Näissä tuloksissa on hyvä huomioida, ettei mukana ole valtion kustannustuen neljättä korvauskierrosta, joka tulee muutaman viikon päästä hakuun. Sen kautta joukkueet voivat hakea korvauksia menetetyille ansioille maalis-toukokuu välillä, jolloin pelattiin tyhjille katsomoille. Eli oletettavasti jokainen joukkue tulee takautuvasti saamaan keväälle tuen kautta jonkin verran lisätuloja, jotka toki eivät näy enää viime kauden tilinpäätöksessä.
Toimitusjohtajan lausunto Iltasanomissa tammikuussa (11.1):
– Meidät on ajettu todella ahtaalle, ja kaikki keinot, joilla voimme hankkia lisätuloja, ovat käytössä. Valitettavasti on myös edelleen jouduttu lomauttamaan henkilöstöä. Toivon hartaasti sitä, että helmikuussa saamme ottaa taas yleisöä, jotta meidän toimintamme jatkuu myös ensi kaudella, Välimaa sanoi.
Joko hän valehteli tai on ammattitaidoton. Hyvät lähtökohdat jatkaa toimintaa. Vai oliko vaan säkää että toiminta jatkuu? Näin sitä luottamusta tehdään.
Joko hän valehteli tai on ammattitaidoton. Hyvät lähtökohdat jatkaa toimintaa. Vai oliko vaan säkää että toiminta jatkuu? Näin sitä luottamusta tehdään.
Kaupunki olis voinut käyttää viisaammin ne rahat mitkä on mennyt terminaalihankkeeseen ja tappiota tuottaneisiin tonttikauppoihin. Urheilu ja kulttuuri olisi varmaan kiittänyt rahoista.Välimaa muistaakseni pari kautta sitten haaveili, että tämä parviravintolan, aitioiden ja orpe -klubin muodostama toinen taso kiertäisi koko hallin. Tila siis olisi, mutta raha puuttuu.
Kaupunki olis voinut käyttää viisaammin ne rahat mitkä on mennyt terminaalihankkeeseen ja tappiota tuottaneisiin tonttikauppoihin. Urheilu ja kulttuuri olisi varmaan kiittänyt rahoista.
Älä unohda varsinaista turhuuden kaivoa eli Kimolan kanavaa. Se ei tuota juurikaan mitään mutta vie kaupungilta rahaa hamaan tappiin asti. Kaupunki ei saa edes jäähallin A-katsomon revenneitä penkkejä korjattua.
Jos laitellaan 50-vuoden päästä "päättäjien piikkiin" niin ne piikit on jo mullan alla ja pehmeinä. Tai ehkä nuorimmat on viettämässä makoisia eläke-ehtoita.Kimolan kanavaa ja RRT:tä tulee tarkistella 50-vuoden säteellä, jos silloin todetaan kannattamattomaksi voidaan laittaa päättäjien piikkiin. Itse halliin sen verran, että toivottavasti eivät kuitenkaan ala rakentamaan uimahallia parkkipaikalle (tätä on jossain väläytelty), koska julkisten puuttuessa vähentäisi jo ennestään hallille saapuvia. Julkinen liikenne voi olla vaikka kuinka maksutonta, mutta jos linjat ei kulke niin silloin ne eivät vain kulje.
Itse halliin sen verran, että toivottavasti eivät kuitenkaan ala rakentamaan uimahallia parkkipaikalle (tätä on jossain väläytelty), koska julkisten puuttuessa vähentäisi jo ennestään hallille saapuvia.
Vittu mitä paskaa. Kouvolaa ei edes olisi jos tänne ei olisi aikoinaan päätetty sijoittaa rautatien risteystä. Jos Kouvola ei sijoittaisi EU:n päättämään yhteen Euroopan pää rautatieterminaaliin niin silloin se tosiaan olisi Suomen turhin kaupunki.Kaupunki olis voinut käyttää viisaammin ne rahat mitkä on mennyt terminaalihankkeeseen ja tappiota tuottaneisiin tonttikauppoihin. Urheilu ja kulttuuri olisi varmaan kiittänyt rahoista.
Kerro toki mitä lisäarvoa terminaali tuo Kouvolalle. Edes tyhjiä junia sieltä ei enää ole lähtenyt. Todella tärkeä kilometrinmittainen tyhjä terminaali. Maailmalla pystytään vilkkaammissakin paikoissa lataamaan junat puolet pienemmissä terminaaleissa. Tämä ei tosin mitenkään liity KooKoon talouteen joten jätän tämän tähän.Vittu mitä paskaa. Kouvolaa ei edes olisi jos tänne ei olisi aikoinaan päätetty sijoittaa rautatien risteystä. Jos Kouvola ei sijoittaisi EU:n päättämään yhteen Euroopan pää rautatieterminaaliin niin silloin se tosiaan olisi Suomen turhin kaupunki.