Onko se nyt oikeasti noin vaikeata vastata suoraan kysymykseen suoralla vastauksella? Nytkin kiemurtelet ja vastasit kysymyksiini vastakysymyksillä. Lupaan vastata noihin kysymyksiisi kunhan olet ensin vastannut minun kysymyksiini.
Alkuperäinen väitteesi oli, että Pohjois-Koreaan saa matkustaa vain junalla ja vain Kiinasta. Sittemmin toki kirjoitit, että maahan saa myös lentää, mutta edelleen vain Kiinasta.
Pernaveikko kommentoi asiaa heinäkuussa tuolla WTC-ketjussa näin:
Tähän vastasit seuraavasti:
Itse en moista korjausta ainakaan tuosta Venäjältä matkustamisesta, saati sitten lentämisestä (sinulle kerrottiin Vladivostokin lennoista) löytänyt kirjoittamanasi. Tämän vuoksi esitin sinulle kysymyksen. Huom! Kysyin nimenomaisesti sinulta, että missä viestissä olet myöntänyt olleesi väärässä. Ei mitään sellaista ohitusta vaan ihan puhdasta myöntämistä tyyliin "Seison korjattuna.", "Olin väärässä, kiitos korjauksesta!" tai jotain samantyylistä.
Tähän vastasit:
Varmistin vielä asiaa uudelleen:
Johon uudelleen vastasit:
Nyt sitten oletkin eilen ja tänään kirjoittanut, että asia on myönnetty jotenkin rivien välistä eikä välttämättä suoraan. Mutta useissa viesteissä kuitenkin olisit asian oikean laidan jo myöntänyt.
Eilen epäilin sinun kirjoittaneen muunneltua totuutta kun heinäkuussa vastasit kysymyksiini. Tähän vastasit, että et ikinä kirjoita muunneltua totuutta. Nyt kuitenkin vahvasti vaikuttaisi, että ainakin minulle heinäkuussa vastatessasi kirjoitit puhdasta valhetta, sillä yhdessäkään kirjoittamassasi viestissä et ole myöntänyt olleesi väärässä suorasanaisesti. Ja sitten vielä eilen jäit ns. housut nilkoissa uudelleen valheesta kiinni, kun kirjoitit, ettet ikinä valehtele.
Voitko nyt jo vihdoin vastata suoraan ilman vastakysymystä, jopa suhteellisen yksiselitteiset kyllä tai ei ovat toivottavia vastauksia?
Olitko myöntänyt olleesi väärässä lentomatkustamisesta Pohjois-Koreaan tyyliin sanoilla "Olin väärässä" tms.?
Olitko myöntänyt olleesi väärässä siitä, mistä maista Pohjois-Koreaan pääsee matkustamaan? Taas, myöntämiseksi ei lasketa sitä, että joku muu palstalainen on kirjoittanut asiasta ja sinä et totea olleesi väärässä vaan ohitat asian ja jatkat siten kuin olisit aina ollut asiasta samaa mieltä.
Yllä kirjoitettu ajatellen, mitä mieltä olet kommentistasi "En ikinä kirjoita muunneltua totuutta" -
pitääkö kirjoittamasi edelleen paikkansa?