Koronavirus – uhka myös Liigalle?

  • 2 488 753
  • 16 370

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä rokottamattomatkin pitää hoitaa tietty, mutta mitään tapahtuma- ja ravintolarajoituksia jne maskisuosituksia ei heidän takiaan pidä jatkossa olla.

Ei ole nytkään ja juuri se tässä keskustelussa kovasti ihmetyttää. Ravintolat tai tapahtumat eivät tällä hetkellä sovella oikeastaan mitään rajoituksia pl. kapasiteetin rajauksia ja edelleen kun se fakta on ja pysyy, että rokottamaton kantaa itse sitä suurinta riskiä niin miksi tämä on nyt joillekin niin iso ongelma? Rokottamaton ei muodosta mitään merkittävää riskiä rokotetulle, joten kenen asialla tässä nyt oikein vauhkotaan?
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole nytkään ja juuri se tässä keskustelussa kovasti ihmetyttää. Ravintolat tai tapahtumat eivät tällä hetkellä sovella oikeastaan mitään rajoituksia pl. kapasiteetin rajauksia ja edelleen kun se fakta on ja pysyy, että rokottamaton kantaa itse sitä suurinta riskiä niin miksi tämä on nyt joillekin niin iso ongelma? Rokottamaton ei muodosta mitään merkittävää riskiä rokotetulle, joten kenen asialla tässä nyt oikein vauhkotaan?
Kyllä se katsomokapasiteetin rajoitus puoleen esim. Nordiksella tekee merkittävän loven seuran tuloihin. Myös yöravintolat joutuvat sulkemaan paljon aiemmin kuin ilman koronarajoituksia. Sitten vielä ne maskisuositukset siihen päälle niin ei tässä missään normissa vielä olla.
Mun pointti onkin siinä ettei sitä paluuta normaaliin pidä lykätä näiden rokottamattomien takia, sitten kun kaikilla on ollut mahdollisuus se ottaa kahdesti.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Pääkaupunkiseudun luopuu yleisörajoituksista 1.10.2021, jos Vartiaiseen on uskomista.

 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Pääkaupunkiseudun luopuu yleisörajoituksista 1.10.2021, jos Vartiaiseen on uskomista.


IFK rupee myymään sold-outtia hyvinkin pian, todella kova. 8200.
 

AksornoAilet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laadukas kiekkoviihde
Se, miten rokottamattomat sopivat yhteiskuntaan ei ole lainkaan niin suuri huoli itselleni kuin se, että meillä on iso kasa ihmisiä, jotka haluavat väkisin rokottaa todella pientä porukkaa.
Suhteellisuus: ”todella pientä” vs ”iso kasa”. Ei jää epäselväksi, mikä kirjoittajan tulokulma asiassa on.

Mitä korkeampi rokotekattavuus, sitä vähemmän tartuntoja, sitä vähemmän tartuntoja riskiryhmissä (joista osa altis vakavalle sairaudelle myös rokotettuina), ja myös, sitä vähemmän karanteeneja estämässä Liiga-pelejä.

Tämä on hyvin yksinkertaista matematiikkaa.

Kunpa olisikin niin, että kulkutautimyönteiset riskeeraisivat vain itsensä. Sehän olisi lähes ilahduttava tilanne (tosin silloinkin kävisi sääliksi heidän läheisiään). Valitettava totuus kuitenkin on, että he riskeeraavat myös muiden terveyden.

Tämä ei muutu, vaikka kuinka harjaanjohdattelevia ilmauksia asioista käytettäisiinkin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ei ole nytkään ja juuri se tässä keskustelussa kovasti ihmetyttää. Ravintolat tai tapahtumat eivät tällä hetkellä sovella oikeastaan mitään rajoituksia pl. kapasiteetin rajauksia ja edelleen kun se fakta on ja pysyy, että rokottamaton kantaa itse sitä suurinta riskiä niin miksi tämä on nyt joillekin niin iso ongelma? Rokottamaton ei muodosta mitään merkittävää riskiä rokotetulle, joten kenen asialla tässä nyt oikein vauhkotaan?
Itseäni ainakin vituttaa, jos rokottamattomat vie terveydenhuollolta ja sairaaloista kapasiteettia sen vuoksi, etteivät viitsi mennä piikille. Varmaan kotikonsteinkin pääsevät sitten pikku ysköksestä eroon?

