Täältä voi tarkistaa miten appi oikeasti toimii kooditasolla: THLfi/koronavilkku-android
No jos lähtökohtaisesti tilanne on se, että korona aiheuttaa mitä todennäköisimmin vain lieviä oireita, jos oireita lainkaan, niin asiat joiden parissa yleisesti vietän aikaa kipeänä ovat; Netflix, Playstation, sohva. Luulen, että tuohon sopisi johonkin väliin koodin syöttö sovellukseen.
Haluanko antaa mahdollisesti vuosien ajan valtiolle tietoa liikkeistäni? Ei kiitos, jätän tämän väliin.
Tää on vähän harhainen ajatus. Ja, vaikka valtio tietäisi tasan tarkkaan liikkeesi, niin mitä merkitystä sillä on?Haluanko antaa mahdollisesti vuosien ajan valtiolle tietoa liikkeistäni? Ei kiitos, jätän tämän väliin.
Haluanko antaa mahdollisesti vuosien ajan valtiolle tietoa liikkeistäni? Ei kiitos, jätän tämän väliin.
Melkosta settiä!Haluanko antaa mahdollisesti vuosien ajan valtiolle tietoa liikkeistäni? Ei kiitos, jätän tämän väliin.
Kyllä ne sinua pystyisivät seuraamaan ihan vain jos kuljetat puhelinta mukanasi.Haluanko antaa mahdollisesti vuosien ajan valtiolle tietoa liikkeistäni? Ei kiitos, jätän tämän väliin.
Ei muuta kuin foliohattua syvemmälle päähän. Valtamedia on varmaan myös fake news, jne?
Ihmiset vinkuu lehtien kommenttiosioissa, että kaikki pitäisi sulkea + valtionjohto on tehnyt kaiken päin vittua. Sitten kun pitäisi kantaa oma 30 sekunnin mittainen kontribuutio yhteiseen kekoon, ruikutetaan miten Bluetooth vie akut tai rahat. Tai valtio kullikuvat puhelimesta.
Pitäisköhän tässä itkeä vai nauraa?
Kuvittelin näköjään virheellisesti, ettei sovellus tarvitsisi sijaintitietoa, vaan riittäisi pelkkä bt-yhteys, jonka perusteella sovellus vaihtaa tietoa. Luulisi, että se on ihan sama olenko Prismassa vai Citymarketissa altistunut, jos olen. Itse en pidä gps sijaintia päällä kuin navigoidessa...
OK. Hyvin mielenkiintoista, koska kaikissa uutisissa on mainittu, ettei sijaintitietoa käytettäisi.
Testasin itse, ja otin sijaintitiedon pois käytöstä. Sovellus kertoi sen jälkeen, että ilmoitukset eivät toimi. Olisiko niin, että altistumisen jälkeen tuo tarjoaa sijaintitiedon perusteella paikallisen koronaneuvonnan yhteystietoja, ja altistumista ei sijainnin perusteella selvitettäisi?
Enää tarvitaan 200 miljoonaa euron edestä käyttötukea demareille ja muille uusavuttomille tekniikkavammaisille, että tästä on jotain hyötyä. Ja miksi Valtio ei osta kaikille älypuhelinta?
Tykkäisin tästä kaksi kertaa jos minulla olisi tuplanicki.Itse latasin Koronavilkun lisäksi vielä huomattavasti hyödyllisemmän vilkun.
Kuva liittyy.
Mie väitän että toi appi on yhtä tyhjän kanssa. Suomessa tota appiä tullee käyttämään niin muutama prosentti, ettei se oikeasti toimi kunnolla. Täällä myös yksi, jota koko korona ei enää kiinnosta, varsinkaan tässä vaiheessa, kun virus on jo muuntautunut vähemmän tappavaksi.
Edit. Hyvä kun tekivät ohjelman niin on seuraavaa virusta varten (100 vuoden päähän) appi valmiina