Koronavirusketjussa on jo valmiiksi tuolla vapaassa keskustelussa käyty aika laajasti läpi tätä rokotepassia ja rokottamiselle on muuten ihan oma ketjunsakin.
Jos lopetetaan tässä ketjussa asiasta keskustelu (onko tämä sitä itsemoderointia?), koska noita rokotteita voi ajatella yksinkertaisemminkin. Kun minulla on kaksi rokotetta niin minä olen suojannut melko hyvin itseni. Jos kaveri ei halua suojata itseään niin ei se minua haittaa, päästetään toki halliin. Riskihän tulee rokottamattomien kannettavaksi eikä rokotettujen. Rokottamaton ei ole mikään riski rokotetulle. Ja sitten täällä ollaan silleen, että "älkää päästäkö rokottamattomia halliin!" :D
Anteeksi, mutta minä vähän jopa nauran tälle. Keskitytte tämmöseen lillukanvarteen, kun tosiasiassa sinä itse olet itsesi suojannut siinä vaiheessa, kun saat kaksi rokotusta. Tällä hetkellä vaan jokaisen kannattaa ymmärtää tässä median ristipaineessa, että niitä saatanan rokotteita ei ole. Ei ole mitä piikittää, joten keskustellaan toki ihmeessä siitä, kuinka kiva olisi avata halli 13.9.2021 rokotetuille. Siinä vaan on vähän semmonen tilanne, että taitaa siinä vaiheessa vielä suurin osa jengistä jäädä hallin ovien ulkopuolelle, kun rokottamattomuus ei oo katsokaas oma valinta, kun sitä kakkosrokotetta EI ***** OLE SAANUT MISTÄÄN.
Että jospa ymmärrettäisiin se, että rokotepassi ei tule vaikuttamaan tulevalla kaudella millään tavalla siihen kuka tulee hallille pääsemään, kun sitä rokotekattavuutta vasta kasvatellaan. On toki hieno ajatus, ettei sinne mahdu esim. kukaan alle 18-vuotias mukaan.