Hyvä kirjoitus. Näiden ikääntyneiden herrasmies-katutappelijoiden lisäksi lasken samaan sarjaan palstan korkeasti koulutetut ja hallitusta sympatisoivat empatiakyvyttömät arvoliberaali-nuorukaiset elämänohjeineen, joilta puuttuu täysin kosketuspinta ja ymmärrys lapsiperheiden elämästä. Omasta mielestä tiedetään kaikki ja neuvotaan muita. Jossain sivulauseessa vielä toteavat ettei nämä rajoitukset ole juurikaan omakohtaisesti hankaloittaneet elämää. Minä, minä, minä.Kaikkein parhaimpia ovat nämä setämiehet, jotka aloittavat keskustelun "silloin kun minä olin nuori..." sekä nämä todelliset hysteerikot, jotka sanovat että lasten kuuluisi harrastaa metsässä kävelyä, lumisotaa ja lumitöitä perheensä kanssa eikä mitään ryhmäliikuntaa kavereidensa kanssa. Näin ei varmasti mitään syrjäytymistä tule tapahtumaan, kun päästään oman mamman kanssa kolamaan kotipihaa ja tautiset kaverit pysyvät poissa konteista.
Itselläni on jo aikuiset lapset eikä korona-rajoitukset juurikaan vaikuta arkeen, mutta kyllä multa silti löytyy ymmärrystä ja empatiaa lapsiperheitä sekä nuoria kohtaan, kun lähipiirissäkin niitä on ja näkee mihin kaikkeen se vaikuttaa. Rajoituksia kyllä tarvitaan, mutta oikein kohdennetusti.