Tässä saattaa rokotetuillekin tulla muuta tautia ja ongelmaa, sekä sen kautta terveyspalvelujen ja sairaalapaikan tarvetta.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itseäni ainakin vituttaa, jos rokottamattomat vie terveydenhuollolta ja sairaaloista kapasiteettia sen vuoksi, etteivät viitsi mennä piikille. Varmaan kotikonsteinkin pääsevät sitten pikku ysköksestä eroon?

Sanon heti alkuun, etten todella ole millään vänkäämistuulella vaan haluan nyt vain tarkentaa sanomisiani. Saat olla jatkossakin tuota mieltä kuin yllä esität ja minulla ei ole siihen mitään nokan koputtamista, koska moni ajattelee samanlailla kuin sinä ja jokaisella on ajatuksilleen varmasti peruste ja oikeus.

Minä problematisoin tässä keskustelussa sen, että tässä nyt kajotaan kuitenkin ilman mitään mandaattia jonkun toisen itsemääräämisoikeuteen. Tässäkin keskustelussa tuntuu todella monella nyt unohtuvan, että rokotuksen ottaminen on vapaaehtoista. Vapaaehtoisuus tarkoittaa sitä, että jokaisella ihmisellä on oikeus käyttää omaa harkintaansa rokotuksen osalta. Silloin kun ihmisellä on oikeus tähän niin minua ainakin vähän kummastuttaa, että jonkun toisen *itutus on oikeutus yhtään millekään.

Kyllä minä ainakin vielä haluan elää yhteiskunnassa, jossa jokainen yksilö saa tehdä omaa terveyttään koskevia itsenäisiä päätöksiä. On meillä yhteiskunnassa muitakin ongelmia kuin koronavirus ja esimerkin omaisesti luettelen nyt muutamia:
  • alkoholi
  • tupakointi
  • erilaiset riippuvuudet
Yhteiskunta on sillä tavalla yksilölle vapaa, että yksilö voi tehdä valintoja, joista on ympäristölle haittaa. Alkoholisti usein tuhoaa myös lähiympäristönsä elämän ja rakkaudesta ihmistä sitten lähipiirissä autetaan. En oikein kannata itse sellaista yhteiskuntaa, jota joku nimittää holhousyhteiskunnaksi, jossa yhteiskunta ajattelee kaiken yksilön puolesta. Jotkut riskit yhteiskunnan täytyy oikeasti ulkoistaa yksilön kannettavaksi, koska ei kukaan enää nykymaailmassa tosissaan ehdota, ettei enää anneta alkoholia kellekään, koska osalle käyttäjistä tästä ilmenee ongelmia. Kyllähän alkoholi silti on aine, joka ei kaikille vaan kerta kaikkiaan sovi ja ennen kuin olet huonolla tiellä niin et aina tiedä, kumpaan porukkaan kuulut. Yhtä hyvin listalle voisi nostaa esimerkiksi lihavuuden, joka on JOSKUS yksilölle valinta ennen kuin se muodostuu sairaudeksi.

Koronavirus on poikkeustapaus, joka on poikkeuksellisuudellaan polkenut yhteiskunnan rajoja ja aikaisempia hyväksyttävän riskin käytäntöjä. Nyt pikku hiljaa suuntaamme kohti normaalia, jossa jätetään vähän samaan tapaan kuin muussakin vastuuta yksilölle. Palatakseni esimerkkiin alkoholista niin kyllä minuakin *ituttaa maksaa veroja, jolla tuetaan jotakin henkilöä, joka on alkoholilla itse oman elämänsä pilannut ja tätä kautta maksetaan sosiaalitukea. Jos tuet vedetään pois sen takia, että yksilöt tekevät erilaisia päätöksiä niin onko se hyvä yhteiskunta, joka työntää osan ongelmaisista kärsimään ongelmiensa kanssa yksikseen?

Itse haluan & toivon, että antaisimme ihmisille jälleen sen aidon mahdollisuuden tehdä itse nämä valinnat, jos olemme oikeasti päättäneet näin toimia. Nykyinen julkinen lynkkaus ei kyllä ole kovin kaukana sosiaalisesta rokotuspainostuksesta. Tässäkin asiassa hyvä esimerkki on Mika Salminen. Voit sanoa täysin ketään provosoimatta tosiasiat: jotkut asiat on jätettävä yksilön omaan harkintaan.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Minä problematisoin tässä keskustelussa sen, että tässä nyt kajotaan kuitenkin ilman mitään mandaattia jonkun toisen itsemääräämisoikeuteen.
Mikä se keino on, jolla nimetön nettikirjoittelu konkreettisesti kajoaa toisen itsemääräämisoikeuteen?

Tässäkin keskustelussa tuntuu todella monella nyt unohtuvan, että rokotuksen ottaminen on vapaaehtoista. Vapaaehtoisuus tarkoittaa sitä, että jokaisella ihmisellä on oikeus käyttää omaa harkintaansa rokotuksen osalta. Silloin kun ihmisellä on oikeus tähän niin minua ainakin vähän kummastuttaa, että jonkun toisen *itutus on oikeutus yhtään millekään.
Kyllä, jokaisella on oikeus olla ottamatta rokotetta. Mutta minulla on myös oikeus olla sitä mieltä, että ilman pätevää lääketieteellistä syytä rokotteesta kieltäytyvä tekee huonon päätöksen, ja oikeus tuoda mielipiteeni ilmi.

Jos olisin sitä mieltä, että koronarokote tulisi määrätä pakolliseksi, minulla olisi oikeus kirjoittaa siitäkin julkisesti.
 

AksornoAilet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laadukas kiekkoviihde
@Vintsukka en ole kajonnut oikeuteesi. Tässä keskustelussa vaan on todella syyttävä sävy ja rokotteista kieltäytyjiä ahdistellaan aika voimakkaasti. En pidä sävystä.
Onpa kyllä harmillinen tämä sävyasia.

Melko viistosta pitää asiaa katsoa, jotta syyttävään sävyyn puhuminen on isompi rike kuin yhteiskunnan varojen tuhlaaminen + riskiryhmäläisten terveyden vaarantaminen.
 
Viimeksi muokattu:

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä minä ainakin vielä haluan elää yhteiskunnassa, jossa jokainen yksilö saa tehdä omaa terveyttään koskevia itsenäisiä päätöksiä.

Mun on käytännössä pakko elää yhteiskunnassa, joten haluan että kaikki, jotka elää siinä samassa yhteiskunnassa, ymmärtää elävänsä yhteiskunnassa. Eli siis systeemissä jossa ollaan väistämättä vuorovaikutuksessa ja kaikkien päätökset ja tekemiset vaikuttaa kaikkien muiden elämään. Jos ei yhteiskunnassa elellessään katso omaavansa moraalisia velvollisuuksia tinkiä itsemääräämisokeudestaan yhteiseksi eduksi, niin kannattaa huomata että sen voi tehdä myös puhtaan itsekkäistä syistä: jos kaikki ottaa toisensa huomioon, niin minutkin huomioidaan. Jos joku sen sijaan onnistuu pääsemään yhteiskunnan ulkopuoliseen kuplaan, jossa ei vaikuta toisiin mitenkään, niin ei mulla ainakaan ole mitään sanomista siihen, miten oman terveytensä tai minkään muunkaan asian kanssa touhuaa.

Minä problematisoin tässä keskustelussa sen, että tässä nyt kajotaan kuitenkin ilman mitään mandaattia jonkun toisen itsemääräämisoikeuteen.

En oikeen ymmärrä, että mikä mandaatti oman mielipiteen esittämiseen tarvitaan. Eikös se ole tuon sinun peräänkuuluttamasi itsemääräämisoikeuden käyttöä.

Yhteiskunta tuppaa olemaan sellainen, että vaikka yksilön itsemääräämisoikeus olisikin siinä tunnustettu arvo ja tavoite. niin ennemmin tai myöhemmin siihen kyllä kajotaan juurikin yhteiskunnan toimesta jos itsemääräämisoikeuden käytöstä katsotaan aiheutuvan vaaraa muilla yksilöille tai yhteiskunnan toiminnalle. Saattaa siis hyvinkin ollla. että itsemääräämisoikeuden parasta puolustamista on sen vapaaehtoinen kaventaminen etenkin kun uhraus on kohtuullinen. Tietysti on niitä yhteiskunnan vapaamatkustajia jotka ei halua uhrata mitään, mutta mielellään nauttivat muiden uhrausten tuloksista.
 
Viimeksi muokattu:

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Melko viistosta pitää asiaa katsoa, kun syyttävään sävyyn puhuminen on isompi rike kuin yhteiskunnan varojen tuhlaaminen + riskiryhmäläisten terveyden vaarantaminen.

On aina yhtä mahtavaa, että kommentoidaan viestiä, muttei jakseta edes lukea. Tällainen ei ansaitse edes kommentointia.

Riskiryhmäläiset on suojattu jo rokotteella. Mikä tässä nyt on ongelma?
 

AksornoAilet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laadukas kiekkoviihde
On aina yhtä mahtavaa, että kommentoidaan viestiä, muttei jakseta edes lukea. Tällainen ei ansaitse edes kommentointia.

Riskiryhmäläiset on suojattu jo rokotteella. Mikä tässä nyt on ongelma?
Ymmärryksesi tai tietojesi rajallisuus. Rokotteen antama suoja on hyvä, mutta etenkään riskiryhmäläisille ei välttämättä aina riittävä. Vai tuleeko mieleesi jokin muu syy, miksi kolmaskin rokotekerta on nyt heille käynnistetty?

Edelleen tämä on hyvin yksinkertaista matematiikkaa - yksilön valinnanvapauden romantisointi vain tuntuu sokaisevan jotkut meistä. Onhan se niin hirvittävän kamalaa kuunnella, miten 40-rajoitusalueella 130kmh ajavista autokuskeista puhutaan niin jyrkästi paheksuen. ”Iso kasa” jopa vaatii kovaan ääneen näiden ”todella pienen” hurjastelijoiden joukon vapauden, eli oikeuden päättää oman ajonopeutensa, riistämistä!

EDIT. Ärripurrille tiedoksi, että olen lukenut jokaisen kirjoittamasi sanan, mutta pahoittelen, ettei jokainen niistä vaadi/ansaitse/tarvitse kommenttiani. Keskityn oleelliseen. Koita kestää.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Hieman tiivistin viestiäsi, mutta yritin säilyttää alkuperäisen hengen.

Minä problematisoin tässä keskustelussa sen, että tässä nyt kajotaan kuitenkin ilman mitään mandaattia jonkun toisen itsemääräämisoikeuteen
Ei normaaliin keskusteluun kukaan tarvitse mandaattia. Keneltä sellaisen valtuutuksen voisi edes saada? Eikä minun mielipide vaikuta millään tavalla kenenkään itsemääräämisoikeuteen.

Tässäkin keskustelussa tuntuu todella monella nyt unohtuvan, että rokotuksen ottaminen on vapaaehtoista. Vapaaehtoisuus tarkoittaa sitä, että jokaisella ihmisellä on oikeus käyttää omaa harkintaansa rokotuksen osalta. Silloin kun ihmisellä on oikeus tähän niin minua ainakin vähän kummastuttaa, että jonkun toisen *itutus on oikeutus yhtään millekään.
Rokotus on vapaaehtoista kyllä, mutta koronatilanne ei ole kovin hyvin verrattavissa alkoholiin, tupakointiin, lihavuuteen, tai muuhun riippuvuuteen. Yllämainittuihin eivät rokotteet tehoa. Jos tehoaisi, niin sen kehittäjä olisi maailman rikkain ihminen ja Nobel palkittu. Toki näiden vitsausten hoito vaatii yhteiskunnalta suuria ponnisteluja, siitä olen samaa mieltä. Yksikään niistä ei kuitenkaan aiheuta tarttuvaa tautipandemiaa, joka tuhoaa elinkeinoa ja ihmisiä ympäri maailmaa.

Rokotuksilla pyritään tukemaan terveyttä, yhteiskunnan toimintaa ja sen jatkuvuutta. Kyse on siitä, miten pienellä teolla voit auttaa itsesi lisäksi myös muita kanssa ihmisiä. Varmasti myös rokottamattomia kiinnostaa yhteiskunnan hyvinvointi ja usea heistä nauttii sen hyvinvoinnin tuomista eduista.

Kyllä minä ainakin vielä haluan elää yhteiskunnassa, jossa jokainen yksilö saa tehdä omaa terveyttään koskevia itsenäisiä päätöksiä.
Niin minäkin haluan elää sellaisessa yhteiskunnassa, jossa meillä on vapaus ja itsemääräämisoikeus. Silti yksilö voi joskus ajatella edes vähän epäitsekkäästi ja auttaa tiukassa tilanteessa yhteiskuntaa.
En minäkään piikkiä mielellään ottanut, mutta otin rokotuksen sen vuoksi, jotten itse sairastuisi niin helpolla ja veisi hoitopaikkaa joltain muulta sitä enemmän tarvitsevalta. Silläkin uhalla sen otin, etten tiennyt mitä minuun pistetään ja miten se vaikuttaa.
Tein sen myös sen vuoksi, että voisin käydä töissä ja tukea vaatimattomilla euroillani yhteiskuntaa veroja maksamalla ja kuluttamalla tuotteita, sekä palveluja. Tein sen myös sen vuoksi, että uskoin pääseväni katsomaan viirin nostoa Äijänsuolle. Ja pääsinpähän perhana!

Yhteiskunta on sillä tavalla yksilölle vapaa, että yksilö voi tehdä valintoja, joista on ympäristölle haittaa. En oikein kannata itse sellaista yhteiskuntaa, jota joku nimittää holhousyhteiskunnaksi, jossa yhteiskunta ajattelee kaiken yksilön puolesta. Jotkut riskit yhteiskunnan täytyy oikeasti ulkoistaa yksilön kannettavaksi
Itsemääräämisoikeus on perusoikeus Suomessa ja siihen liittyvä valinnanvapaus. Se on mahtavaa.

Liika holhous on huono asia, mutta terve välittäminen ja peräänkatsominen sen sijaan ei ole huono asia. Valitettavasti nykyisin yksilölle on ulkoistettu jo melko paljon asioita, mitä sen pitää tehdä itse. Sen vuoksi palvelurakenne on muuttunut entistä enemmän digitalisaation taakse. Kohtaamisia ei tapahdu enää niin paljoa, joka tietysti rokottamattomille on hyvä asia, heh heh.
Me aletaan erakoitua tietyllä tapaa. Sekin on huono asia ja aiheuttaa pitkässä juoksussa ongelmia.

Yksilö saattaa tehdä myös virheellisiä valintoja, kun vastuuta on liian paljon. Huonoista päätöksistä johtuvat seuraukset se yleensä myös kärsii itse. Tietyillä valinnoilla on vaikutus huomaamatta myös suurempaan kokonaisuuteen, jolloin seuraukset leviävät myös muualle tämän yksilön sitä sen kummemmin ajattelematta.

Itse haluan & toivon, että antaisimme ihmisille jälleen sen aidon mahdollisuuden tehdä itse nämä valinnat, jos olemme oikeasti päättäneet näin toimia. Nykyinen julkinen lynkkaus ei kyllä ole kovin kaukana sosiaalisesta rokotuspainostuksesta.
Niin se on. Jokainen valitsee oman polkunsa. Pitää kuitenkin muistaa, että sitä informaatiovaikuttamista on molempiin suuntiin. Sitten kai puolesta ja vastaan ovat molemmat sitä julkista lynkkausta.

Tässäkin asiassa hyvä esimerkki on Mika Salminen. Voit sanoa täysin ketään provosoimatta tosiasiat: jotkut asiat on jätettävä yksilön omaan harkintaan.
Sympaattisen oloinen kaveri, joka joutui varmaan tahtomattaan ja olosuhteiden pakosta todella suureen rooliin. Hyvin hän on julkisuudessa kyllä vetänyt, eikä itselläni ole huonoa sanottavaa.

Kannatan yksilönvapautta ja itsemääräämisoikeutta 100%. Toivoisin vaan, että noiden vapauksien tuomat velvoitteet olisivat kuitenkin mielessä, sekä tietylle valinnalle edes jonkinlainen peruste. Se on kylläkin utopiaa. Ihmisiähän me vain olemme.

edit. sanamuotoja
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ymmärryksesi tai tietojesi rajallisuus. Rokotteen antama suoja on hyvä, mutta etenkään riskiryhmäläisille ei välttämättä aina riittävä. Vai tuleeko mieleesi jokin muu syy, miksi kolmaskin rokotekerta on nyt heille käynnistetty?

Ymmärrätkö lainkaan, mitä rokottamisella tavoitellaan? Ei ole olemassa 100 % rokotesuojaa, joten mitä riskiryhmiä sinä nyt mahdat tarkoittaa? Kyllähän se on tosiasia, että jos tuolle linjalle lähdetään niin ei ole koskaan mitään paluuta normaaliin. Kyllä rokotettukin sitä koronavirusta levittää, vaikkei samaa vertaa kuin rokottamaton.
 

Delta88

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Siinäpä se. 100%.

Kaikki muu onkin pelkkää ininää siitä, kuinka tulee paha mieli, kun joku tyhmä puhuu rokotusvastaisista ilkeästi.
Rokottamaton on sitten eri asia kuin rokotevastainen. Kuten autoton ja autovastainen. Voi olla samakin, mutta harvemmin.
Toivottavasti korona ei ole enää pitkään uhka liigalle
 

AksornoAilet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laadukas kiekkoviihde
Rokottamaton on sitten eri asia kuin rokotevastainen. Kuten autoton ja autovastainen. Voi olla samakin, mutta harvemmin.
Toivottavasti korona ei ole enää pitkään uhka liigalle
Mikä muu (äärimmäisen harvinaisen lääketieteellisen syyn ulkopuolella) voi olla syynä olla ottamatta rokotusta kuin rokotevastaisuus?

Aivan: ei mikään.

EDIT: Tietysti sadistisuus ja/tai itsetuhoisuus voivat tulla mieleen, mutta ne voitaneen laskea noiden harvinaisten lääketieteellisten syiden piiriin.
 
Viimeksi muokattu:

Delta88

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mikä muu (äärimmäisen harvinaisen lääketieteellisen syyn ulkopuolella) voi olla syynä olla ottamatta rokotusta kuin rokotevastaisuus?

Aivan: ei mikään.

EDIT: Tietysti sadistisuus ja/tai itsetuhoisuus voivat tulla mieleen, mutta ne voitaneen laskea noiden harvinaisten lääketieteellisten syiden piiriin.
En ole koskaan ottanut influenssarokotetta, mutta en silti koe olevani rokotevastainen. Koronapiikin olen ottanut
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
En ole koskaan ottanut influenssarokotetta, mutta en silti koe olevani rokotevastainen. Koronapiikin olen ottanut
Ei se rokotevastaisuus koskekaan kuin korona piikkiä. Ja huutonaurua tähän päälle.
 

Jäässä

Jäsen
Käyttäjä on tietoisesti rikkonut "koronakaranteeniaan" ja on saanut viikon pelikiellon.
Arvoisat @Moderaattorit, tiedän että olette asettaneet minut 3 kuukauden koronakarantteeniin, mutta tässä keskustelussa ei ole tarkoitus puhua koronasta, ei rokotteista eikä edes sairastumisesta, vaan passista joka mahdollisesti tulee rajoittamaan Liiga joukkueita sekä faneja, niin tulevan passin omaavia kuin myös heitä jotka eivät passia omista. Avasin maaliskuussa 2020 ketjun : "Koronavirus - uhka myös Liigalle?" mutta alta aikayksikön se oltiin jo suljettu, koska modejen mielestä ei ollut vielä tarvetta keskustelulle. Ehkä tällekkään ketjulle ei ole vielä kysyntää.

Koronavirus oli uhka liigakiekolle, ja pelkään pahoin että toteutuessaan tämä passi tulee laskemaan ennestään huonoja yleisömääriä. Voi olla että ei ole vaikutusta suuntaan eikä toiseen, mutta uhkana sitä on pidettävä.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Passin ja rokotteet voi suurin osa halliin haluavista hakea. Jos ei vielä ole hakenut siihen mennessä, jos tai kun passi vaaditaan, niin oma vikansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös