Mut hei, me oltiin viime kaudella ainoa joukkue, joka pelasi kaikki pelit runkosarjassa eli tasapuolisuuden nimissä me tällä kaudella halutaan tasata pelimäärää jättämällä runkosarjassa peli tai pari pelaamatta.Jos Lukon ja Sportin välinen ottelu siirtyy, niin Lukko ei kerkeä pelaamaan täysimääräistä runkosarjaa. 4 peliä / viikko kun taitaa olla maksimi. Liigalla siis kova tahto saada toi ottelu pelattua alkuperäisen otteluohjelman mukaisesti.
Vähän kyllä haisoo tämä Lukon tilanne. Ihanko oikeasti ei saada vaikka kolmea kentällistä kasaan? Kyllähän nämä luovutusvoitoiksi pitäisi pikkuhiljaa käännellä.
Mitenkähän päätetään mitkä pelit jäävät pelaamatta? Luulisi että ainakin Lukon vieraspelit pidetään kalenterissa, jottei vastustajille koidu taloudellista haittaa pelien peruuntumisesta.
Viime kaudella Sport pelasi kolmena päivänä putkeen ottelusiirtojen takia joten kyllä tämän pitäisi olla mahdollista.- mikään joukkue ei pelaa kolmena peräkkäisenä päivänä
Se piirtää kellä on liitua...Killeri hoiti hienosti urheilullisen ratkaisun. Lukko pysyy top 6 ja pistekeskiarvo pysyy hyvänä. Ilves ja muut saavat taloudellisen tilanteen takia pelata lainamiehillä, Lukon ei tarvitse, rahaa riittää.
Viime kaudella Sport pelasi kolmena päivänä putkeen ottelusiirtojen takia joten kyllä tämän pitäisi olla mahdollista.
Killeri hoiti hienosti urheilullisen ratkaisun. Lukko pysyy top 6 ja pistekeskiarvo pysyy hyvänä. Ilves ja muut saavat taloudellisen tilanteen takia pelata lainamiehillä, Lukon ei tarvitse, rahaa riittää.
Lukon kokoonpanossa oli jo valmiiksi puolet A-junnuja ja tuolla Lappeenrannan/Mikkelin reissulla niitä oli jo varmuuden vuoksi mukana normaaliakin enemmän mutta kun nekin sitten sai samalla reissulla koronan.Taas sama vitun kysymys, eikö niitä ukkoja voida ottaa a- tai b-junnuista että saadaan matsit pelattua?
Älä yleistä.Alkaa Lukko-leiristä tulemaan sellaista tekstiä, että ei muutakuin toivotaan kunnon longcovidia Raumalle vaikka näin kesäkuuhun asti.
Pikkaisen erilaisen käsityksen sai sinun viesteistäsi viime viikolla, tai siis täysin erilaisen.Älä yleistä.
Minun mielestä peli olisi ehdottomasti pitänyt pelata ja lainata tarvittavat pelaajat. Näin se olisi ollut reilua.
En minäkään pelaamista vastaan olisi ollut.Älä yleistä.
Minun mielestä peli olisi ehdottomasti pitänyt pelata ja lainata tarvittavat pelaajat. Näin se olisi ollut reilua.
Missä olen sanonut, että keskiviikon peli täytyy siirtää? Olen kokoajan ollut sitä mieltä, että tämä tuleva keskiviikon peli täytyy pelata ja siihen lainata miehet tarpeen tullen.Pikkaisen erilaisen käsityksen sai sinun viesteistäsi viime viikolla, tai siis täysin erilaisen.
Edit. Lisätty lainaus
Sääli, ilmaiset pisteet olisi ollut tottakai parempi kuin pistekeskiarvo.Jos Lukon ja Sportin välinen ottelu siirtyy, niin Lukko ei kerkeä pelaamaan täysimääräistä runkosarjaa.
Ok. Tarkoititkin vain tätä huomista peliä. Anteeksi, käsitin väärin. Sitä minä ihmettelen, miksi tämä peli pitäisi reiluuden nimissä pelata, muttei viime viikon pelejä. Onko sinulla jotain sisäpiirin tietoa Lukon koronatilanteesta? Viime viikolla peli Jukureita vastaan peruttiin, kun koronassa oli toistakymmentä Lukon pelaajaa. Onko heitä nyt sitten vähemmän, vai mikä homma?Missä olen sanonut, että keskiviikon peli täytyy siirtää? Olen kokoajan ollut sitä mieltä, että tämä tuleva keskiviikon peli täytyy pelata ja siihen lainata miehet tarpeen tullen.
Lukko oli jossain päin Savoa tai Karjalaa vieraskiertueella. Aikaa seuraavan Jukurit-pelin pelaamiseen oli alle vuorokausi, ja joukkueesta löytyi lisää tartuntoja. Paikkaajaksi ajateltiin a-junioreita, mutta sielläkin oli tartuntoja. Minusta vaatimus pelata Mikkelissä oli kohtuuton.Ok. Tarkoititkin vain tätä huomista peliä. Anteeksi, käsitin väärin. Sitä minä ihmettelen, miksi tämä peli pitäisi reiluuden nimissä pelata, muttei viime viikon pelejä. Onko sinulla jotain sisäpiirin tietoa Lukon koronatilanteesta? Viime viikolla peli Jukureita vastaan peruttiin, kun koronassa oli toistakymmentä Lukon pelaajaa. Onko heitä nyt sitten vähemmän, vai mikä homma?
Edit. Pelattiin -> peruttiin
. Mihinköhän Lukkokin kuvittelee noi pelinsä siirtävän, no ehkä voikin saada playoffsien päälle, se onkin helvetin hienoo.