En oikein tiedä, onko tämä oikea ketju kirjoitukselleni, mutta menköön nyt tänne kuitenkin.
Minä olen tässä noin vuoden sisään antanut rahaa KooKoolle reippaasti yli tuhat euroa ihan vain kannatuksen vuoksi. Enkä edes ole täältä Kouvolan seudulta kotoisin, sen paremmin kuin olisin erityisen varakas. Muutin vasta noin kolmekymppisenä 90-luvun puolivälin tienoilla tänne asumaan ja sitä ennen kannatin ihan muita seuroja, kuin KooKoota. Nyt olen siis jo vanha ukko, mutta KooKoon toiminta on pehmittänyt sydämeni kannattamaan seuraa.
Seura on saanut toiminnallaan minut ostamaan kausikortin sekä viime kaudeksi, että tulevaksi. Ostin myös seuran osakkeen. Menneellä kaudella ostin lisäksi pahvifiguurin katsomoon ja vielä playoffs-lipunkin. Fanikaupasta tilasin joggarit, mistä toisessa ketjussa vähän annoin noottiakin seuralle.
Mutta yleisesti ottaen, KooKoon väki tuntuu tietävän, mitä tekee, jotta tällaisen umpisavolaisenkin saa sitoutettua seuran toimintaan. ( Syntyperäni takia minusta tuntuu vähän pahalta tällä palstalla tuo ainainen mikkeliläisten haukkuminen, vaikka Mikkeli sinällään perseestä onkin. )