Mikä nostattaisi kiimaa?
Nimimiehet. Näin se vaan on, toki myös voitot nostattaa sitä. Mutta tuolla joukkuella on vaikea myydä innostusta nimillä, ainakaan vielä.
Mikä nostattaisi kiimaa?
Kiimaa nostaa hyvin selkeästi yksi asia: Voitot!Nimimiehet. Näin se vaan on, toki myös voitot nostattaa sitä. Mutta tuolla joukkuella on vaikea myydä innostusta nimillä, ainakaan vielä.
Kiimaa nostaa hyvin selkeästi yksi asia: Voitot!
Kauden alkuun kun nykäisee kolme-neljä voittoa putkeen, niin siinä sitä kiimaa alkaa olemaan.
Perus-jatkislainen toki tuntee kaikki pelaajat kengännumeroa myöten, mutta luetelkaapa ihan huviksenne pelaajia, joilla on niin iso nimi, että ne nostavat normaalin kouvolalaisen kaduntallaajien joukossa kiimaa. En itse keksi montaakaan. Tietty Jutila, Helminen ja Selänne olisivat kovia, mutta ihan oikeasti. Heitetään vaikkapa mm-kisoissa viilettävät Atte Ohtamaa ja Tomi Sallinen, olisiko sellaisia nimiä, että kiimaa olisi kaduilla aistittavissa? Mun mielestä edes nuo eivät nostaisi kiimaa.
Haataja mitä ilmeisimmin menossa HIFK:iin.
Haataja mitä ilmeisimmin menossa HIFK:iin.
Partanen olisi erittäin mielenkiintoinen vahvistus Kouvolaan. Kaverin sopimustilanteesta ei tosin tarkempaa tietoa. Saisi ainakin Kouvolassa varmasti vielä isompaa rooliaIFK:ssa on kohta puoli KooKoota. Jotain apuja sieltä voisi tulla Kouvolaankin päin, kun IFK:lla on niin laaja rosteri. Kaikki partaset, tammiset sun muut neloskentän ja poppareiden välillä seilaavat jannut voisivat tulla Kouvolaan peliajan perässä. Win win-tilanne.
Mistä johtuu, että tuleva kausi ahistaaaaa jo nyt ???
Mistä johtuu, että tuleva kausi ahistaaaaa jo nyt ???
Maalivahtipeli on mielestäni suurin kysymysmerkki mutta sitähän varten meillä on muuan Kari Lehtonen. Olen luottavainen että kaudesta tulee edellistä parempi.
— Neljän haussa olevan pelaajan määrästä ulkomaalaisten osuus on — sanoisinko — huomattava, Kultanen muotoilee.
Mun mielestä KooKoo joukkue ei näytä sen kummemmalta tällä hetkellä, kun vaikka Pelicansin, Jukurien, Sportin tai Ässien(Listaa vois varmaan jatkaa, mene ja tiedä). Saa olla vapaasti erimieltä, mutta ihan oikeesti harva jengi nyt pelaajilla saa Liigassa hirveää kiimaa aikaan.
Broadhurst ei jatka. Hinta on liian kova eikä kuulemma kuulu suunnitelmiin muutenkaan, joka kuulostaa vähintään erikoiselta, koska olisi imo sopinut Tuokkolan pelikirjaan loistavasti.Terry olis kiva jatkaja. Toisella kaudella olisi liigan metkut jo samantien hallussa. Toivottavasti soppari syntyy kun ulkkariarpa on aina arpa.
Broadhurst ei jatka. Hinta on liian kova eikä kuulemma kuulu suunnitelmiin muutenkaan, joka kuulostaa vähintään erikoiselta, koska olisi imo sopinut Tuokkolan pelikirjaan loistavasti.