Miten itse asemoisitte tiedossa olevat nimet ketju- ja parisommitelmaksi? Olen itse yrittänyt enkä tahdo saada järkevää systeemiä aikaiseksi etenkään hyökkääjäpuolelta. Jos neljä uutta miestä on vielä tulossa, miten näette; kolme hyökkääjää ja yksi pakki vai jotenkin muuten?
Miltä asiaa paremmin tuntevien papereissa näyttää?
Itse olen sommitellut tälläistä rosteria, pakeissa en ole miettinyt pareja mitenkään kätisyyksien kautta.
Hakulinen - XXXX - XXXX/(
Haataja)
Savilahti - Immonen - Pöysti
Kähkönen - XXXX - Pitkänen
Leivo - Juutilainen - Hyvärinen
+ Virtanen, Vainikainen, Korhonen, Tamminen
Kristensen - XXXX/Jacobsson
Järvinen/Jokela - Jacobsson/Vainio
Pelli/Forsberg/Vainio - Jokela/Järvinen
Forsberg/Pelli/Jokela
Järvenpää
Perhonen
Siitä tykkään, että tämän kauden jengissä on paljon laajuutta. Varsinkin pakkeja on, kun otetaan Salmela ja Seppäläkin mukaan, niin jopa yhdeksän ja luultavasti vielä yksi on tulossa. Myös hyökkääjissä on paljon kierrättämisen varaa. Mahdollisia 25-tehopisteen miehiä joukkueessa on monia, kun Hakulisella, Savilahdella, Kähkösellä, Leivolla ja miksei Pöystillä ja Immosellakin ole, on kaikilla ainekset painaa kyseiseen rajapyykkiin. Mahdollisesti myös Pitkäsellä ja Virtasella jos he lyövät läpi ensi kaudella. Siihen päälle vielä tulevat ykköskorin miehet, niin laajuutta tehopisteille on paljon.
Aika toki sitten näyttää, että ketkä kaikki pystyvät tulosta tekemään, mutta omaan silmään tuo näyttää ihan hyvältä. Toki vähän tasapaksu ja nimetön jengi vielä, mutta ehkä parempi näin. Viime kaudella varsinkin oli yllättävänkin nimekäs jengi ja tulos oli mitä oli.
Näillä ajatuksilla sunnuntai-iltaan ja Leijonatkin nappasi näköjään samalla voiton.
Edit: Ja kun kuitenkin tartutte kiinni Immosen paikkaan rosterissa, niin en usko, että KooKoo hankkii enää ykkös- ja kakkossentteriä. Uskon, että luotetaan siihen, että Immonen saa itsensä sellaiseen kuntoon, että tuon pestin pystyy hoitamaan.