Voin hyvin olla väärässä ja korjatkaa jos olen, mutta kai yrityksellä on Liigaseurojenkin kohdalla vapaus valita asiakkaansa? Ja jos he päättävät laittaa sisäänpääsyn kriteereiksi esimerkiksi hengityssuojan ja koronavilkku-sovelluksen, niin ei kai siihen kenelläkään pitäisi olla nokan koputtamista?Ei ole mitenkään mahdollista pakottaa ihmisiä lataamaan koronavilkku sovellusta. Sama kuin sanottaisiin että mitä vaatteita hallille saa laittaa päälle.
Toki se pitää myöntää, että jo lippunsa ostaneiden kausikorttilaisten kohdalla en tiedä miten pitäisi toimia. Rahat takaisin kausikortista olisi tietysti ilmeinen vaihtoehto mutta menisikö se noin helposti, vai pystyisikö kausikorttilainen teoriassa riitauttamaan asian jotenkin? Kausikortti ostettu tietyillä ehdoilla, missä ei näitä uusia kriteerejä sisäänpääsyyn mainita, tms.?