

Tänään lähtee, mennään fiiraamaan, en tiedä mille malja nostetaan

Heijea! Mieti mitä jää kun mä lähden täältä. Kun mä kuolen. Mut ei syytä huoleen. Se päivä ei oo vielä tänääääähähähähään
 

Plätsis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos kuulen jonkun rempauttavan kitaraa vain kerran, alkaa päässäni soimaan Aerosmithin Kiss your past goodbye, ja se on sitten pakko laulaa alusta loppuun. Hyvä biisi se on, joten ei haittaa, paitsi niitä ketkä kuulee minun laulavan.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Popedan Hääkellot-, sekä Repe ja Lissu-kappaleet soi päässä. On soinut jo pidemmän aikaa. Onneksi se ei haittaa, koska olen juntti, ja lasken Popedan suosikki-yhtyeideni joukkoon.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
"Elämä on tarina ja tarinan opetus,
paskal on paskanen lopetus

ja mä oon kussut kaikkien muroihin"
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kummeli Jackpotista tuttu "Tää biisi jää soimaan sun päähän.."

Seuraavaksi sitten kaksi biisiä jotka saattavat korvamadon lisäksi aiheuttaa lievää päänsärkyä, vittuuntuneisuutta, pahaa oloa, ja muuta mukavaa. Pahimmassa tapauksessa järki lähtee, pää sekoaa tyystin ja joudut hullujenhuoneelle.

(ja linkit vie juutupeen)
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viimeksi muokattu:

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Tämä on kyllä loistava ralli. Yksinkertainen on toisinaan kaunista.

Syystä tai toisesta minulla soi tämä biisi toistuvasti päässä, ja päätyy myös usein Spotifyn soittolistalle. Tätä asiaa en oikein osaa perustella. Amy MacDonald - This Is The Life

EDIT: Onpa kiva aksentti neidolla! Saatan minä vielä pari kertaa tuon renkutuksen kuunnella ennen vihaantumista.


Kiitos Jeesus! Tätä olen itsekkin etsinyt, mutta en ole löytänyt. Loistava biisi.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on lauantaina jäänyt jostain näköjään päähän Cheekin ja Samuli Edelmannin kappale Parempi mies.

Kolmatta päivää tasaisin väliajoin päässä soi se Edelmannin kertosäkeistöosuus ja siitä pelkkä avauslause musiikkeineen, eli "Aina jossitella voi, ylpeys minut tähän toi..."
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Mulla on lauantaina jäänyt jostain näköjään päähän Cheekin ja Samuli Edelmannin kappale Parempi mies.

Kolmatta päivää tasaisin väliajoin päässä soi se Edelmannin kertosäkeistöosuus ja siitä pelkkä avauslause musiikkeineen, eli "Aina jossitella voi, ylpeys minut tähän toi..."

Täsmälleen sama korvamato, juuri tuo Edelmannin osuus! Pelottavaa. Kappale ei muuten ole alkuperäisesti Posken ja Edelmannin tekemä, taisi olla "cover" jostain muusta versiosta.
 

Carlos

Jäsen
"At any given time, the urge to sing 'The Lion Sleeps Tonight' is just a whim away."









A whim away, a whim away, a whim away, a whim away, a whim away...







Toimii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös