Mutta kuten jo mainitsin olen samaa mieltä, että olisi hyvä kun voitaisiin nostaa edustusjoukkueeseen ainakin 1-2 junnua vuosittain. Tämä taitaa kuitenkin jäädä välivuodeksi, koska tarpeeksi hyviä pelaajia sieltä ei taida tällä hetkellä löytyä. Tietysti jos KooKoon tavoite olisi vain sarjapaikan säilyttäminen niin varmasti junnuja voitaisiin nostaan edustusjoukkueeseen enemmänkin, mutta kyllä kuitenkin mieluummin itse katson nykyisen kokoonpanon pelejä kuin minkään rupusakin.
Kiitos vastauksesta. Näkökantoja on monia ja jos kiteytän tämän näkemyseron niin keskeisin juttu taitaa olla se, että itse en näe, että junioreiden tai omien kasvattien sisäänajon millään tavalla vaarantavan menestystä, päinvastoin. Itse katsoisin kaikkein mieluiten joukkuetta, jossa pelaa mielenkiintoisia ja kovia hankintoja kahdessa ylimmässä kentässä kun taas esimerkiksi nelosessa pääsisi ihastelemaan omia kasvatteja eikä tällainen koostumus poissulkisi mitenkään Mestiksen voiton tavoittelua.
Mitä tulee tuohon välivuoteen niin pidän tätä älämölöä täällä Jatkiksessa juuri sen takia, että mihinkään välivuosiin ei olisi nyt varaa. Seuraavina vuosina omien kasvattien nostaminen edustukseen on vieläkin vaikeampaa, sillä silloin kun tavoitellaan tosissaan nousua, KooKoon johdolla tuskin riittää munaa lähteä ajamaan omia junnuja sisään vaan toiminta on vieläkin enemmän varman päälle pelaamista. Siksi tällä kaudella olisi ollut hyvä ajaa vielä noita edustuksen ja A.n rajalla pyöriviä pelaajia sisään ja katsoa heidän todellinen potentiaalinsa.
Mutta se siitä keskustelusta mun osalta. Olen mielestäni tuonut hyvin selväksi oman kantani ja aika yksin olen mielipiteeni kanssa, mutta eipä siinä mitään. KooKoon junnutyö ei näytä oikeastaan millään osa-alueelta katsottuna hyvältä (poislukien team Mansikka) ja se vetää mielen surulliseksi.
PS. Hyvin se menee työaika näitä KooKo-kirjoituksiakin vääntäessä...Voiskohan tästä saada palkkaa?