Koronavirus – uhka myös Liigalle?

  • 2 492 710
  • 16 370

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tähän kiteytyy liian monen suomalaisen ajatusmaailma. Minä minä, muista ei väliä......

Kyllä tuosta silti päätös aikaisemmin pitää saada kuin 30 min ennen ottelua. Siellähän on muuten puolet kylästä ryskyttämässä jäähallin ovia ja tartuttamassa toisia ennen kuin tieto tyhjistä katsomoista tulee.

Näkisin että Liigalta vaaditaan ilmoitus välittömästi, että tällainen yllä mainittu tapahtuma vältetään.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Halliin se 500 ja loput telialta. Vaikka lyhennettäisiin sarjoja.

Edit. Turussa ei edes tuohon lukemaan päästäisi la ilman kieltojakaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vittu että vituttaa. Vituttaa niin saatanasti, ettei vittu mitään rajaa!

Tämä oli osaltani tässä, tack och adjö Jatkoajan keskustelupalsta.

SAATANA.
Älä nyt kuitenkaan suutuspäissäsi poista tunnareita. Olet tämän palstan valopilkkuja ja kantavia voimia.

Ymmärrän tietysti tässä tilanteessa täysin Lukon, Ilveksen ja KooKoon fanien vitutuksen määrän.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tähän kiteytyy liian monen suomalaisen ajatusmaailma. Minä minä, muista ei väliä......
Tuntuu, että tässä ketjussa on viimeisen parin sivun osalta pääasiassa aika nuorta kirjoittajaa, Kyllä tuo ajatusmaailma ajan kanssa rupeaa sitten muuttumaan.

Urheilu on maailman tärkein turha asia... vai miten se meni. Ainut ja oikea päätös.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Voi jeesus ristus sentään miten paljon täällä menee tunteisiin. Se on pojat jääkiekkoa, kun me puhutaan pandemiasta. AINA on uusi kausi. Terveys kaiken edelle.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä

Soilworker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Preds
En tiedä miten siellä Raumalla, mutta täällä Pirkanmaalla tauti alkaa olla jo aikalailla "iholla". Veikkaan, että pari päivää menee niin sinäkin huomaat hieman miettiväsi asiaa eri kantilta.
Asun Helsingissä ja kyllä täällä niitä tautisia riittää.
Ei ne itse pelit nyt herranjumala mitään riskitapahtumia ole, kun korkeintaan 50 ihmistä keskenään toistensa läheisyydessä.
Kaikki suhteellisuus on kyllä kadonnut.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Iso kiitos tosiaan THL ja hallitus! Vitun kädettömät apinat kun ette saaneet mitään aikaan kuin vasta nyt kun on liian myöhäistä..
Se nyt on ihan saatanan sama mitä hallitus ois pari viikkoa sitten (tai edes kuukausi) sitten tehnyt. Me emme elä missään Lieksassa, jonka voi helposti eristää.
 

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Hallitus antanut tiedonannon, jos joku eksyy hallille, niin se on oma vika. Sisään ei päästetä.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Kuulun siihen ihmisryhmään, joka yleensä sanoo piut paut kaikenlaisille varoituksille ja pidän yleensä kaikkea ylireagointina. Lähinnä naureskelen. Nyt olen kuitekin sitä mieltä, että mulla on vastuu lapsistani ja yhteiskunnassa on tehtävä kaikki voitava koronan leviämisen estämiseksi. SIihen kuuluu myös yleisötilaisuuksien peruminen.

Toivottavasti Liigalle on rahaa tärkeämpää ihmisten hyvinvointi ja liiga keskeytetään, vielä kun voidaan koronan leviämiseen vaikuttaa!
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Sun mielestä on ok siis että liiga (väitetysti) tiedottaa 30min ennen pelien alkua siitä miten menetellään? Monet ihmiset matkustaa satoja kilometrejä peleihin ja nykymaailmassa se ei hirveästi vie aikaa liigan konttorilta tunkea sosiaaliseen mediaan tiedotetta siitä miten toimitaan.

Kyllähän se tiedote tulee kun päätös on tehty miten toimitaan. Siinä päätöksessä ei paljon paina se, että Jyväskylästä joku on Valtralla painanut sivuteitä pitkin monta tuntia kohti Helsinkiä.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Voi jeesus ristus sentään miten paljon täällä menee tunteisiin. Se on pojat jääkiekkoa, kun me puhutaan pandemiasta. AINA on uusi kausi. Terveys kaiken edelle.
Noinkohan olisit samaa mieltä jos Tps ja lukko vaihtaisi paikkoja. Epäilen.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuten tuossa jo kirjoitettiin, kyse on vain ja ainoastaan urheilusta. Uskon, että monen kirjoittajan ajatusmaailma muuttuu, kun joku läheinen makaa teholla ja odotatte kuoleeko vai ei.

Itse olin nelisen vuotta sitten viikon sairaalassa, kun normaali flunssa meni keuhkoihin ja siitä tuli kunnon keuhkokuume. Oli se juu hauskaa kun lämpöä oli 40,5 astetta ja unimaailmassa kaikki saatanan ihmeellisyydet pyöri.

Olisi ollut itselle helppo lähtö, onneksi lääkkeet purivat.
 

tmh

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Viikingit
Tähän kiteytyy liian monen suomalaisen ajatusmaailma. Minä minä, muista ei väliä......
Tiedotuksen jättämistä viime tinkaan ei voi kuitenkaan puolustella mitenkään, väkeä menee varmasti halleille jo aikasemmin jos liiga ei itse tiedota asiasta, hallituksen määräyksestä huolimatta. Suunnitelman on täytynyt olla valmiina jo aiemmin ja tiedotuksen pitäisi tulla nyt eikä myöhemmin.

Päätös oli toki oikea
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän se tiedote tulee kun päätös on tehty miten toimitaan. Siinä päätöksessä ei paljon paina se, että Jyväskylästä joku on Valtralla painanut sivuteitä pitkin monta tuntia kohti Helsinkiä.
Kaikki on nyt ok, HIFK itse tiedoitti asiallisesti että nordikselle ei pääse sisään, eli ei mitään hätää enään.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tulee muuten pikkusen masentava loppukevät. Ei playoffeja. Ei mm kisoja.
Mitäs tässä nyt pitäis keksiä?
Mä taidan sitte runoilla koko loppukevään koronasta, kiinalaisista ja maailmanlopusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös