Aamen. Tätä tässä olen kelaillut viimeisen vuorokauden aikana ja sitä suuremmalla syyllä olen tullut siihen tulokseen, että tätä touhua en itse aio tukea millään tavalla.
@rico ja nämä rokotteesta kieltäytyvät eivät yleensä käytä kyllä maskiakaan yhtään sen enempää. Eli tämä menee siihen, että nämä eräät "vapaat kansalaiset" tekevät mitä haluavat ja ainoastaan rokotetut ottavat toimenpiteet käyttöön heidän "suojelemisekseen". Naurettavaa pelleilyä.
Tämä.
Ja kun rokottamattomien kanssa puhuu, niin he lähinnä naureskelevat muiden käytökselle. Ihmettelevät, miksi heidän takiaan muiden pitäisi käyttää maskia, kun iso osa rokottamattomista ei ole koko aikana käyttänyt maskia.
Mutta tämä pandemian hallinta on ollut jo hetken aikaa mielisairaiden ihmisten johdettavana. Sairaaloiden kapasiteetti on ollut monena talvena limitissä ilman koronaakin. Nyt median ja johtavien lääkäreiden aivopesu pois todellisista kapasiteettiongelmista on mennyt läpi suurelle yleisölle. Mutta tuskin menee kauaa. Ikävä sanoa, mutta esimerkiksi iso liikenneonnettomuus voisi avata kansan silmät.