Täällä matalapääty kieltäytyy kaikista ohjeistuksista eli kotitesteistä, maskeista ym. ja samaan aikaan vaatii kaikien rajoitusten poistoa. Turtiaiselle tulossa täältä äänivyöry.
Tiedä sitten onko kyseessä olkiukko, mutta vastataan silti.
Olen vajaan vuoden kritisoinut tässä threadissa maamme koronapolitiikkaa, miten 4-5 lafkaa vetää usein hyvinkin erilaista linjaa ja pesee likapyykkinsä julkisuudessa. Olen kritisoinut hallituksen jättäessä pandemian taloudelliset vaikutukset liian vähälle huomiolle ja niin ikään erään ministerin ja tiettyjen muiden valokeilaan päässeiden pelonlietsomista ja samaa median toimesta.
Pidän erittäin loukkaavana, jos minut kuitenkin niputetaan samaan porukkaan "anoturtiaisten" ja vastaavien kanssa. Olen ottanut rokotteeni, uskon maskien tehoon oikein käytettynä, joskin en niiden "kaikkivoipaisuuteen" ja pidän tärkeänä niistä ennen pitkää myös luovuttavan.
En kertakaikkiaan pidä, mikäli maamme sekavan ja ennen kaikkea latistavan koronalinjan kritisoimisesta niputetaan samaan koriin Persujen ja "ex-Persujen" kanssa. Poliittiselta kannaltani olen ehkä liberaali keskusta-oikeistolainen, eli äärimmäisen kaukana Ano Turtiaisesta.